Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Citaat:( 29 personen totaal ) : Sannn - Geert en Marijke - Bianca - Sim - TeeGee - Eef_Bam - Lielle (ovb) - Joki - spottedponie (ovb) - Margreet - Noor - Kris en Maarten - Viefdepief -Lautje - Rosa- Henny (Max) - Jeroen en Dienke (ovb) - Sussie en Vivre - Vickers - Evony - SplashIsLief - Mootje - Jitske, Anne
Citaat:Voorgerecht:
Marijke: Groentesoep
Sim: stokbrood met kruidenboter (zelf gemaakt)
Rosa: Zelfgemaakte tomatensoep
Hoofdgerecht:
Lielle: Groentegerechten (witlof a la jamie: gesmoord in sinaasappelsap, salade van geroosterde pompoen, geroosterde wortel met citroen, pittige knolselderij puree)
Marjolein: Stoofperen
Noor: hartige taart met spinazie en blauwe kaas + Notenmix
Sussie85: pastasalade
Freggle_Edge: Griekse gehaktballetjes
TeeGee: Friet van zoete aardappelen
Sann: 2 soorten vleesgerechten
Margreet: Verse appelmoes en hachee
Mistid: Salade (aardappel, ham, augurk, ui, ei en mayonaise)
Toetje:
Sarah: witte chocolade mousse
SplashIsLief: Slagroom toetje met vruchten
Vivre: Cheesecake/kwarktaart
Tussendoor:
Marijke: Nootjes/chips
Kris: Verrassing in de categorie Cupcakes
Viefdepief: sneeuwmannen
BuenaVista: verschillende koude hapjes plus arretjescake
Eef_Bam: Mini-worstenbroodjes
Spottedponie: verschillende wraps mee, koude hapjes dus
Joki: Appelflappen
Drank:
xxitsmexx / bianca1980 / vickers: (Fris)drank
San: Wijn
Citaat:Adres: Als jullie op de grote weg van voorthuizen naar Putten rijden of andersom moet je niet gelijk de tomtom volgen. Die stuurt je namelijk vanaf die weg een onverharde weg op, dat is wel de weg waaraan ik woon. Maar er wonen daar mensen die niet veel verkeer daar langs willen hebben en hun auto dus midden op de weg zetten of de honden op je af sturen. Kortom: als je die weg in slaat heb je grote kans dat je achteruit de drukke weg terug op moet. Ik heb er ervaring mee en dat is niet ideaal want die weg is smal zat. Volg dus de borden naar de Sauna, dan kom je langs ons huis. Het huis waar een bord staat: Sauna niet hier is ons huis. Kan niet missen.
. Ik zal ook wel een lekker toetje meenemen dan! Ga nog even bedenken wat
.
. Heb mezelf er even tussen gezet. Ik heb s'avonds nog een verjaardag, dus ik moet even zien tot hoe laat ik blijf.
haha.
Citaat:( 30 personen totaal ) : Sannn - Geert en Marijke - Bianca - Sim - TeeGee - Eef_Bam - Lielle (ovb) - Joki - spottedponie (ovb) - Margreet - Noor - Kris en Maarten - Viefdepief -Lautje - Rosa- Henny (Max) - Jeroen en Dienke (ovb) - Sussie en Vivre - Vickers - Evony - SplashIsLief - Mootje - Jitske, Anne, Kimdepim, Mistid
Citaat:Voorgerecht:
Marijke: Groentesoep
Sim: stokbrood met kruidenboter (zelf gemaakt)
Rosa: Zelfgemaakte tomatensoep
Hoofdgerecht:
Lielle: Groentegerechten (witlof a la jamie: gesmoord in sinaasappelsap, salade van geroosterde pompoen, geroosterde wortel met citroen, pittige knolselderij puree)
Marjolein: Stoofperen
Noor: hartige taart met spinazie en blauwe kaas + Notenmix
Sussie85: pastasalade
Freggle_Edge: Griekse gehaktballetjes
TeeGee: Friet van zoete aardappelen
Sann: 2 soorten vleesgerechten
Margreet: Verse appelmoes en hachee
Mistid: Salade (aardappel, ham, augurk, ui, ei en mayonaise)
Toetje:
Sarah: witte chocolade mousse
SplashIsLief: Slagroom toetje met vruchten
Vivre: Cheesecake/kwarktaart
Tussendoor:
Marijke: Nootjes/chips
Kris: Verrassing in de categorie Cupcakes
Viefdepief: sneeuwmannen
BuenaVista: verschillende koude hapjes plus arretjescake
Eef_Bam: Mini-worstenbroodjes
Spottedponie: verschillende wraps mee, koude hapjes dus
Joki: Appelflappen
Drank:
xxitsmexx / bianca1980 / vickers: (Fris)drank
San: Wijn
Citaat:Adres: Als jullie op de grote weg van voorthuizen naar Putten rijden of andersom moet je niet gelijk de tomtom volgen. Die stuurt je namelijk vanaf die weg een onverharde weg op, dat is wel de weg waaraan ik woon. Maar er wonen daar mensen die niet veel verkeer daar langs willen hebben en hun auto dus midden op de weg zetten of de honden op je af sturen. Kortom: als je die weg in slaat heb je grote kans dat je achteruit de drukke weg terug op moet. Ik heb er ervaring mee en dat is niet ideaal want die weg is smal zat. Volg dus de borden naar de Sauna, dan kom je langs ons huis. Het huis waar een bord staat: Sauna niet hier is ons huis. Kan niet missen.