Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

)
(wel vrij pittig als je weet dat de helft was uitgeweigerd
en veel heuvels
) de foto van de waterhindernis is ook van daar

TeeGee schreef:Ik krijg bijna van alle soort fruit jeuk. Mn vriend drukte een keer een appel tegen mn wang. Even later was mn wang helemaal rood. Best jammer want daarom eet ik eigenlijk weinig fruit.
Moet wel eerlijk toegeven dat het erg makkelijk is om uit een filmpje een mooi moment te vinden. Maar er zitten soms ook echt stukjes bij dat ik er gewoon helemaal stralend op zit. Wel grappig dan wil je aanspringen en dan moet het 3x opnieuw voordat je de goede galop te pakken hebt en linksom vind ze nog lastig om in te buigen enzo en dan weet je opeens weer dat ze nog maar kort onder het zadel is
Verder klikt het gewoon erg goed. Ben super blij met der!! 
Vooral toen Woods net onder het zadel was mocht ik niet alleen. Het was vandaag geen foto-time-dag dus deze komen uit een filmpje. Mag nu trouwens wel alleen en met Lipso reed ik ook altijd alleen, zal met Woods ook wel steeds minder worden. Maar mijn moeder vindt het ook leuk om mee te gaan 

) 

Ik snap echt niet waarom nou. Zie het hele scenario alweer voor me dat ik weer een jaar moet
dat is niet fijn, ga je de DA weer naar haar laten kijken? 
Rijd-ze en hoop dat je snel weer helemaal beter bent!
Wat balen van Lady... Hele dikke knuffel en hopen dat het wat anders is