Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cyruss_ schreef:is het nog mogelijk om te bestellen? maat s.. en heeft iemand er al misschien een foto van? op pag1 doen ze het namelijk niet meer...
floor01 schreef:Volgens mij heeft Cyruss nog nooit hier meegekletst...
Citaat:Het T-shirt is alleen bedoelt voor SGW bokkers, zodat zij mekaar kunnen herkennen op Samengestelde Wedstrijden, of SGW-trainingen. Dit kunnen ruiters zijn maar ook hun grooms of vaste supporters. Voorwaarde is wel dat zij regelmatig en over een langere periode aanwezig zijn geweest op het SGW forum en zich verbonden voelen met de SGW-bokkers
In geval van twijfel beslist GvdT (evt. in samenwerking met de MissJumpy).
Foryourneeds schreef:Degene die op bokt zitten en cross rijden, waarom zouden zij dat niet mogen![]()
Als ik nu kijk op het forum, staan er bijna uitsluitend voorbesprekingen van crossen in Nederland. Ik als Belgische ruiter kan daar weinig tot niet op reageren. Beetje vreemd om daarop te werk te gaan...
Foryourneeds schreef:mis_jumpy: ik wil best meepraten, maar wat kan ik voor zinnige dingen zeggen in een topic over een cross dat 300km verder verreden wordt?
Foryourneeds schreef:edit: ik ken Tabitha, die het logo ontworpen heeft, inmiddels 8 jaar via het internet. (via eerdere sites dan bokt.nl nog). Ik zou dat echt leuk vinden zo'n polo / vest.
miss_jumpy schreef:Daar kletste heel lang een andere belgische mee, die had zo een shirt mogen bestellen!
Foryourneeds schreef:Foryourneeds schreef:edit: ik ken Tabitha, die het logo ontworpen heeft, inmiddels 8 jaar via het internet. (via eerdere sites dan bokt.nl nog). Ik zou dat echt leuk vinden zo'n polo / vest.