[SGW] Etten-Leur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bashuk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:40

Canter

Re: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:43

Leuke foto's Bashuk, verslagje?

Bashuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 14:28

Canter schreef:
Leuke foto's Bashuk, verslagje?

Dressuur had ik zelf een erg goed gevoel over, maar stond uiteindelijk toch 12e. Ik wist dat er in mijn dressuurproef wat schoonheidsfoutjes zaten maar ik vond zelf het beeld heel netjes en hij was heel ontspannen wat voor hem al een hele overwinning is want normaal bokt en rent hij door de dressuurproef
Springen ging echt waardeloos, hoe goed de afgelopen springlessen en oefenparcoursen gingen zo belabberd ging het nu. Helemaal de controle kwijt en kon hem niet lekker rijden , resultaat: 4 balken
Cross ging super goed, hij sprong alles helemaal schoon. Foutloos dus weer 2 wp'tjes erbij. Had wel enkele tijdfouten maar had in die slinger in het bos vanaf hindernis 6 t/m 10ab rustig aan gereden, wilde het wel een beetje op safe rijden.

Ik vond overigens de bodem aan het einde van de middag in de waterbak echt matig. Des sprong erin en ik voelde hem echt grip zoeken en toen ik het eiland op moest springen moest hij zichzelf er echt op werpen, hij kwam er lastig uit. Iemand anders hier last van gehad?

Al met al helemaal niet ontevreden voor de eerste cross van het jaar. Ben uiteindelijk 8e van de 16 deelnemers geworden. Als de rest van het jaar zo in een stijgende lijn blijft gaan
Voor ons staat dit jaar in ieder geval op het programma:
Vrouwenpolder, Ede, Maarsbergen, Ysselstein en de rest zien we wel

Lest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:00

Ik ben gister niet zelf geweest, maar ik heb wel als een slaaf achter mn zusje aangerend .
De dressuur ging wel goed bij dr, ze moest na een hele goede pony maar toch had ze meer punten . Springen was ze ook foutloos.
Maar toen kwam de cross en volgens mij had Mabel dr niet zoveel zin meer in. Ze heeft hindernis 5 en 9 (alternatief niet die enge brug ) in één keer gesprongen en bij de rest allemaal meerdere keren geweigerd (ze was bij hindernis 4 eigenlijk al uitgesloten) ze heeft dan ook een tijd staan van meer dan 10 minuten . Helaas volgende keer beter.

@Jitske, we kwamen er pas achter dat je meedeed toen we opweg naar huis waren dus we hebben je helaas niet gezien!

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:39

bitwise = stuntman! ziet er best eng uit op de foto's!

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:39

AnneMieKe_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:03

Bashuk, mooie foto's hoor!

Loes_Joery ook mooie foto's!
Jij was het dus die ik zag flitsen bij de picknick plaats

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:05

Dank je ! Hahaha ja in der daad! Mijn camera flitste heel de tijd niet en toen net bij jou dus wel ! Hahaha!

marjoleine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:19

@ Loes_Jerry.
Je hebt bij 1 foto gezet dat het nr. 149 romy brandiet met ... is gezet. Alleen dat ben ik nr. 146 met Grace Gracieux, ik had een paar stops in het begin en toen haalde 147 me in...

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:37

Ok dank je dat het zegt! Was zoiezo al aan het twijfelen !

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:50

Who Bitwise, jij hebt wel geluk gehad!!!

Met Muriël ging het ook even wat minder in EL...
Drs ging super, na de dressuur een 2e plek met 202 pnt!
Springen foutloos, ook dat was helemaal super..
Maar toen de cross... eerst een weigering op 3 Waarom? Geen idee... zo'n mooie dikke boom en dan staat ze stil!
En daarna 4 weigeringen op 4... einde oefening dus..
We hebben nog steeds geen verklaring gevonden voor deze rare aktie, Muriël reed fel genoeg, pony was super in orde, dus wat heeft het in vredesnaam kunnen zijn??
Nou ja hard trainen en op naar de volgende cross!

AnneMieKe_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:54

Balen zeg van Muriël! zeker als je helemaal niet weet hoe het komt

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:59

Ja echt heel erg balen! Ik snap er niks van wat er mis is gegaan... maar goed, hopen dat het de volgende keer weer gewoon lekker gaat!

Jij trouwens gefeliciteerd met je prijs!

AnneMieKe_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:01

Ja dankje!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:02

Sjaan schreef:
Who Bitwise, jij hebt wel geluk gehad!!!

Met Muriël ging het ook even wat minder in EL...
Drs ging super, na de dressuur een 2e plek met 202 pnt!
Springen foutloos, ook dat was helemaal super..
Maar toen de cross... eerst een weigering op 3 Waarom? Geen idee... zo'n mooie dikke boom en dan staat ze stil!
En daarna 4 weigeringen op 4... einde oefening dus..
We hebben nog steeds geen verklaring gevonden voor deze rare aktie, Muriël reed fel genoeg, pony was super in orde, dus wat heeft het in vredesnaam kunnen zijn??
Nou ja hard trainen en op naar de volgende cross!

muriel moest na mij
jammer dat het niet zo goed ging .. volgende keer beter

Amy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:18

marjoleine schreef:
@ Loes_Jerry.
Je hebt bij 1 foto gezet dat het nr. 149 romy brandiet met ... is gezet. Alleen dat ben ik nr. 146 met Grace Gracieux, ik had een paar stops in het begin en toen haalde 147 me in...

Ik had dat gezien, dat 147 je inhaalde! Dat was daar na die tunnelsprong, toch?

marjoleine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:33

@ Phante Ja dat klopt.. Allemaal mensen roepen aan de kant, ik dacht hu??? En toen ging ik maar even aan de kant...(nogal logsich maaarja.)

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:35

leuke fotos loes!!
Ik heb fijn gereden gisteren, maar ben voor de tweede maal teleurgesteld in de hidnernis controleurs van deze bcross.
Ik had alweer iemand voor me die een aantal weigeringen had en niemand roepte haar tot stilstand.
Ik moest haar inhalen en bij het water werd ze pas gestopt, beetje stom van haar dat ze voor de hindernis ging staan en dat ik door haar een weigering kreeg bij het water!
Ik was erg teleurgesteld en even niet meer aanspreekbaar ook niet toen ze haar excuses aanbood.
En dan nog het meest om het feit dat ik haar al bijd e brug inhaalde en zei dr best deed om voor mij bij het water te komen! En dat terwijl ik voorrang had!
Ik ben super trots op niefke, want ook na dit incident liet ze zich niet gek maken en we werden als nog 6de met 20 strafpunten voor de fout bij de waterbak en slechts 3sec buiten de tijd!
Ze dressuurde eindelijk een keertje super!! en we waren anders 2de geweest. Maar ben al onwijs tevrede over de goede dressuurproef en het foutloze springen.
Ook in de crossdeed ze ontzettend haar best, maar het blijft een merrie!! ze wil graag plakken
en als andere ruiters de regels niet kenne, zijn de ruiters die wel foutloos willen rijden daar weleens de dupe van!
Ik hoop alleen dat deze dame hiervan geleerd heeft!

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:37

Dank je Margo !
Ja echt balen van dat gedoe in de cross!! Maar in der daad toch nog goed gedaan van Niefje ! Volgende keer beter !!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 21:41

Sjaan, ik zag Muriel wel heel blij uit de springring komen. Balen dat ze uitgebeld werd in de cross.

Love, dat slaat idd nergens op. Die excuses daarna, die komen dan een beetje te laat.

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:42

auw lex dat deed pijn!

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:43

gelukkig scum, dat ik niet de enige ben die dat vind!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:43

Goed gereden LOve!!
En inderdaad goed balen als zowel controleurs als ruiters niet weten hoe ze zich moeten gedragen als er een snellere (lees betere) combinatie aankomt. Ik zou denken, als je ingehaald wordt is jouw wedstrijd toch voorbij, dus laat je inhalen, wacht even en rij dan voor jezelf weer verder. maar ja....

Ik had al op de foto gezien dat je samen in het water stond

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 21:48

Bij de oefencross in Ede is dat ook elk jaar zo. Dan staan er massa's paarden te weigeren en die worden niet aan de kant gezet.
Vorig jaar stond ik met mijn camera bij de waterbak en er was een meisje met een pony echt ontzettend aan het weigeren. Ik zag Lex eraan komen en heb zelf wel 3x geroepen dat ze NU aan de kant moest.
Na een banketstaaf opmerking van Pa ging ze dan net 2 tellen voordat Lex over de hindernis moest aan de kant. Veel te laat dus, maar gelukkig sprong Ienie toch.

Was dit nou je laatste cross met dat paard Margo?

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:54

neej ik start het paard in hooge mierde en princehage nog, deze tellen mee voor het brabantskampioenschap. Ik ben al jaren reserva kampioen en die krijgen nooit iets!
Wil nu toch echt een keertje kampioen worden haha, alleen was het leuker geweest als ik in etten leur 2de was!! Maar neit getreurd neem wraak!
haha.
Maar Scum het inderdaad gewoon niet leuk om zoiets mee te maken en om dan vervolgens de fout van de hinerniscontroleurs neit recht te trekken dat vond ik helemaal belachelijk,
Hoe is het met lex nu?
Miss jumpy: jha die slimmerd ging natuurlijk lekker achter mij aanrijden, netals of dat leuk is maargoed!! Niefke was erg braaf wat dat betreft!