Als Salme nou het even snel leert dan kan ik Kripton inpikken en wordt ik ook een echte SGW muts!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
andrea16 schreef:Madine krijgt morgenochtend straftrainingZe was zo überblij vandaag, eerste keer aangalopperen schoot ze werkelijk waar naar voren. Verder was alles interessant en het laatste kwartiertje liep ze wel lekker, dacht ook dat ze behoorlijk moe was.
Maar dat was dus schijn, want ze vond haar voer niet lekker genoeg en besloot de wei maar weer in te gaan (had de staldeur open gelaten en ik was even water halen, normaal blijft ze altijd staan }> ). Kon ik weer achter haar aan gaan vangen, het was me het avondje wel
GvdT schreef:MJ ik ga ook naar Vlietland, als het mee of tegen zit, het is maar net hoe je het bekijktlaatste keer L
Ga ik de week daarna lekker met "mijn eigen"cross over.
Had je Pleun nog gesproken over het tijdstip van de val les?
Wordt wsl 29 graden, hoop dat ze daar ook zuurstof hebben![]()
![]()
RK weet je al hoe laat jij mag?
AnneMieKe_89 schreef:
Miky0 schreef:Arf!! Annemieke verrader.. wou het nog even geheim houden..nu zien ze allemaal mijn prutsfoto's
AnneMieKe_89 schreef:Vind deze ook wel prachtig, een blik kan veel zeggen
Canter schreef:MJ, heb me ook ingeschreven voor de oefencross. Ik ga het crossen met mijn eigen paardje ook weer een beetje oppakken. Formulier om in te schrijven ziet er goed uit!