Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loetie84 schreef:Pfff, te lang niet gestart... Was het verkennen even vergetenShame on me. Tussendoor verkennen zit er voor mij iig niet in. Zal dus donderdag moeten, maar ja, eigenlijk dingetjes te doen op t werk... Eens even kijken hoe laat het parcours open is voor verkenning. Zal helaas nog wel niet tijdens de lunch zijn, anders kon ik dat mooi ff doen!
) maken! Ben ook nog aan het bedenken of ik vooraf of tussendoor zal lopen. Tussendoor zou wel kunnen maar is wel krap...
. Mijn shop staat alleen van vrijdag t/m zondag op een jachtevenement in Nuenen, dus heb t heel druk eromheen... Ben zelf daar op vrijdag en zondag. Als ik dan iets rustiger aan kan doen doe ik dat ook

Nu ff twijfel of wij morgen middag ff die kant op rijden, ik vind het namelijk fijn om rustig te verkennen en hulp van Geert te hebben.

heb er ruim 3 uur tussen dus ik doe het vrijdag. Mocht je nog fotos maken hou ik me aanbevolen