www.fototrailer.nl > hardenberg 2011 > vrijdagavond > Show 5 (en dan alle 60 foto's van onze paarden, mij, mijn papa, schoonpappa en dienke enzoooo
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
. Whatever, hij wordt vast wel verkocht.
???
hahaha, helaas van mij niet echt mooie draffoto, 1tje zit ik + paard half achter een boompje en hij heeft daar wel heel veel oprichting/berg op... hij staat nu 1,5/2 weken op rust, alleen aan de longe, vond hem ook niet helemaal 100% qua vlees..., moet ff 40 kg bij aan komen... dus om de 2 dagen aan de longe + bijzet en lekker naar buiten overdag.
) nu iets minder verschrikkelijk
) valt mij ook vies tegen, ga er hooguit 1tje bestellen van die andere vrouw met die vos onder het zadel (draffoto) die is nog redelijk, verder slechte kwaliteit en slechte momenten.
.
. Jasje staat je goed!mistid schreef:Haha ja Dienke bedoelde ik idd.
Ik zie Blingh natuurlijk niet dagelijks maar hij oogde wel wat rank inderdaad. Ik ging er vanuit dat dat zijn bouw was. Hebben hier ook 1 staan die alleen maar aankomt wanneer je die laat dekken, sommigen worden gewoon niet dikker.
Die van dat boompje was idd wel de mooiste foto! Jammer van die bomen. Jasje staat je goed!
Ojaa, ik vroeg me nog af wat dat witte was op de schoft van die ene merrie, is dat een brandnummer?
dat is een weekend niet thuis zijn, terwijl pap een vies oud/dekje onder de geboortemelder/singel doet en de merrie niet borstelt op de schoft, waardoor ie schuurplek/wondje kreeg en dus witte haren! GRMBL,.....
ghehe

Sterkte nog even! 

en de ander ik 25.....
....weet niet wat het is wat me zo jong houd........mmmmhhhhhh....is even denken.......
..... OOHH ja natuurlijk....ik heb geen kerel....
zou dat het zijn...geen gezeik aan mijn kop.....