Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Scum schreef:Uhm, ik ben vorig jaar in Laren geweest en het B is totaal niet te vergelijken met een B cross. Veel hindernissen zijn gewone hindernissen (geen vaste crosshindernissen) en ze staan heel erg laag. Ik schat 50-60 cm. Dus ook het L en M zal niet te vergelijken zijn met een B cross.
Het is wel hartstikke leuk om een keertje te doen, maar echt goed voorbereid op een cross ben je dan niet.

goeiemiddag.
.
).
. 

Hopelijk valt het mee.
dat is ook lang geleden
jullie gaan weer erg hard.
Mooi oefenen voor volgend jaar

maar eventjes een slof van iemand geleend en het was over! Pff.. af en toe is het een écht eigenwijze pony
hahaha!
!
.
, m'n nek is nogal stijf en Jamie heeft gisteren ook goed haar best gedaan.
) en halverwege hing ik om de nek van mijn paard heen (en nee, ik was haar niet aan het knuffelen). Was echt een hele idiote actie, ik bleef netjes wachten met meekomen, aangezien ik altijd veel te vroeg meekom, maar toen sprong Jamie iets eerder dan ik verwachtte.
.
. Maar ik kon wel gewoon netjes mijn pootjes op de grond zetten, dus heb geen zand hoeven happen! 
, maar uiteindelijk is het toch gelukt. We moeten indd vaker gaan dressuren... 
Hopelijk doet ie et niet weer en heeft je elleboog snel weer z'n normale kleurtje!

!
, maarja het is je in ieder geval wel weer gelukt.