[SGW] SGW Chaam - 16/24 maart: we kunnen weer!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WENDYBASTEN

Re: SGW Chaam - 16/24 maart: we kunnen weer!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:25

ja en voor het Z pony's zal het ook niet leuk zijn als eerste wedstrijd van het seizoen.Denk dat we thuis maar paaseieren gaan zoeken Haha!

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:26

weet niet of dat wel zoveel zal uitmaken wantdenk dat ze het meeste moeite zullen hebben op het springparcour in orde te kunnen krijgen dit was zondag echt bagger !

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:27

Ja ik zit ook bij de laatste groep van de B (tenminste na mij komen de HC-ers nog). Had me zo verheugd op m'n eerste cross, maar heb geen zin gelijk m'n vertrouwen te verliezen op een onbegaanbare bodem. Ik neem aan dat als het echt niet te doen is ze hem wel afzeggen, alhoewel dat denk ik ook niet snel gebeurd. Nouja desnoods doe ik dan alles maar in draf Vork

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 13:28

Dit lijkt me wel vreselijk voor de organisatie. Je bent toch maanden bezig met z'n allen om zoiets te bouwen. En dan wordt het behoorlijk verpest door het weer.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:29

Pff.. het weer is echt onvoostelbaar! Het ene moment zon en het andere moment regen/wind/sneeuw.. Scheve mond
En inderdaad verschrikkelijk voor de organisatie!

Broertje: Zo zaten we hier ook al, als het moet doen we het in draf he! Vork

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:30

Ja idd, niet leuk dan Ach gut
Ik denk dat (als ik nog mee had gedaan) zou wachten tot zondag, als het dan nog rotweer is had ik me afgemeld, denk dat het dan echt te gevaarlijk is, zelfs als je stiften hebt...? Ach gut
Bah, rot zeg, want wil graag wel even komen kijken, maar dat ga ik ook niet doen als het zulk weer is Nagelbijten / Gniffelen

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:30

hmmm ik neem aan dat ze het toch wel af zullen zeggen als het onverantwoord word ? wacht wel even af maar anders ga ik me gewoon afmelden wil idd niet het vertrouwen veliezen en zeker niet dat mijn paard het vertrouwen verliest

ziggemans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:32

We wachten nog even af, maar denk toch dat het afmelden wordt.. vind het een beetje gevaarlijk worden zo! (de mijne is al best bang met natte bodem en wil zijn vertrouwen die hij nog heeft graag houden)

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:35

De gladheid is niet het enige probleem. De bodem wordt ook ontzettend zwaar.
Dyaco, afzeggen zullen ze denk ik niet zo heel snel doen. Enkel als het echt niet te doen is (bv bevroren bodem)

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:36

Ik ga er zoiezo heen. Ga er vanuit dat hun het afmelden als het echt onverantwoord is. Mocht ik daar nou zijn en het is echt niet te doen in de zin van mijn paard (en ik) worden onzeker dan kan ik altijd nog overwege te stoppen.

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:45

broertje schreef:
Ik ga er zoiezo heen. Ga er vanuit dat hun het afmelden als het echt onverantwoord is. Mocht ik daar nou zijn en het is echt niet te doen in de zin van mijn paard (en ik) worden onzeker dan kan ik altijd nog overwege te stoppen.

Mee eens. Ik ga ook sowieso. Ik ga wel ook zondag nog eerst cross lopen. Als ik daar zondag kom en het is echt onverantwoord, kan ik altijd nog afzeggen. En anders ga ik maandag gewoon met (heel veel) beleid rijden, inderdaad alles vanuit draf, al kom ik 10 minuten over de tijd binnen, m'n paard is belangrijker.

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:48

Vind ik ook Hozie, en mijn moeder denkt er net zo over. Aangezien jij tussen ons in rijdt (toch?) zullen we elkaar dan niet inhalen Clown
Gewoon op m'n gemak en durf ik het niet aan zie ik het dan wel. Denk dat ik zondag avond nog maar wel even bel of het niet heel erg in ingelopen.

ziggemans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:52

broertje schreef:

Is inderdaad ook een optie!
Wij wonen in de buurt en gaan zondag zoiezo nog lopen. En maandag ook nog een keer als de B pony's bezig zijn. Dus kan dan ook nog een goed op de bodem letten.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:53

mijn stalgenootje rijd B pony's, redelijk vooraan, dus hopelijk valt het dan nog mee.

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:54

broertje schreef:
Vind ik ook Hozie, en mijn moeder denkt er net zo over. Aangezien jij tussen ons in rijdt (toch?) zullen we elkaar dan niet inhalen Clown

Klopt, ik zit tussen jullie in. En als we elkaar tegenkomen onderweg, rijden we gewoon samen verder Clown Clown

broertje schreef:
Gewoon op m'n gemak en durf ik het niet aan zie ik het dan wel. Denk dat ik zondag avond nog maar wel even bel of het niet heel erg in ingelopen.

Had ik nog niet eens aan gedacht, als er zoveel mensen gaan afmelden, dan zal het inderdaad zeker een stuk inlopen, moet ik ook even op letten.

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:59

Aangezien het voor ons wel flink stuk rijden is, wil ik bij aankomst niet gelijk haasten. Dus even bellen leek me handiger(ik kan als ik gebeld heb het even aan je doorgeven mailen/smsen als je wil?).
Vind het voor de organisatie ook heel vervelend, op zich vind ik een zware bodem niet erg, zolang ie maar niet glad is. Ik denk maar zo vanuit die zware bodem komt ie wel over die 90 cm heen, ik rij tenslotte maar B. Misschien houden ze er met het parcours ook wel rekening mee door vriendelijk te bouwen.

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:06

Als je dat aan mij (per sms) wil doorgeven heel graag. Ik stuur je een PB met m'n mobiele nr.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:17

pffff, dit wordt wel een moeilijke beslissing, wel of niet starten...
Ik ga zowieso zondag even kijken hoe het er bij ligt, maar begin een beetje bang te worden dat ik het springparcours niet rond kom als de bodem echt heel slecht is. Als m'n paard door krijgt dat het glad is, springt ze zo'n parcours echt niet meer.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:29

Hozie schreef:
broertje schreef:
Mee eens. Ik ga ook sowieso. Ik ga wel ook zondag nog eerst cross lopen. Als ik daar zondag kom en het is echt onverantwoord, kan ik altijd nog afzeggen. En anders ga ik maandag gewoon met (heel veel) beleid rijden, inderdaad alles vanuit draf, al kom ik 10 minuten over de tijd binnen, m'n paard is belangrijker.

Zo gaat het hier ook! Zoiezo zondag lopen en dan kunnen we kijken hoe het er bij ligt, het is nog steeds duimen op beter weer!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:29

Er staan nieuwe foto's (van vorige week) van de hindernissen op de site.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:10

broertje schreef:
Misschien houden ze er met het parcours ook wel rekening mee door vriendelijk te bouwen.

Hier ga ik in mee, ik vind dat ze niet kunnen maken om het springparcours hoog te zetten als je paard 20 cm in de grond zakt. Maar dat is eigen keuze! Haha!

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 19:05

hoe is het weer nu in Chaam marieke_xXx

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 19:13

kreeg net een berichtje binnen over de staat van het terrein

Citaat:De bodem in de cross is goed, als het tenminste niet zo hard gaat vriezen dat de vorst in de grond zit.
De andere terreinen zijn minder, maar tot nu toe niet zo slecht dat de wedstrijd afgelast moet worden.
Als besloten moet worden de wedstrijd niet door te laten gaan, zetten we dat meteen op onze site.

Dus misschien is er nog hoop !! Vork

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 19:14

Ik hoop van harte voor de deelnemers en organisatie dat het weer mee zit en het gewoon door kan gaan.
Toch zou het me niks verbazen als heel veel mensen zich zowiezo af gaan melden uit angst voor blessures enzo...

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 19:16

Lachen
Gisteren ochtend heel de ochtend droog, vanaf 15.00 is het beginnen regenen, niet meer gestopt Verward
Vandaag heel de dag door droog en dan weer buien en weer droog...
Dat klinkt nog goed, maar het springparcours Verward