Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lief compliment
! Ik heb mezelf ook nog nergens gespot, hoop dat er nog ergens foto's opkomen! Saar88 schreef:Haha Dott, dan heb ik jou helaas gemist, ik kan me geen bokkend paard herinneren! Ik heb mezelf ook nog nergens gespot, hoop dat er nog ergens foto's opkomen!
ja wij ook voor de echte drukte gelukkig. Beetje kunnen springen en gas geven voor de tijd. Eerste energie eruit. Later was de bak echt propvol
als het goed is komen wij ook voorbij :p
hoop dat die ook online komen

Of toch maar eens officieel gaan starten
Jammer want ik vond de sfeer wel heel leuk! dressagelady schreef:Ik word duizelig van het filmpje haha!
Voor mij in ieder geval een reden om waarschijnlijk volgend jaar niet meer mee te doen bij deze cross, de ideale snelheid die gemiddeld 16,5km per uur ligt .. ter vergelijking zelfs in Buurse stond deze op 26. Naar mijn mening gewoon niet de bedoeling van een cross, en niet haalbaar met een volbloedOf toch maar eens officieel gaan starten
Jammer want ik vond de sfeer wel heel leuk!
...... misschien een idee de wat officielere oefencrossen te pakken of officieel zoals je zegt
. Snap ook wel dat het de bedoeling is dat het laagdrempelig is en moet blijven, maar misschien is een ruimere tijdsmarge dan ook wel fijn om zo rekening te houden met zowel de wat snellere en grotere paarden als de kleinere en langzamere.
heb genoeg fotografen gezien maar helaas nog geen foto's gezien.