Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben benieuwd hoe ik me morgen voel. Heb nu al aardig wat bier gehad en moet nog de hele nacht..

) 

. 

!
!!
!
!!
. Veergeef mij dat ik niet heb bijgelezen
. Ze drukt steeds haar rug weg en ik kan doen wat ik wil, maar haar hoofd blijft omhoog staan. Eind van de maand nog dressuur en dan stop ik er 1st maar mee. Dan ga ik mei en juni maar even flink oefenen.
Dus tevreden over het springen, moet nog 1 winstpunt en dan ben ik M startgerechtigd (bijna al een doel voor dit jaar gehaald
)
Eigenlijk moest ik haar even goed aanpakken, maar ik durfde dat niet helemaal, aangezien ze nogal heel gemeen deed. (Als ze bokt en stijgerd, dan doet ze t namenlijk ook goed) Het was net een hobbelpaard. Toen heb ik mijn vriendin gevraagd om er even op te zitten, die heeft er toch wat meer ervaring mee. Dus die heeft haar even goed aangepakt en uiteindelijk ging ze er doorheen. Maar die had er ook al moeite mee. "Ik blijf na de waterbak maar goed achterover zitten, ze kan echt raar bokken en wat is ze sterk". Ja daar was ik ook achter
. Maar goed, ze heeft nog wat hindernissen gesprongen en telkens weer door de waterbak en dat ging goed. Toen ik nog even door de waterbak, ik was bang dat ze bji mij weer nijdig ging doen, maar ik ben er "agressief" op afgereden en ze ging er zo in
Dus zaterdag met Westerbork rij ik hard op de waterbak af en sluit ik haar goed op. Nu alleen nog iemand die haar opvangt bij de finish en ik neem even droge kleren mee.
Helaas, had er wel zin in, maar ja.