Mooie foto ook! Welke rij je als volgende?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het was een stap wandeling. Er was een paardje mee die niet mocht galopperen maar miss furrie dacht daar duidelijk anders over. Zo fris als een vis was ze
maar ja ze heeft er wel deugd van gehad
Dag 1 115cm, dag 2 hopelijk 125cm. Dag 3 waarschijnlijk Small GP. De GP staat daar 130 en dat hebben we nog niet officieel gereden
Maar wie weet, misschien blaast ze me de 2de dag van mijn sokken en rij ik het toch binnen

Elke keer dat Ferro de jurytafel passeerde kropte hij zich op, ik moest echt mijn hart vasthouden want ik zag die jurytafel daar al vliegen als meneerke hem niet kon beheersen. Gelukkig is het beperkt gebleven tot een klein bokje.
Die zorgen dat ik niet teveel nadenk 
Thuis is ze tegenwoordig echt een varken dus heb altijd wat stress dat ze die kuren op wedstrijd gaat meenemen haha.
Maargoed, je kan er niet kwaad op zijn als ze goed presteren op wedstrijd hehe
(officieel werden we 2e aangezien de andere dichter bij de optimale tijd zat in de cross...)

Maar het was absoluut niet koud en ze hebben er wel deugd van gehad
Zo lang het niet regent is het voor mij allemaal oke.
veel succes in elk geval
Lessen kunnen soms inderdaad wonder verrichten
Daarom dat ik in de week voor de eventing nog een springlesje probeer mee te pikken daar had ik zelf het minste vertrouwen in. Nu ik regelmatig les neem gaat het stukken beter. Hopelijk blijft het ook zo.

Hou ons op de hoogte! 
En ook top van je springrondjes!
Zaterdag een wandeling van 15 km gemaakt. 't Was al even geleden zo'n wandeling en in het begin bang van veel dingen en moest ik hem nogal vooruit rijden. Maar eens aan de helft was hij echt in zijn sas en goed aan het doorstappen en niet meer bang!
Zondag dan een rustdag gekregen. Gisteren rustig gereden en waaaauwww hij liep echt zálig!
'k Loop er nog blij van rond.
Moet zijn dat hij echt deugd had van die wandeling en erna rustdagje.

Bij de meeste CSI's zijn er kwalificatie normen voor de GP maar dat weet ik eigenlijk niet bij deze.
Ik kan routes uitstippelen van 5km, 10km, 15km en 20km. Afhankelijk van de afstand kan het wel dat ik de locatie dan iets aanpas, maar er kan normaal wel geparkeerd/gezadeld worden op mijn weides. 't Is wel vooral veldwegen en weinig tot geen bos.
lessen kunnen idd wonderen doen! Vooral voor mijn eigen vertrouwen heb ik die echt nodig. Donderdag hoop ik mijn BE rijbewijs te kunnen halen, dan kunnen we weer vaker gaan trainen
een hoef op je voet is geen lachterje
Ik denk dat die hoefsmeden daar trukken voor hebben, vroeger heb ik het ook eens gehad en ik kreeg het ook met de beste wil van de wereld er niet af. Gelukkig was er een sterke man in de buurt die het na enkele pogingen er dan toch afgekregen heeft
Ik begrijp wat je bedoeld. toen ik deze winter op jumping ging, ging ik in de week ook altijd eens springen. Eens een springlesje, eens een simpel sprongetje, eens gewoon vrij op parcours,... telkens liep ze dan redelijk goed op jumping. Nu wou ik dat ook doen voor mijn eerste eventing in waregem. Toen zei mijn vriend: dat is allemaal niet nodig ze ga wel springen. Maar voor mijn eigen autistische kant heb ik toch een sprongetje genomen voor de eventing. Ik was terug foutloos
dus ik ga nog even mijn autitisch trekje volhouden denk ik
) ze was erg fit maar ze sprong zo goed. Mij wel eens moeten kwaad maken in het losrijden mevrouw had meer zin om te lopen dan om te werken. Maar het springen was ze heel flink