Tot het laatste paard hebik het droog gehouden. Toen begon het heel ff iets te regenen... Wat een wind weer hier heey! Waait het ook zo hard bij jullie?
Ik ben ook weer thuis! Heftig windje nog steeds hier.
Chantal: Wat verscrhikkelijk irritant. Ik heb gelukkig een fijne instructeur. Natuurlijk ben ik het niet altijd met hem eens, maar wel vaak. Hij blijft ook positief tegen iedereen. Bij ons zitten mensen op de club die al 5 jaar B rijden, maar hij blijft gemotiveerd met iedereen werken!
Scum: Goeie mop
Ik ga zo ook even rijden, en vanavond met vriendinnetjes eten en de vakantie voor de zomer te boeken.
Wat een geweldig leuk topic . Ik had hem nog niet eerder gezien omdat ik zelf niet aan sgw doe en dus ook niet vaak in dit deel kijk maar het ziet er zo mooi en spectaculair uit het lijkt mij ook heel mooi en leuk om te doen wel zielig van de paarden die te vroeg overleden zijn nou iedereen die aan sgw doet nog veel succes het komende jaar
Goeiemiddag Heb gewoon van kwart over 9 tot half 4 op school getekend maar was wel erg gezellig, dus dat is mooi meegenomen !!
Oow ja dat is waar Andrea!! Hmm vind die 2e wel leuk ist goed als ik die gebruik?! Gefeliciteerd met je appartement Nickeltje ! En leuke foto's!! Balen van zo'n instructeur Sjaan.. Zoals Jitske al zegt: misschien eens met de club bespreken..
Jitske en Vief --> We hebben een ledenvergadering, maar ik denk dat ik er weinig mee op schiet als ik het aan de bestuursleden ga zeggen. Die doen er vast wel wat mee hoor daar niet van, maar ik denk dat ik beter naar hem zelf toe kan gaan. Ik denk dat ik mezelf maar over de drempel moet zetten en even met hem in gesprek moet gaan, zo kan het natuurlijk ook niet. Overigens gebeurd dit niet alleen bij mij hoor, anderen krijgen ook wel eens van dit soort opmerkingen naar hun hoofd geslingerd.
Lipso was stout! Hij wou een kant van de bak niet op. En elke keer kwam hij dan helemaal omhoog en kon hem dan ook niet goed houden, waardoor we echt niet in die hoek kwamen. Was nou net de droge hoek... Dus na een poosje ben ik er maar afgestapt en hem die hoek mee ingenomen. Daar bleek dus dat hij een stroomdraadje dat vlak langs de bak loopt hoorde tikken. Zal wel een opdonder in het land gehad hebben ofzo... Echt fijn door die hoek zijn we vandaag niet gekomen.. Kwam elke keer wat omhoog en dan wordt hij me nog net wat te sterk. Aan de andere kant van de bak ging het wel goed. Heb hem flink aan het werk gezet
Stoute Lipso! Was jou bak nog wel een beetje begaanbaar Vief? Die van mij staat echt nog blank...
Ik heb mijn profiel maar is een klein beetje aangepast (klein beetje hoor), er staan 2 foto's dat ik een kalf aan het verlossen ben dus voor de geinteresseerden....
hihi jullie mogen zeggen wat er op de verlossingsfoto raar is... het gaat namelijk niet helemaal zoals het normaal moet gaan op die foto. Ik ben benieuwd of jullie het zien...