[SGW] [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 15:20

jee tietjeh, erg vervelend van je val. Ik hoop dat je elleboog niet al te vervelend beschadigd is en dat je paard vandaag een eenmalige baaldag had maar vreemd is het zeker!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 15:20

Uhm, ik ben vorig jaar in Laren geweest en het B is totaal niet te vergelijken met een B cross. Veel hindernissen zijn gewone hindernissen (geen vaste crosshindernissen) en ze staan heel erg laag. Ik schat 50-60 cm. Dus ook het L en M zal niet te vergelijken zijn met een B cross.
Het is wel hartstikke leuk om een keertje te doen, maar echt goed voorbereid op een cross ben je dan niet.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 15:21

Rowo: Als je wilt oefenen voor de B cross zou ik wel L doen ja. Ik start ook in de L, ook om te oefenen.

Miss_Jumpy, ik hoop ook dat het eenmalig was.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 15:23

Scum schreef:
Uhm, ik ben vorig jaar in Laren geweest en het B is totaal niet te vergelijken met een B cross. Veel hindernissen zijn gewone hindernissen (geen vaste crosshindernissen) en ze staan heel erg laag. Ik schat 50-60 cm. Dus ook het L en M zal niet te vergelijken zijn met een B cross.
Het is wel hartstikke leuk om een keertje te doen, maar echt goed voorbereid op een cross ben je dan niet.

Ik ga ook nog een keer trainen met haar dat sowieso...

Ik mail wel ff dat ik het naar de L verander.. Hoef ik iig ook geen B proef te rijden.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 15:25

Gomir: GEFELCITEERD Go jij! Go jij!
Rowo: Hopen dat het met de cursus beter gaat tussen jou zusje en de hond Lachen
Andrea: Mooi hoofdstel Haha!

Ben net van school, en heb vanavond les Lachen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 15:26

Het zijn inderdaad geen vaste hindernissen, maar dat mogen wij ook niet, vanwege de risico's. Dan ben je weer bezig met echt crossen. Dat is inderdaad niet te vergelijken met echt crosshindernissen. Maar wel het bekijks en heggetjes, heksenoog ect. zit erin.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 15:27

Doei! goeiemiddag.

Ik ga zo even trainen, gister liep die fijn. Dus ben benieuwd Lachen.
Heb echt zin in Zaterdag (Gorssel Haha! ).

Vanavond om 5 uur nog even werken tot 10. En morgen nog een dagje school en dan alweer weekend Lachen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 15:31

Ik moet ook nog rijden. K ga zo maaar vast de stallen doen..

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 15:42

Goeiemiddag Lachen

Tientjuh: auw klinkt pijnlijk Ach gut Hopelijk valt het mee.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:39

Ohjee, das niet zo fijn Tientjeh Ach gut

Rowo en Kim: veel plezier met rijden

Ik heb me net opgegeven voor sgw Vasse Lachen

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:49

ahh das balen Tientjeh, hopelijk is je arm snel over. Ach gut

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:51

Ik ben vanmorgen even lekker bij de ruitersportzaak wezen shoppen. Was wel weer eens nodig, was lang geleden. Heb een heel fijn fleecevest gekocht, ben helemaal blij. En nog wat andere kleine dingetjes.
Daarna het paard van mijn vriendin gereden, want zij is op vakantie. Maar dat ging ook nog wel aardig. Ik ga zometeen Jipje maar even aan de hand stappen en vanavond met Nika naar springles.

Wat betreft Jipje zijn voetje, ik kan hem niet zonder ijzers laten lopen, dan is hij echt mega kreupel en daarvoor is de stand van zijn voeten ook te slecht. Ik ga hem zijn hoefjes maar vochtig houden en ik laat hem vannacht ook wel buiten lopen, dan kan hij lekker rond scharrelen. Hoop dat ik hem zondag wel mee kan nemen naar Gorssel.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:17

Het regent, en niet zo'n beetje ook Rolleyes dat is ook lang geleden Vork

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:43

Doei! jullie gaan weer erg hard.
Ben na een dag werken met patienten en in looppas achter de arts aan stuiven eigenlijk te moe/lui om alles na te gaan lezen, sorry!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:45

Ik doe ook nog mee met de Tripalon in Laren. Vorig jaar vond ik het leuk Lachen Mooi oefenen voor volgend jaar Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:53

Gomir: Gefeliciteerd!!!
Tientjeh: Ach gut

Ik was vanochtend in mijn eentje op stal, moest alles in de gaten houden, alle stallen bijstrooien enzo, was wel lekker, even zo alleen op stal Lachen
Vorstin heeft 2 uur in het landje gelopen en nog een half uur in het buitenbakje, dus die heeft zich ook weer flink uitgeleefd. Daarna heb ik nog een sprongetje met haar gemaakt Lachen

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:44

Gomir: Gefeliciteerd! Lachen
Tientjeh: Ach gut

Net dressuurles gehad van Jan, ging wel lekker! Tot dat we begonnen aan de galop en dan nageeflijk blijven én actief aangalloperen.. meneer was het daar niet echt mee eens en reageerde gewoon niet op mn been! En alstie in galop was gewoon zo stug, die kop helemaal de lucht in Nagelbijten / Gniffelen maar eventjes een slof van iemand geleend en het was over! Pff.. af en toe is het een écht eigenwijze pony Clown hahaha!

Straks nog even naar de ruitershop, heb een nieuwe witte rijbroek nodig en verder beetje snuffelen Tong uitsteken!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:51

@ Tientjeh, gewoon weer opnieuw proberen, komt wel weer goed! En gelukkig gaan blauwe plekken vanzelf weer weg Ja.

Wij hebben vandaag lekker een dagje vrij Ja, m'n nek is nogal stijf en Jamie heeft gisteren ook goed haar best gedaan.
We hebben gisteren gesprongen (les met gomir Haha!) en halverwege hing ik om de nek van mijn paard heen (en nee, ik was haar niet aan het knuffelen). Was echt een hele idiote actie, ik bleef netjes wachten met meekomen, aangezien ik altijd veel te vroeg meekom, maar toen sprong Jamie iets eerder dan ik verwachtte.

Op zich is dat geen ramp, je wordt een beetje gelanceerd, maar verder is daar nog wel op te anticiperen. Maarja, toen kwam er nog een sprongetje achteraan toen hing ik om haar nek heen geklampt, goddank sprong ze de laatste niet, want anders had ik dat niet meer kunnen redden .
Ik hing dus met 1 been over de schoft, het andere klemde ik om haar borst heen en mijn armen zaten dus om haar nek heen, ik leek wel een aapje volgens mij Ja. Maar ik kon wel gewoon netjes mijn pootjes op de grond zetten, dus heb geen zand hoeven happen! Haha!
Gelukkig ging het verder best fijn, op een paar dingetjes na, rechtsom is ze makkelijker, dus toen we daarna linksom gingen rijden liep het een beetje in de soep Bloos, maar uiteindelijk is het toch gelukt. We moeten indd vaker gaan dressuren... Boos!

Zo is weer heel verhaal Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:21

Tientjeh: wat vervelend zeg Ach gut Hopelijk doet ie et niet weer en heeft je elleboog snel weer z'n normale kleurtje!

Vanmiddag even gereden in de motregen, dat was wat minder. Maar ze liep echt heerlijk! Als ze dat nou zaterdag ook doet Tong uitsteken

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:23

Beetje acrobatiek te paard hyppolyte Haha!

@ tientjeh .. aai, das niet zo fijn!
@ JN ... hopelijk raakt Jipje voor Gorssel weer aan z'n ijzers gewend.

Nee, ik ben nuttig ... ga ik een zonnebril zitten kopen Gestoord
1. is er momenteel toch prachtig weer voor Knipoog
2. heb er ook al 3 thuisliggen
3. heb bijna nooit één op
.... maar hij was zo mooooi Bloos

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 20:24

Hier heeft het vnvd ietsje gemotregend... Net toen ik aan het rijden was uiteraard. K heb gewoon meer dan eenuur op pino gezeten.. Had ff de slof eraan gedaan, normaal als ik die er alleen al aan hang is ze mega braaf en kan ik er alles mee. Vandaag dus niet. Dus net zolang door gereden tot ze echt op mijn zit terug kwam ipv mij uit het zadel te trekken.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:28

@L_L Uhuh, het was een hele gymnastiserende bezigheid zullen we maar zeggen, het was helemaal hilarisch geweest als Gomir het had staan filmen, was rijp voor het bloopertopic ROFL
Trouwens, sommige dingen kun je gewoon niet laten liggen, niet schuldig over voelen, gewoon opzetten die bril Haha!!

@rowo, irritant is dat he, soms werken ze ook echt niet mee Boos!, maarja het is je in ieder geval wel weer gelukt.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 20:32

Wat Pino betreft ben ik echt zooo ongeduldig en vandaag maakte me echt zooo boos. Dan ben ik wel eens niet zo heel erg lief voor haar. Achteraf spijt van, maar ja te laat!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:41

Dat heb ik ook Rowo. Dan blaas ik mezelf soms zo op van kwaadheid, dat ik soms het idee heb dat ik de teugels helemaal fijnknijp (hangen dan uiteraard in een boogje). Dat ik moet dan eigenlijk ff gaan stappen of stilstaan en een paar minuten rustig uitademen en happy dingen denken. Maja soms .... en dan heb ik er direct ontiegelijk spijt van maar dan is het alweer te laat. Gelukkig is het ontzettend veel beter geworden sinds vroeger (>10jr geleden) ... kort lontje Bloos

Gomir gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:46

Hier laat nog een kort lontje van zich horen.
Dat had ik met Twinkel wel eens, dan had ik al niet zo'n leuke dag gehad en stapte ik al niet zo vrolijk op dat paardebeest. en dan ging het gewoon echt niet. terwijl dat gewoon me eige schuld was en dan liep ik dat arme paardebeest maar af te snauwen terwijl die helemaal niks fout deed. En dan had ik echt onwijze spijt, maja dan is het al gebeurt. maja dat heb ik gelukkig afgeleerd. als ik sago ben ga ik altijd eerst lekker een rondje naar naar buiten. ff lekker rustig aan rondje stappen en dan nog een stuk flink knallen dan is alle boosheid van die dag er lekker uit en kan ik lekker gaan rijden.