Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en een cross die ik niet ken, heb ik liever een paard dat wat routine heeft dan is het niet erg dat ik niet weet wat ik moet verwachten.
zou veel te erg kriebelen om zelf te willen crossen.
Maar gezien zijn leeftijd ( 6 jaar) is puberen niet abnormaal.
. Mooi terrein trouwens.
! Al zit ik meestal ergens met mn gedachten met wat ik allemaal moet doen at ik soms mensen nie zie 
.
ben er wel blij mee, het gevoel is helemaal anders dan de jumping in tongeren waar ik niet tevreden was. Dat balkje nu is dan wel jammer, maar als het gevoel goed zit, das voor mij het voornaamste.
Maar heb er wel zin in om te gaan, alweer een tijdje geleden! Komend weekend wil ik met de jonge nog ergens gaan trainen. Ik denk dat ik naar Kobe in Scheldewindeke ga gaan, tenzij jullie nog leuke alternatieven weten? Wil wel beetje in de buurt blijven...wilma13 schreef:Voor alle deelnemers die zich in Diepenbeek hebben ingeschreven.
Er zal ook een wedstrijd op 30-31 aug in Nederland (Echt) gaan plaatsvinden, ongeveer 45 min van Diepenbeek gelegen.
Misschien is dit wel interessant voor jullie.
We zijn ook met deze organisatie bezig om voor deze 2 wedstrijden, een klassement op te maken , en die gene die over deze 2 wedstrijden het beste resultaat heeft neergezet, in de klasse B en L voor Paarden, ontvangt ook nog een extra prijs.
Jullie mogen dit bericht delen.
Informatie kun je vinden op: http://www.startlijsten.nl
Dan bij de plaats: Echt intypen, en dan zie je de benodigde info.
Inschrijfgeld ligt tussen 20,00 en 25,00 euro.
Succes.
.
ben beetje moetjes ook
. Een van de paardjes is 2de geworden in de tweester dus da was super
! De ander Had een stopje in de drie ster, beetje ruiterfout, dus ja beetje teleurgesteld want paard ging super goed. jumping wel foutloos! In de eenster, foutloos gecrosst maar springen was euuuh om te vergeten
. Dressuur was ook nie denderend.
.