Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Carolien007 schreef:Ik weet mijn tijd niet, stopwatch heeft het onderweg begeven. Aan het begin alleen in draf gereden, maar de galop ging ze wel aardig snel door. Daar hing een ideale tijd van 7.02, maar de korte cross stond een tijd van 7.42, dus zal wel ene typefoutje zijn geweest. Springen waren we foutloos met 42 seconden. We konden niet op de orijsuitreiking wachten, dan moesten we meer dan 3,5 uur wachten.
@ Joliieen, zou je ook voor mij willen horen? Denk het niet hoorWas nummer 20
We hebben echt genoten, was super opgezet.
xVerax schreef:Carolien007 schreef:Ik weet mijn tijd niet, stopwatch heeft het onderweg begeven. Aan het begin alleen in draf gereden, maar de galop ging ze wel aardig snel door. Daar hing een ideale tijd van 7.02, maar de korte cross stond een tijd van 7.42, dus zal wel ene typefoutje zijn geweest. Springen waren we foutloos met 42 seconden. We konden niet op de orijsuitreiking wachten, dan moesten we meer dan 3,5 uur wachten.
@ Joliieen, zou je ook voor mij willen horen? Denk het niet hoorWas nummer 20
We hebben echt genoten, was super opgezet.
Midden 7.42? Dat klopt wel.
Want van de lange wordt verwacht dat ze sneller galopperen en de middencross hindernissen kosten heel veel tijd ivm. stappen.