Andre ging Super met Kripton, Krippie heeft het crossen helemaal door nu en vermaakt zich prima. Op naar de oefencross in Ede!!! Alice heeft Salme gereden, wat kan dat beest springen
En eigenlijk ook erg braaf voor de eerste x tussen de crosshindernissen.Als Salme nou het even snel leert dan kan ik Kripton inpikken en wordt ik ook een echte SGW muts!!!
Ze was zo überblij vandaag, eerste keer aangalopperen schoot ze werkelijk waar naar voren. Verder was alles interessant en het laatste kwartiertje liep ze wel lekker, dacht ook dat ze behoorlijk moe was.
ik zat vandaag op een renpaard...dat beest is niet moe te krijgen, dat gaat knorren als een varken als ze niet wat harder mag in de galop
en dan loopt ze de hele dag op het land.... verkoop haar maar als renpaard denk ik
GEWELDIG!!!! 

nu zien ze allemaal mijn prutsfoto's 

(ik zat vandaag met outdoor gelderland heel enthousiast tegen iemand te praten over die hengst, was het de mede-eigenaar
Ik zal wel van wuppies en vader abraham dromen, want ik hoor nu al een paar blz lang 'wij zijn de wuppies' door mijn hoofd galmen...