@ jenga: oh op die manier... je staat dus bij Bianca op stal? Wel erg mooie accomodatie zeg!
Rosalie123
Geplaatst: 26-06-09 08:27
Goeiemorgen! Sorry Mandy, ik had het wel gelezen hoe je gereden had, was het alweer vergeten! Maar alvast succes
Ik ben gister op stap geweest in Assen. Was echt heel gezellig. Ben alleen wel een klein beetje brak nu, en moet straks nog een rondleiding geven... joepie Zou gisteravond ook weer les hebben, maar na 5 min rijden ben ik er maar mee gestopt. Mijn paard hoest de laatste dagen nogal veel, echt een akelige hoest. Vandaag komt de DA hier toch nog scannen, dus hij kan ook wel even naar Voodoo kijken. Misschien heeft hij wel een virusje ofzo...
viefdepief
Geplaatst: 26-06-09 09:06
Morgen
Wat vervelend Rosalie Benthe: Gelukkig is het geluk!
Ik ga nog even wat leren.. Heb om half 2 tentamen. Daarna nog even de opdracht uitprinten op de uni en inleveren.. Ben benieuwd, hoop echt dat ik daar niet nog een keer aan hoef te zitten
Marije112
Geplaatst: 26-06-09 10:20
Goeiemorgen!
Ik ga vanavond nog even rijden, en dan morgen Maarsbergen oefencross, keispannend ! Al ben ik minder gespannen dan voor Vlietlanden.
WolinLotte
Geplaatst: 26-06-09 10:21
Jenga, ben wel erg benieuwd naar de foto's dan!! Vief, succes met je tentamen!! En hopelijk is je opdracht nu goed
Ik ben net naar school geweest, voor 10 minuten!! Het is echt zó irritant dat je naar school gaat, daar aankomt en je eigenlijk gewoon geen les krijgt ... Het zijn allemaal thuisstudie opdrachten, maar je moet wél naar school komen!! En heel Leiden is opgebroken, dus ik stond ook nog eens vast in Leiden... Zit ik 10 minuten in de les en dan kan ik alweer gaan. Gelukkig gaan ze er wel wat aan doen, ik haast me iedere keer weer de pestpokken en het is voor andere mensen uit de klas zonde van het benzine, want sommige moeten best een eindje tuffen om op school te komen.. Ook dacht ik dat ik niet aankomende week, maar de week erop mijn Tussenbeoordeling zou hebben, fout gedacht, het is aankomende week, dus ik moet nog écht heel veel doen!! Eigenlijk helemaal niet handig dus dat ik naar het strand ga en daarna naar een bbq, maarja.. het hele weekend er maar even aan gaan zitten, wordt dan ook weer wat minder weer begreep ik.
viefdepief
Geplaatst: 26-06-09 10:53
Kan me voorstellen dat je er goed van baalt lotte Heb maar even een voorraadje koekjes ingeslagen voor onder mijn tentamen. Vind het altijd wel fijn als ik wat te knagen heb
Hier is het weer trouwens al een stuk minder mooi Het is grijs en heel erg benauwd/broeierig. 't Zal vast flink gaan onweren straks..
Hier is het wel leuk weer niet te warm, niet te koud.
Balen Rosalie Das wel waardeloos van je school opzich Lotte
Ik heb nog niet gereden, straks wordt Meno zijn ijzer er alweer onder gezet . Vorige week vrijdag gekregen, maandagavond 1 af, dinsdagochten er weer op, donderdagmiddag er weer af en vanmiddag er weer op. Hij heb wel ruime gangen dan, want hij staat gewoon op de achterkant, en die steekt nou ook geen kilometer uit.
Mariska is gister tijdens het rijden tegen de omheining van de bak gekomen en heeft een sneetje, die mag vandaag dus blijven staan.
Ja, vond het toch wel goed van mezelf Gister tot 22.30 gejureerd in Almelo en woensdag ook. Dus 2 dagen niet kunnen rijden. En verder werken, dus maar vroeg de wekker gezet.
Ik ook Sim, hopelijk heeft ze er niet teveel last van.
Simmie: Pancho had een ontsteking in zijn kroongewricht. Is hij voor behandeld maar hij loopt nog steeds niet helemaal rad. Eigenlijk zou de DA vandaag langs komen maar nu stond hij gisteren onverwacht op de stoep. Ik was niet thuis, dus opa had het afgehandeld. Maar de DA kon Pancho niet beoordelen omdat hij in de wei (blijkbaar net ervoor, want 's ochtends was er nog niets aan de hand) zijn ijzer krom had getrapt. Nu zat de lip van het voorijzer in de witte lijn. Straks dus maar even naar de hoefsmid wandelen (zit bij ons achter). Baal wel dat de DA nu voor niets is geweest en dat ik nog niets weet. Hopelijk is alles oke met Sims. Hoe is het eigenlijk met jou? Je tand en je spierpijn? Rosalie: balen van Voodoo zeg. Hopelijk is het een onschuldig virusje wat met een paar dagen weer weg is! WL: ik haat dat ook altijd onnodig naar de Uni komen. Heb je dat hele eind gereisd en dan is het nog voor niets ook. Zonde van mijn tijd! Veel plezier op het strand! Marije: succes met de oefencross morgen! Vief: succes met je tentamen! Lielle: leuk zeg dat je daar heen gaat! Ik vind verslagen van hoe de mensen het daar beleefd hebben altijd erg leuk (dus de EK gangers zelf). Misschien kun je iemand strikken die een soort van dagboek wil bijhouden? Teegee: het is hier nog stralend weer! Maar wel enorm warm. De paarden gaan rond de middag ook weer naar binnen. Die zweten zich nu al kapot buiten. Staan ook zo te kijken van, mag ik alsjeblieft naar binnen? Daar is het namelijk lekker koel. Mogen ze aan het einde van de middag weer naar buiten.
AntheaV
Geplaatst: 26-06-09 11:42
Goedemorgen!! Hier is het helemaal niet mooi. Bewolkt en heel broeierig.
Vief: Succes met je tentamen Rosalie: Balen van Voodoo, hopelijk is het snel over JN: Gelukkig dat je het nog op tijd in hebt kunnen leveren
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-09 12:04
Goeiemiddag! Straks naar stal, Aquila springen en Vorstin rustig rijden. Daarna voorbereiden op Maarsbergen!
Echt balen Benthe! Gelukkig is het af nu! Leuk Lotte! Daar zou ik ook trots op zijn Jenga! Nu op naar 3x Z Balen dat ie hoest Rosalie! Vorstin gaf dinsdag ineens ook een paar kuchen, maar gelukkig heeft ze het daarna niet meer gedaan! Succes Vief! Wow wat gaaf Lielle!! Heb je er weer een pony bij Mirthe? Mariska? Zal voor je duimen Simmie!
Ik heb gister heerlijk met Frits gereden! Het begint al op een dressuurpaard te lijken Hij vind het alleen heel moeilijk dus af een toe flipt hij helemaal en wordt heel lijp!
Ga vandaag nog even mijn andere springzadel testen met de beugels (sprengers) van vriendin. Wil ik morgen mee rijden in de cross in MB
Nee, die rijd ik voor de eigenaar door. Ze bokte heel erg onder het zadel en zijn kleinkinderen vertrouwden dat niet. Toen kwam hij bij ons aan de deur of ik haar wel wilde rijden. Ik rijd haar nu ongeveer 4 maanden ofzo, en ze is al zoveel beter geworden! Achteraf is ze helemaal niet correct ingereden, ze moest in een krulletje lopen waar ze is ingereden en verder maakte het niet uit. Ze kon nieteens een volte lopen, gebroken lijn kon ze ook niet. Springen kan ze super, ze is nóg heftiger als Kino . In principe is ze te koop, maar misschien mag ik er nog mee starten.
Sussie het gaat elke dag een stukje beter met mij. Mijn tand is er wel slecht aan toe. Dat wordt een langer verhaal... Sim heeft nagenoeg niets overgehouden van onze val! Er waren 2 werveltjes die (na heel intensief zoeken) een ietsiepietsie ieniemienie stukje hoger stonden dan de rest, maar dat was te verwaarlozen en hoefde niet eens van de val te komen. Die werveltjes zijn "behandeld" en ik kan alles weer doen zodra ik zelf weer kan rijden. Heel goed nieuws dus!
Marije112
Geplaatst: 26-06-09 14:04
Jeetje TG, vroeg erbij zeg!
Hier is het ook flink broeierig. Druk weekend; vanavond eerst rijden, daarna examenfeestje. Zaterdagochtend spullen klaar maken voor Maarsbergen, daar crossen en weer terug naar huis en dan 's avonds nog een examenfeestje en zondag naar Duindigt. Ik organiseer daar (samen met kyrkelover) het ponyrennen voor de jeugd, en er Hart van NL en Jeugdjournaal zullen aanwezig zijn. Ik moet dus ook nog zorgen dat ik er een beetje netjes uitzie ivm de tv..
EDIT, Simmie, fijn om te horen dat Sim niks heeft ! Wat is er precies met je tand?
Laatst bijgewerkt door Marije112 op 26-06-09 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeetje simmie sterkte met je tand Wel fijn dat je paardje niks heeft !
Sim
Geplaatst: 26-06-09 14:10
Dat is zeker fijn.
Tand/kroon is gebroken en ws zijn de wortels ook gebroken.
Marije112 schreef:
EDIT, Simmie, fijn om te horen dat Sim niks heeft ! Wat is er precies met je tand?
Rosalie123
Geplaatst: 26-06-09 14:21
Oef Simmie, dat is toch niet niks. Balen zeg! Het is hier ook broeierig, bah.
Het is geen virusje wat Voodoo heeft. Een tijdje terug had hij ook al medicijnen gekregen voor het hoesten en hij krijgt ze nu weer + antibiotica. Hij heeft waarschijnlijk een allergie/bronchitis. We geven vanaf nu ook nat hooi..