Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Apple schreef:En evenementenfoto.com heeft ze ook nog niet

JAZZ4ff schreef:Amber_ schreef:Ach ja, hij ging er door al een speer! Dus dat maakt wel weer goed.
Ik had 3de prijs, een hoofdstel (zwarte met rode front en neusriem) en een zakje brok!
Was deze hindernis misschien een foute sprong?
Hij ging er half half overheen, maar ik heb hem daarna nog een keer gesprongen over de bloemenbak! Snel gedraaid en snel weer hups ! Had je dat gemist ??
Mabon schreef:GinnyBanshee schreef:oh ja @ jazz4ff, had jij ook nog fotos van mij, nummer 28 ?
Hoi Ginny
Mijn neef had je ook nog op de foto gezet heb net de foto's opgehaald.

Apple schreef:Wat een beetje het punt is, je weet met dat soort gevallen de geschiedenis van ruiter en pony niet.
Je weet niet of het iemand is die misschien in enthousiasme teveel de pony slaat of dat het wellicht een pony is die soms net met een tikje te overtuigen is om de waterbak in te gaan. Of misschien een pony die altijd zonder morren de waterbak in duikt en dan plots niet.
?
*
!
. Lielle schreef:Dat vind ik echt schokkend, dat ben ik met je eens. Las hier trouwens nog een reactie over maar heel kort losrijden. Persoonlijk ben ik daar niet zo kapot van, een cross is toch een behoorlijke belasting van de spieren en een goede opwarming (+ cooling down) is dan wel essentieel. En dan kun je niet volstaan met twee rondjes draven en een kruisje springen (voorbeeldje).

, waar mn onderbenen naar toe gaan is me totaal onduidelijk
.
AnneMieKe_89 schreef:Ik moest zo ontzettend lachen zaterdag! Michael had een stopje op het water omdat tuttebel weer eens zig-zag op alles op het veld lette, behalve de insprong. Dus Michael gaf haar 1 goede mep, wat best wel over het veld galmde
Hoorde ik een groep meisjes stuk verderop: Zoooo Halloooo!!
Tja dat vind ik dus wel een verschil, een paard van 8 jaar oud, dat al 2 jaar crossed, maar soms gewoon voor geen meter oplet.
Scum schreef:Bij een officiele cross heb je dan nog dressuur en een springparcours van tevoren om op te warmen.
.
Apple schreef:Ik stap er een half uur van te voren op. Eerst inderdaad wat losstappen, losdraven, inspringhindernis een keer of 5 en dan zijn we warm.
Als ik er langer van te voren op ga ben ik bang dat hij al 'leeg' is voor de cross.