Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
KN symfonie zit ook wel redelijk zacht toch

Snoekiej schreef:Goedenavond!
Denzel was braafIk heb in het kleine binnenbakje gereden. Drie zadels geprobeerd, en het is uiteindelijk een tweedehands KN Symfonie geworden. Fijn zadel
Bijna op het einde kwamen er ineens allemaal pony's de bak in om te rijden, dat vond ie toch wel spannend (geen idee of ie uberhaupt wel eens gereden is met meerdere paarden). Maar hij bleef braaf. Hij heeft echt een super karakter!
@ Mootje & Karen, de vrouw van Godfried doet tegenwoordig de administratie, dus er wordt over het algemeen gewoon gelijk opgenomen als je hem belt!
@ Lielle, dat wordt idd klonen
@ Sannn, lekker gereden dus

Degene die dit bedacht heeft zal wel een vlaag van verstandsverbijstering gehad hebben!
Eerst shiatsu en toen een middaddutje, heerlijk! vooral met dit weer.
Heb het na 1 minuut uitgezet, word alleen maar boos van dit soort dingen en wil mijn chill-dagje er niet door laten verpesten.
Toestel heb ik al, nu nog ff ander contract met internet. Helemaal leuk! Heb een samsung Xcover. Vorige touchscreen was met 3 maanden game over. Deze is kras,stoot en schokbestendig, gemaakt voor mij dus.
Ennuh das wel een hele duidelijke hint van je schoonmoeder. Oefenen is altijd goed
Stuk beter nieuws van Vossie! Gelukkig maar.