[SGW] SGW-SHIRT BESTELTOPIC!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Re: SGW-SHIRT BESTELTOPIC!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 14:12

Ik heb nog het donkerblauwe vest in de aanbieding maat S ....voor wie wil ??? Ik heb een maat groter nodig.....

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 14:20

is het nog mogelijk om te bestellen? maat s.. en heeft iemand er al misschien een foto van? op pag1 doen ze het namelijk niet meer...

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:08

Cyruss_ schreef:
is het nog mogelijk om te bestellen? maat s.. en heeft iemand er al misschien een foto van? op pag1 doen ze het namelijk niet meer...

wat wil je hebben in maat S ?? ik heb nog een vest ?? blauw als je wil

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:14

Kun je al zeggen wanneer je weer wat gaat bestellen Tong uitsteken ??

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 22:33

Volgens mij heeft Cyruss nog nooit hier meegekletst...

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 11:35

floor01 schreef:
Volgens mij heeft Cyruss nog nooit hier meegekletst...

welgeteld 1,76 %.. Lachen

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:06

het is toch niet omdat je niet zoveel % van je berichtjes hier plaatst, dat je er niet mee mag rondlopen Verward We zitten allemaal op bokt, toch?

Bij mij is dat percentage nog veel lager, maar ik lees wel bijna alle berichten op sgw-forum. Alleen kan ik er nog niet altijd over meepraten. Dus berichten plaatsen heeft niet altijd nut...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:18

Het gaat er om dat niet jan en alleman met die shirts gaat lopen. Er zijn nu eenmaal regels vastgesteld waar je aan moet voldoen wil je een shirt mogen bestellen. Knipoog

Ik quote even uit de beginpost:

Citaat:
Het T-shirt is alleen bedoelt voor SGW bokkers, zodat zij mekaar kunnen herkennen op Samengestelde Wedstrijden, of SGW-trainingen. Dit kunnen ruiters zijn maar ook hun grooms of vaste supporters. Voorwaarde is wel dat zij regelmatig en over een langere periode aanwezig zijn geweest op het SGW forum en zich verbonden voelen met de SGW-bokkers
In geval van twijfel beslist GvdT (evt. in samenwerking met de MissJumpy).

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:19

Volgens mij is het wel de bedoeling dat je een fanatieke sgw ruiter bent... Maar dat laat ik aan een ander over om dat te beslissen Lachen

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:20

Degene die op bokt zitten en cross rijden, waarom zouden zij dat niet mogen Verward

Als ik nu kijk op het forum, staan er bijna uitsluitend voorbesprekingen van crossen in Nederland. Ik als Belgische ruiter kan daar weinig tot niet op reageren. Beetje vreemd om daarop te werk te gaan...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:20

Als jij toch niet in NL rijdt heeft zo'n shirt ook weinig zin. Zie mijn eerdere post. Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:22

Foryourneeds schreef:
Degene die op bokt zitten en cross rijden, waarom zouden zij dat niet mogen Verward

Als ik nu kijk op het forum, staan er bijna uitsluitend voorbesprekingen van crossen in Nederland. Ik als Belgische ruiter kan daar weinig tot niet op reageren. Beetje vreemd om daarop te werk te gaan...

Het idee van de shirts was dat mensen die hier in de topics elkaar al eerder leerder kennen, elkaar ook op wedstrijden en trainingen kunnen herkennen.

Mensen hier niet meekletsen ken je niet en hoef je ook niet te herkennen.

Dit is een kort-door-de-bocht-antwoord op waarom niet iedereen dat shirt mag bestellen!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:22

Neem me niet kwalijk, maar dat vind ik echt puur discriminatie.

er zijn genoeg Belgische bokkers die ook crossen.

edit: ik ken Tabitha, die het logo ontworpen heeft, inmiddels 8 jaar via het internet. (via eerdere sites dan bokt.nl nog). Ik zou dat echt leuk vinden zo'n polo / vest. Maar goed, als het volgens jullie toch geen nut heeft hier in België, dan hoeft het voor mij al niet meer.
Laatst bijgewerkt door Coberlina op 23-09-08 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:25

Discriminatie?
Een groep Bokt-vrienden mag toch zeker wel met elkaar een shirt bestellen zonder dat ze die ook met anderen hoeven te delen??
Jij mag met je belgische vrienden ook best een shirt laten drukken hoor!
En je kan hier ook best meekletsen, er zitten hier mensen op de sgw-topics die al jaren niet meer crossen maar nog steeds meekletsen, die mogen wel een shirt! Dus jij kan ook meekletsen zonder in NL te starten hoor!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:26

Foryourneeds, dat klopt, maar lees de beginpost van dit topic even. Misschien begrijp je het dan beter.
En trouwens wat heeft het voor zin om als enige in Belgie met dat shirt te lopen? Het is de opzet en bedoeling dat de SGWers elkaar aan dat shirt herkennen en aangezien jij niet in NL rijdt en de meesten amper in BE....

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:27

Simmie: omdat ik het mooi vind en het logo erg origineel, misschien ?

mis_jumpy: ik wil best meepraten, maar wat kan ik voor zinnige dingen zeggen in een topic over een cross dat 300km verder verreden wordt?
Laatst bijgewerkt door Coberlina op 23-09-08 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:27

Het idee erachter is heel logisch.. Kan me op zich wel voorstellen dat iemand uit Belgie dit ook wel zou willen, alleen discriminatie zou ik het nooit noemen!!! Misschien een idee om zelf wat op te starten in Belgie...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:29

Foryourneeds schreef:
mis_jumpy: ik wil best meepraten, maar wat kan ik voor zinnige dingen zeggen in een topic over een cross dat 300km verder verreden wordt?

Er is ook een gewoon klets topic, die gaat niet over speciale wedstrijden, maar over sgw en ook over andere zaken, meer een huiskamertopic!
Daar hebben we elkaar vooral leren kennen!
Daar kletste heel lang een andere belgische mee, die had zo een shirt mogen bestellen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:29

Even kort door de bocht, dat jij het mooi vind en het logo origineel is mooi, maar wat hebben wij daar aan? Begrijp me niet verkeerd, maar het is dus zoals MJ al zei voor een vriendengroep hier op bokt. Net zoals de Bunnywupsen hier op bokt ook een eigen shirt hebben.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:30

Ik vind discriminatie ook een erg groot woord. Van te voren is gewoon duidelijk uitgedacht en afgesproken wie wel en niet zo'n shirt mag bestellen. Anders loopt jan en alleman er mee en is het leuke idee eraf. Ik snap niet dat je zo moeilijk doet Foryourneeds. Iedereen was het er over eens en een aantal bokkers hebben de taak gekregen er over te beslissen.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:31

Foryourneeds schreef:
edit: ik ken Tabitha, die het logo ontworpen heeft, inmiddels 8 jaar via het internet. (via eerdere sites dan bokt.nl nog). Ik zou dat echt leuk vinden zo'n polo / vest.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:32

Toch jammer dat iets wat als een leuk idee begon meestal zo vervelend moet eindigen.

Net wat er al gezegd is, als je meepost dan kan je een shirt bestellen. Er zijn ook een aantal bokkers die al lang niet meer crossen, maar nog steeds meeposten en dus een shirt hebben.

Dit hele verhaal gaat buiten bokt om en is een vervolg op het logo voor de dekjes en die zijn ook niet besteld door mensen die niet crossen. Waarom zou een kledingstuk dan wel voor algeheel gebruik zijn?

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:33

miss_jumpy schreef:
Daar kletste heel lang een andere belgische mee, die had zo een shirt mogen bestellen!

ok, maar dit is echt discriminatie Nagelbijten / Gniffelen

Iemand die nog niet zo vaak meepraat, krijgt te horen 'het heeft geen zin, je rijdt niet in Nederland"

Maar iemand die ook in België woont en rijdt, mag dat wel Verward Dat heeft toch even weinig nut? Nagelbijten / Gniffelen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:33

Foryourneeds schreef:
Foryourneeds schreef:
edit: ik ken Tabitha, die het logo ontworpen heeft, inmiddels 8 jaar via het internet. (via eerdere sites dan bokt.nl nog). Ik zou dat echt leuk vinden zo'n polo / vest.

Maar dat is dus geen reden om het shirt te mogen bestellen. Sorry, maar dat jij haar kent heeft er echt níets mee te maken!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:34

Mee eens GvdT! Ik zou het persoonlijk ook zonde vinden als ineens iedereen er in rond kan lopen, dan is het leuke eraf.