LZ: kaboutertjes onder de trakhener??? MJ: proficiat met je eerste plaats! Jitske: balen zeg van Britt... Jullie hadden nog zo een mooie planning voor komend jaar.... Vief: Die deken is gaaaaaaaaaf! (en heel erg fout ) Kim: goed dat Loempia het crossen zo goed oppakte! Wie weet gaan jullie in Westerbork zo rond!
Vandaag heb ik een relaxt buitenritje gemaakt met een vriedin en mijn pa. Mijn pa heeft net 4 privelessen gehad maar we hebben in het bos ook gegaloppeerd (zo schrijf je dat toch?). Hij begint nou al dat springen hem zo leuk lijkt... ohooooooooow
Edit: typfoutje verandert
Laatst bijgewerkt door floor01 op 08-04-07 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt
bijna goed floor maar het is me een d op het eind, maar geeft niet we weten wat je bedoeld wat leuk dat je vader mee gaat zie mijn vader nog niet op het paard zitten hahaha
leuke deken hoor vief, ukkie ziet mij al aankomen met zo'n deken. haha. mijn vader zit altijd al van, je tut veelste veel met hem. heb namelijk alles bijpassend. dekje (pad) + bandages of peesbeschermers. haha.
heb vandaag mijn nieuwe br jade peesbeschermers en strijklappen in gebruik genomen. heb ook de br bamboo set beenbescherming gekocht. ( voor bij mijn anky pale yellow). ik ben echt een ramp wat dat betreft. ik koop zo vaak en veel nieuwe dingen.
Jemig, jullie gaan echt té snel. Ben dan ook wéér niet bijgelezen. Het is bijna niet meer bij te houden voor de ouderen onder ons. Blij dat het bejaardentopic in het leven is geroepen! Morgen EL, crossdebuut van Sims!
Goeie avond ! Jaja, tuurlijk gaan we meeten Tessa !! Leuke deken Vief, lekker flitsend kleurtje ! Hahaha maar wist je dat dan niet LZ: Trakheners bijten en als ze niet bijten dan zitten er kabouters onder !!
Ben helemaal klaar voor morgen: vanmiddag 2x de cross gelopen met Margo, alles in de auto, een gevlochten pony op stal!! Heb er zin in!! Iedereen heel veel succes
Jeetje jullie gaan echt hard hier! Ben een dag of 2 niet in dit topic geweest en julie zitten ineens al op pagina 26 . Veergeef mij dat ik niet heb bijgelezen Ik heb nog wat crossfoto's van de training in Lunteren viewtopic.php?f=10&t=753156 Iedereen die vandaag naar Etten Leur gaat ( en waarschijnlijk allang vertrokken is) alsnog veel plezier!
Goeiemorgen, pff ik heb zo nogal wat bij te lezen zeg, t gaat hier snel. Moeten we alvast de naam voor het volgende topic bedenken?
Even verslagje van mij weekend: Zaterdag had ik wedstrijd. Dressuur ging echt slecht . Ze drukt steeds haar rug weg en ik kan doen wat ik wil, maar haar hoofd blijft omhoog staan. Eind van de maand nog dressuur en dan stop ik er 1st maar mee. Dan ga ik mei en juni maar even flink oefenen. Springen ging wel goed. Het stond alleen een beetje laag en dan gaat ze al snel wat racen en vlak springen. 1e parcours 1 balk. en 2e parcours, de eerste paar hindernissen gingen niet zo fijn, maar daarna ging het wel goed, foutloos. Daarna barrage, heb ik haar wat meer laten lopen, foutloos tot de laatste hindernis, daar sprong ze dwars door de bovendste balk Dus tevreden over het springen, moet nog 1 winstpunt en dan ben ik M startgerechtigd (bijna al een doel voor dit jaar gehaald )
Gister ben ik bij ons in de buurt de waterbak gaan oefenen. Dat was 1 grote ramp. Mevrouw wou er niet in, wel achter een ander paard aan, maar zodra ze alleen moest begon ze te stijgeren, te trappen, bokken en achteruit te lopen. Dus ik had het helemaal gehad Eigenlijk moest ik haar even goed aanpakken, maar ik durfde dat niet helemaal, aangezien ze nogal heel gemeen deed. (Als ze bokt en stijgerd, dan doet ze t namenlijk ook goed) Het was net een hobbelpaard. Toen heb ik mijn vriendin gevraagd om er even op te zitten, die heeft er toch wat meer ervaring mee. Dus die heeft haar even goed aangepakt en uiteindelijk ging ze er doorheen. Maar die had er ook al moeite mee. "Ik blijf na de waterbak maar goed achterover zitten, ze kan echt raar bokken en wat is ze sterk". Ja daar was ik ook achter . Maar goed, ze heeft nog wat hindernissen gesprongen en telkens weer door de waterbak en dat ging goed. Toen ik nog even door de waterbak, ik was bang dat ze bji mij weer nijdig ging doen, maar ik ben er "agressief" op afgereden en ze ging er zo in Dus zaterdag met Westerbork rij ik hard op de waterbak af en sluit ik haar goed op. Nu alleen nog iemand die haar opvangt bij de finish en ik neem even droge kleren mee.
Vandaag zou ik naar de crosstraining in Oenkerk. Maar ik kwam vanmorgen bij mijn paard om haar te poetsen, voelde haar kootholte warm aan en er zat wat vocht in, dus ik durf het risico niet te nemen. Helaas, had er wel zin in, maar ja.
Zo nu ga ik even bijlezen
Edit: Hilde nog bedankt voor het vasthouden zaterdag van mijn gevaarlijke paard.
Haha, volgens mij was het slaaptijd. en ja die Farmers, volgens mij rust er een vloek op.
Heb even een paar pagina's gelezen. MJ: gefeliciteerd met je prijs. Ik ben trouwens ook een keer mijn hoofdstel vergeten. Moest mijn pa een uur heen en een uur terug rijden om em even langs te brengen. Jitske: Balen zeg Kim: leuk dat je toch mee doet! Je zit bij mij in de baan Vief: Vette deken hoor. Arme lipso LZ: Ik zie daar toch echt een kabouter in de schaduw, ik geef Mars groot gelijk.