Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Uiteindelijk 202 punten. Stond na de dressuur 3e. Met inspringen stond ik er ineens naast (foutje in de afstand waardoor hij sprong en toch stopte en achteruit rende). Daarna parcours in wat eigenlijk best aardig ging. Voelde af en toe wel wat onzeker maar goed dat zal altijd blijven. Prima hartslag van 54. Vervolgens de hoop eigenlijk verloren dat we rond zouden komen. Hij was alleen maar aan t stijgeren en weg aan t sprinten voor de sprong. Met veel moeite er uiteindelijk overheen gekregen en naar starthok gelopen. Daar begon hij toch wel een beetje te stuiteren. Van start gegaan en hij ging
Even probeerde hij nog bij de picknicktafel er tussenuit te piepen maar kon hem er nog netjes voor houden. Was bang bij de greppel te stranden en heb hem even naar de draf gereden om zo door de greppel te gaan. Kleine aanmoediging en hij ging zo en vond het walletje wat er achterstond niet eens zo spannend. Eigenlijk ging alles zoals ik het wilde
Zonder twijfel en gewoon gaan
Uiteindelijk in 251 sec de cross gereden. Best snel dus
en niet eens zo hard gereden
Had nog wel even de twijfel of hij wel de boom zou doen en daar achter het water maar ook totaal geen probleem. Leuke foto heeft het wel opgeleverd
Na 4,5 jaar eindelijk een keer rond gekomen en heeft nog een 2e plaats opgeleverd ook. Wat mij betreft dus echt een topdag! Was zo fijn om gewoon alleen te hoeven gaan staan en met je zit te kunnen sturen en met je stem af te remmen en gas te kunnen geven
En de cross uitgekomen met en hartslag van 66
Helemaal gelukkig! 

vond het wel sneu voor hem. Werd helemaal nerveus er van. Inspringen voor de cross was ook niet heel gek. Dat is een beetje mijn probleem. Stond ook verbaasd dat hij de rest gewoon foutloos sprong en niet eens keek
het is een bijzonder dier.