Ik heb niet zo lekker gereden als de voorgaande keren

Kim had dr Dram broek aan, en is niet zo vast op dr achterhand. Daardoor gleed ze vrij snel weg, en durfde ik eigenlijk niet goed door te pakken af en toe. daar maakte ze graag misbruik van, en dus was mn controle en stuur af en toe goed zoek

Op de renbaan liep ze ook continu te kijken en te zoeken naar dingen om voor aan de kant te springen. Toen we op volle snelheid rondgingen, wat dan weer wel érrug gaaf is, zag ze geen enkel ding meer
Veel op en af sprongen gedaan vandaag. Ik ben blij te merken dat ik daar zelf handigheid in heb gekregen, en dat een skyjump eigenlijk niet zoveel voorstelt als je gewoon rustig blijft!
Kim en ik hebben ook nog gezwommen, en nog wat flinke water insprongen gedaan.
Zwemmen was wel heel gaaf.. Toen ze met dr kop onder ging en ze t even benauwd kreeg was ze er in 2 bokkesprongen uit

Gelukkig zijn nog wát filmpjes gelukt, en krijg ik als t goed is nog wat fotos hier en daar

Alles bij mekaar denk ik dat ik niet mag zeuren, het kan natuurlijk niet altijd super gaan

Dus gewoon weer Heel hard trainen!! (en achterijzers eronder laten slaan deze week)