[SGW] sgw ermelo: Afgelast! Herkansing: L-pa 16 augustus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Re: sgw ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:16

Dat vind ik dus ook... het is de eerste keer en alles is nieuw, zelfs de hindernissen. En dus gaat er het een en ander fout. Maar als er dan inderdaad zo heel negatief over gedaan wordt is het ook een beetje ontmoedigend als je er al heel veel tijd in hebt gestopt.

Hopelijk worden de foutjes nog opgelost... en tsja, verder maar niet te druk maken denk ik.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:19

De mensen die het organiseren werken volgens mij bij de KNHS, dus wat dat betreft is het wel de KNHS. Ik ben er ook blij mee dat ze een cross organiseren, maar ze zijn in mijn ogen niet heel geordend. Dat zie je ook terug in de startlijsten en in het niet beantwoorden van mailtjes. Ik heb 2 ( of 3 keer) gemaild om een B paard af te melden, niets gehoord. Daarna nog 2 keer gemaild om te zeggen dat ik zaterdag als vrijwilliger wel wou helpen, ook niets van gehoord. Dat er dan, o.a. na deze startlijsten en het ineens verplaatsen van de verkenningstijd van de cross, negatieve reacties komen is wel begrijpelijk in mijn ogen, zo negatief zijn de reacties nou ook weer niet. Het is maar net hoe je ermee omgaat, of je er wat mee doet en er wat van leert of dat je je er bij neerlegt. :)
En wie weet valt het allemaal wel mee en komen de goede startlijsten er zo aan en loopt het allemaal prima. ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:23

Nou, ik vind het maar een zootje (nogmaals) :P

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:32

Ik heb een mailtje terug dat er iets mis was gegaan met de tijden bij de BB, moet nu hersteld zijn dat het toch eerst springen is volgens het antwoord :)

edit: is nog niet hersteld zie ik, maar volgens mailtje was er idd iets mis gegaan en zou het hersteld moeten zijn.. Vertraging met uploaden op de site van de KNHS?? :')
Laatst bijgewerkt door Bienotje op 21-07-11 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:34

Naar mijn mening wordt er ook niet een persoonlijk iemand afgekraakt. Natuurlijk weten we allemaal dat ze hun best doen en het allemaal vrijwilligers zijn die zich inzetten en hun vrije tijd eraan besteden. We zijn allemaal blij dat ze het organiseren en hebben er allemaal begrip voor dat er iets fout gaat. Een dubbele naam op de startlijst, een mailtje vergeten te antwoorden... we merken alleen op dat er nu vooraf al wel erg veel fout gaat. Het blijft niet bij een enkel foutje, het is gewoon nogal verwarrend. Ongetwijfeld heeft dat ook weer een reden, misschien is iemand ziek, is er wisseling van persoon geweest. Hoe dan ook, het zou leuk zijn als er nog even een fijne en juiste startlijst online komt later vanmiddag :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:36

@ Anoekspitzen, Zeus heeft zich 2.5-3 week geleden geraakt op zn voorbeen, dat werd dik en hij heeft een week rust gehad. Heb het opgebouwd en zondag cross les gehad. Ging allemaal prima maar maandag morgen was zijn voorbeen helemaal rondom dik. Vandaag en gister avond was het wel helemaal dun maar ik blijf deze week nog buitenritjes over het harde stappen met hem. Wil hem niet kapot rijden en de dierenarts raadde ook aan om zaterdag niet te starten. (ben direct bij de da geweest 2.5-3 week geleden omdat ze bang waren voor een peesblessure of gebroken griffelbeen) en ze heeft hem gecheckt voor ik er weer op ging. Het leek allemaal ok maar toch was zondag de cross les te veel voor het been.
Ik geef hem dan liever nu wat meer tijd om te herstellen dan wanneer hij in het najaar alsnog een terug val krijgt.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:49

Gelukkig dat de tijden van cross en springen in de BB omgedraaid gaan worden. Anders wordt het heel simpel dan start ik geen springen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:57

_Noor schreef:
Nou, ik vind het maar een zootje (nogmaals) :P

vind ik ook noor :o

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:58

Huh.. ik doe dus mee in de BB .. ik heb in het mailtje duidelijk gezegd dat ik alleen wil crossen, en stond eerder ook niet ingedeeld voor springen.
En nu op de definitieve lijst wel. :z Nou ik print het mailtje met mijn aanmelding wel uit en ga er niet voor betalen, ik heb me a) niet opgegeven en b) geen interesse in een springparcoursje zaterdag. Ik kom puur voor een leuk rondje cross *\o/*

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:59

muts_marijke schreef:
@ Anoekspitzen, Zeus heeft zich 2.5-3 week geleden geraakt op zn voorbeen, dat werd dik en hij heeft een week rust gehad. Heb het opgebouwd en zondag cross les gehad. Ging allemaal prima maar maandag morgen was zijn voorbeen helemaal rondom dik. Vandaag en gister avond was het wel helemaal dun maar ik blijf deze week nog buitenritjes over het harde stappen met hem. Wil hem niet kapot rijden en de dierenarts raadde ook aan om zaterdag niet te starten. (ben direct bij de da geweest 2.5-3 week geleden omdat ze bang waren voor een peesblessure of gebroken griffelbeen) en ze heeft hem gecheckt voor ik er weer op ging. Het leek allemaal ok maar toch was zondag de cross les te veel voor het been.
Ik geef hem dan liever nu wat meer tijd om te herstellen dan wanneer hij in het najaar alsnog een terug val krijgt.

Oh wat jammer, maar lijkt me ook goede beslissing als hij afgelopen weekend nog zo op de les reageerde! Hopelijk knapt hij snel op!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:01

Vind eigs best slordig qua BB dat er niet springen aanzit. Springparcour houdt toch wel de lompe rijders er vaak tussenuit.. Dressuur vind ik onnodig bij de BB :))

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:03

Ik ook... en het had waarschijnlijk een hoop kopzorgen gescheeld als ze gewoon 1 manier van BB aangehouden hadden, ofwel dr/spr/cross ofwel spr/cross of alleen cross. Nu loopt alles door elkaar en dit maakt het onnodig ingewikkeld...

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:31

Zo veel gekletst hier.
Zelf erg fijne tijden weer!!
Ben erg benieuwd hoe de cross er uit ziet!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:39

MelanieB schreef:
Ik zou idd ook niet na een cross willen springen, heeft nou niet echt een waarde :+

Nou, ben ik niet met je eens. Op hoger niveau gebeurt het nog steeds.
Ik ben van mening dat je, als je weet dat je na je cross nog moet springen, je anders (minder risico's neemt, je paard niet zo door de cross jaagt dat ie daarna te moe is etc) bezig bent met je cross. Een stuk bewuster. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat nu niet zo is.

Maar in het geval van deze BB rubriek kan ik me voorstellen dat springen na je oefenrondje geen toegevoegde waarde heeft.
Laatst bijgewerkt door Sim op 21-07-11 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:41

in Kentucky (ja dat is dan wel weer erg hoog haha) was het toch ook springen na de cross? of nouja, de dag erna dan

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:43

Dat is bij alle grote crossen Damelza, maar niet bij gewone crossen als BB :P

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:44

_Sim_ schreef:
MelanieB schreef:
Ik zou idd ook niet na een cross willen springen, heeft nou niet echt een waarde :+

Nou, ben ik niet met je eens. Op hoger niveau gebeurt het nog steeds.
Ik ben van mening dat je, als je weet dat je na je cross nog moet springen, je anders (minder risico's neemt, je paard niet zo door de cross jaagt dat ie daarna te moe is etc) bezig bent met je cross. Een stuk bewuster. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat nu niet zo is.

Kan me best voorstellen dat sommige dat hebben dan idd, maar daar heb ik geen last van, neem sowieso vrij weinig risico's met paardlief haha.
Maar ik kan me wel vinden in je uitspraak zegmaar. :j

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:48

sammie18 schreef:
Ik heb nog geen mail terug van de knhs over mijn starttijd vrijdag en evt stalling. Zijn er hier veel mensen die in Ermelo overnachten.

Van de lijst klopt het één en ander niet, als je belt dan kunnen ze je na het na te vragen twijfelend antwoord geven en een vraag via de mail wordt niet echt beantwoord.

Ik hoop maar op een reactie en ga anders weer bellen, en verder goed weer.

Wij blijven ook overnachten.Heb al meerdere keren gemaild in de avond,telkens voor 10 uur `s morgens bericht terug gehad.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:03

Leliaardje schreef:
muts_marijke schreef:

Oh wat jammer, maar lijkt me ook goede beslissing als hij afgelopen weekend nog zo op de les reageerde! Hopelijk knapt hij snel op!

Hopelijk houd ik het foto's maken tegoed :D

Hulene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:15

sammie18 schreef:
Ik heb nog geen mail terug van de knhs over mijn starttijd vrijdag en evt stalling. Zijn er hier veel mensen die in Ermelo overnachten.

Van de lijst klopt het één en ander niet, als je belt dan kunnen ze je na het na te vragen twijfelend antwoord geven en een vraag via de mail wordt niet echt beantwoord.

Ik hoop maar op een reactie en ga anders weer bellen, en verder goed weer.

Erna en ik blijven ook overnachten in Ermelo. Je moet alles zelf meenemen, er ligt alleen stro in de hokken. Dus meenemen: hooi, brok, matras, slaapzak en kussen.
Stalling was € 25,- en overnachting € 20,- pp. Liggen op een slaapzaal, ben benieuwd of er überhaupt geslapen wordt!!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:24

Wel gezellig :D

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:25

Mijn paard blijft in Ermelo, ik ga zelf naar huis en rij met mijn groom op en neer. Maar dan heb ik in ieder rust voor mijn paard. Ik wordt echt gek, moet nog even een hooibaal regelen om mee te nemen. Voor het geld van de overnachting kun je ook in een b&b in Ermelo en slaap je een stuk beter.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:25

muts_marijke schreef:
Leliaardje schreef:

Hopelijk houd ik het foto's maken tegoed :D

Tuurlijk :j . Gorssel, Neede, Barchem, Bathmen?????

En de slapers: veel sterkte!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:28

Hopelijk houd ik het foto's maken tegoed :D[/quote]

Tuurlijk :j . Gorssel, Neede, Barchem, Bathmen?????

En de slapers: veel sterkte!![/quote]

Ik ben als alles weer goed is bij alle 4!!! Dus dat moet lukken :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:42

SO hey word ff tureluurs van een paar pagina's lezen hier...... :roll:

Maar in ieder geval zijn Gert Naber en Wout Hazeleger de wedstrijd leiding dus wel degelijk flink wat kennis op SGW gebied lijkt mij.
Elsemiek v Roekel coordineert de vrijwilligers.
Ik sta dus WEL bij de stijljury... :P is nu dus eindelijk duidelijk. Ik wilde alleen heel graag van de bokkers foto's nemen op EEN hindernis en dat misschien nu lastiger zijn, maar dat gaan we wel meemaken.

Bull staat klaar in ieder geval, alhoewel ik nu niet echt het gevoel heb dat ik morgen ga crossen...vreemd.. :? maar idd wat Sann ook al zegt omdat het vrijdag is misschien en ik ook niet zo mega vroeg weg hoef eigenlijk....