Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik weet wie het zegt hè
) en ik had gewoon een 7!!!!!
was van tevoor zooooo zenuwachtig en misselijk! En zo best ging het nieteens, mijn zinsopbouw sloeg echt alles... Ik ben zo blij! Ik was van het lokaal naar de kantine gelopen met de docente achter mij aan en de docentenkamer zit daarnaast, en blijkbaar is het meteen door de docentenkamer heengegaan want mijn mentrix kwam meteen met een big smile eraan gerend dat ze trots op me was
mijn dag kon dus ook niet meer stuk
(ikke lekker nieeeeet
)

bianca1980 schreef:Sann @ snuggere actie....![]()
Evie @ wat leuk voor je, geniet er gewoon lekker van zou ik zeggen.
Ik was met rijden vamorgen ineens zo verkleumd op mijn handen dat ik er ineens maar misselijk van de pijn in mijn handen afgestapt ben en paard geparkeerd heb en onder de warme kraan ben gaan hangen tot ik weer wat kleur kreeg......heb het nou al gehad met die....
kou....

maar we zien wel. Heb een 5jarige hengst gezien die me wel aanspreekt, kan ff de link niet kopiëren want ik zit op m'n computer, maar via mijn berichten vind je m ook. Wel een leuk beestje, niet spectaculair. Maar ik wil echt eerst ff een break, tot ik het weer keihard ga missen! Ipv dat ik straks met een nieuwe zit en het plezier definitief kwijt ben.

) : proficiat met je vriendje!!
zit er niet meer. denk weinig buiten/ in de hal... op kantoor wel