Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roxxiejj schreef:Shanouk, waar ik bang voor was (ik had namelijk de keus tussen dit dek en een andere van HV) is dat het logo te groot gevonden wordt en je er niet mee mag starten. Nou weet ik niet hoe het zit met de cross regelementen, maar met springen mag dit dek volgens mij niet (logo mag maar bepaald aantal cm zijn).
Verder vind ik het, dus, wel een heel mooi dek. Kleur is teal of peacock? Ik heb iig dezelfde kleurvind het een goed te combineren kleur, misschien dat de mid blue springschoenen van EJ er ook wel bijpassen
Snoekiej schreef:Roxxiejj schreef:Shanouk, waar ik bang voor was (ik had namelijk de keus tussen dit dek en een andere van HV) is dat het logo te groot gevonden wordt en je er niet mee mag starten. Nou weet ik niet hoe het zit met de cross regelementen, maar met springen mag dit dek volgens mij niet (logo mag maar bepaald aantal cm zijn).
Verder vind ik het, dus, wel een heel mooi dek. Kleur is teal of peacock? Ik heb iig dezelfde kleurvind het een goed te combineren kleur, misschien dat de mid blue springschoenen van EJ er ook wel bijpassen
Waar heb jij een shirt gevonden in dezelfde kleur? Ik ben in 2 hardloopwinkels geweest met mijn dekje, maar alle kleurtjes blauw die ze daar hadden weken toch een beetje af. De meesten waren net wat feller.
bvw schreef:[ Afbeelding ]
ik wil ook wel een charles owen cross helm maar heb ooit een crosshelm opgehad die zo beroerd zat dat die over mijn oren ging
hennydehart schreef:@ Bianca die gele van mijn link is wel stoer voor bij jouw set.
http://www.ej.nl/products/10000325/2040 ... EJECK+RIAN
Je set bestaat toch meer uit blauw dan geel.
Je laarzen hebben natuurlijk ook blauw en geen geel. Dus is de gele frontriem denk ik wel heel erg gaaf erbij!
Steekt super gaaf af!
hennydehart schreef:Ja daar heb je gelijk in. Ik heb hem helaas ook niet in de buurt. Ik ga denk ik binnenkort toch maar weer een x langs. Zal ik ff voor je kijken of de gele in het echt kanariegeel is.