[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:27

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:37

Goedenavond.
Mootje: Leuk dat het weer begint te kriebelen :D .
Joki: Lekker dat Ferrose zo fijn wordt van het springen.
Mistid: Die foto is cute :D .
Evony: hopelijk kan je toch international law doen.
Sann: Trailer en dressuur bootcamp, arme What ;) .
Tientjeh: Twee dagen achter elkaar springen en gelijk een cross erachteraan lijkt mij persoonlijk wel veel achter elkaar hoor, of doe je de springlessen wat rustiger aan :) ?
Noor: Hamsterwang :(:) .
Tg: Mooie bling bling Karen!

Ben nu bezig met leren voor mijn her :O , de motivatie is ver te zoeken .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:53

Sterkte noor. Versandskies is naar.
San: van het L komen geen foto's toen was bin naar maarsbergen.
Mirthe: skattig hoor :P

Net lekker even geoefend in lelystad. Heerlijk terrein is dat. Amati pakte heel fijn aan <3 alles wat je vraagt doet hij en smalletjes snapte hij nu ook.
Met hetje kreeg ik even een goede schop onder demkont van rutger die even kwam kijken. Toen liep hij echt super!! Nieuwe coffin vloog hij doorheen op alle mogelijkemmanieren net als in-uit water in.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:56

Klinkt als en heerlijke training Lau :D !

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-11 18:11

Ben blij dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan Lelystad Laura, Rutger stond bij de coffin te kijken toe de vos stopte. Ik hoop dat jullie alledrie (de paardjes en jij) weer genoeg zelfvertrouwen hebben opgebouwd. Op naar de volgende wedstrijd, als ik je zie zal ik je weer aanmoedigen en nu met een beter resultaat! :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:47

Hai,

Hebben jullie al vakantie of zo? Aardig gekletst vandaag. Ik heb hard gewerkt op mijn werk, net de merrie even beweging gegeven en wacht nu op de hoefsmid die weer niet op tijd is. Nu heeft hij de moeite genomen om een sms te sturen dat hij een half uur later komt. Merrie met veulen zijn aan de beurt thuis. Vanmorgen zijn de schimmels naar de smid op de kliniek geweest en die hebben lekker de boel weer opstelten gezet :( .
Maarsbergen wordt een vroegertje. Moet al om 6.30 van huis met een gewassen en opgevlochten paard |(. Dus dat betekend kwart voor 6 op stal :+

Heb net even bijgelezen.
Zag stoere foto´s van Hetje en Noor.
Evelien wil binnenkort Z starten met denk ik Capri.
Noor is geslaagd *\o/*
Eef ook stoere foto´s heeft!
Lau lekker getraind heeft in Lelystad.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:53

Fijn Lau, dat je lekker hebt getraind!

Eef, ik doe de donderdag rustig aan. Daar springen we vaak ook niet meer dan 80 cm. En dat is ook maar een half uurtje. Plus dat het vrijdag 'maar' een B cross. Dat moet Uk makkelijk kunnen lopen. Conditie zat.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:04

Hoi hoi

Daar heb je dus helemaal niets aan Evelien! Balen zeg. Doen jullie zulke dingen via de mail? Als ik goed boos ben stamp ik altijd naar boven hahaha.
Fijn hilde dat Cinderella fijn ging.
Hoe gaat het met je bekkie Noor? Veel pijn? Gave foto van Jer.
Fijn dat je stage door gaat Kimdepim
Gave foto's Eef_bam!!! Erg mooi
hahahahahahaha Mootje gaat reageren op Marije's topic! Goed bezig Mootje!!
Lieve foto Mirthe!
Jantine ik heb het even voor je nagekeken. 20 mei(zo uit mn hoofd) hebben ze je voicemail ingesproken. En 17 Juni nogmaals gebeld omdat ze niets hoorden. Jou vriend aan de telefoon gehad en jij hebt terug gebeld en een meneer gesproken. Eigenlijk valt Divoza nou niets te verwijten. :)
Super dat Uk zo lekker fit is! Knallen dus vrijdag :D

Wij hebben echt super tijden in Maarsbergen. Vrijdag met mijn vriendin mee en die heeft ook super tijden!

Ennnn vandaag zijn mijn cross beschermers binnen gekomen. Zijn zooo mooi is bijna zonde om ze te gebruiken :D :D :D :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:06

Noor deze keuken: http://www.primokeukens.nl/images/igall ... 280-95.png Alleen dan een andere opstelling, blad en greepjes. Blad wordt van graniet en dan heel donker. Hij is ook wat geler hier op de foto dan in het echt. :)
Gelukkig heb je dan zelf gevraagd Eef, anders schoot het nog niks op.
Super dat ze naar huis komt Hilde! Hoe groot is ze dan? Jammer dat ze te kleinn is gebleven.
Lau gave galopfoto! Die ander is ook stoer.
Haha super Noor! Je kijkt idd erg blij. :D Maar Jer ook wel trouwens!
Kim super dat je stage door gaat. Wat voor evenement hadden jullie georganiseerd?
Shanouk lekker uitgeslapen dus.
Eb leuke foto's.
Fijn dat Ferrose lekker liep.
Sannn hopelijk werpt dat strafkamp zijn vruchten af! Zal wel toch?
TG wauw mooie frontriem!
Vroeg zeg Caro!

Nou hier druk gewerkt. Zo naar de kapper.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:08

Mhhh, dan vraag ik me af of jullie het juiste nummer van mij wel hebben. want ik had het haast wel moeten zien/horen als ik zo vaak was gebeld en mijn voicemail ingesproken. Misschien dat ik het nummer wel niet juist heb doorgegeven. Het was ook niet bedoeld als kritiek hoor, maar vond het wel bijzonder dat ik nooit wat had vernomen. Plus dat er aan de telefoon nogal verwijtend naar mij werd gereageerd. Vandaar dat ik het aankaarte :D

Welke crossbeschermers had je ook alweer besteld? bruine toch? Ven Kentucky ofzo?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:13

MM: Wat leuk dat je je beschermers hebt, ze leken van het plaatje af ook al zo verschrikkelijk mooi!! :9
Laura: Wat ziet Hetje er goed uit, hij lijkt een stuk gespierder/ronder dan een poosje terug :)
Eef: Gave foto! Wel knap met zo'n sprong over een smalletje!
Noor: :(:) voor je bekkie. Mooie bewijs-foto van Jer zijn waterkunsten :D
Kim: Nogmaals echt super van je stage! Bij wat voor een bedrijf ga je precies stage lopen? :)
Mootje: Kriebelt het alweer :Y)?

Woll en GG mochten vandaag even in een grote wei (hun weitje is niet zo groot) omdat de hoge stukken gemaaid werden. Nou dat vond die kleine leuk. Hij kan echt knoerthard en Woll er maar achteraan. Die rent hij er nu al uit :)) Nog flink wat gekke sprongen en later begon hij ook nog even heel stoer te draven, echt leuk :D Verder hadden ze de stal voor de verandering ook eens heel netjes gehouden, dus dat was fijn :D

Net even mijn galajurk opgehaald bij naaister, maar dan in mannelijke vorm, maar dat klinkt zo stom :+ Verder vanavond maar een begin maken met mijn tas inpakken voor 4 dagen nations cup in De Mortel. Zit zelf in het team en heb er heel veel zin in :D Mag donderdagmiddag gelijk mee met de buitenlanders op de culturele trip. Dus ga zo maar even wat woorden vertalen in de categorie molen en klompen... Echt iets voor mij :7

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:15

Geeft niets Jantine!!! Maar ik wilde het even uitleggen :D

Jaaaaa hele mooie bruine van Kentucky

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:16

haha helemaal goed! Kunnen we geen onenigheid over hebben :D Ik ga ze in ieder geval donderdag ophalen. Zat er nu geen kleurverschil in?

En we willen natuurlijk wel een foto als Zeus ze om heeft!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:20

TG, mooie frontriem! :D
Lau, fijn dat de training zo goed ging! Vol goede moed naar Maarsbergen.
Jantine, moet wel kunnen hoor! Ik heb ook gister gesprongen, morgen trainen in Baarle-Nassau, donderdag dressuurwedstrijd en zaterdag Maarsbergen. Hij is vandaag vrij geweest en vrijdag is hij ook vrij (longeren).
Vief: heel veel plezier!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:22

Eef, ondertussen al reactie van je baas?
En inderdaad vind ik ook dat het makkelijk kan. Hij loopt normaal ook wel eens 2 dagen les en vervolgens wedstrijd met zusje 2x dressuur en met mij nog B en L springen, dus 4x. En daar word hij ook niet anders van.
Vind het ook nog een keer anders wanneer je op hoog niveau de cross in moet en dan zoveel doet. Maar een B cross is echt niet veel zwaarder dan 4x starten op concours.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:26

Nee daarom. Met een dressuurwedstrijd heb ik helemaal zoiets, of ik nou thuis rij of ergens een half uur verderop. Maakt op helemaal niets uit.

Nope, nog steeds geen reactie. Die man is echt ongelofelijk..... moet morgen werken dus ben benieuwd.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:27

Ben je dan wel mondig naar je baas toe? Ik zou daar haast een beetje met buikpijn heen gaan als we een meningsverschil zouden hebben. Maar nu ben ik daar ook heel onzeker in en zeg soms wel eens te vaak... ja en amen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:35

Daar heb ik ook last van maar hij moet het nu maar gewoon regelen. Het is ook wel fijn als je weet waar je aan toe bent. Ik ben ook wel van het ja en amen maar op een gegeven moment houdt het op. -:(-

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:36

Klinkt leuk, Vief! Veel plezier alvast.
Margriet, mooie keuken :j !

Bekkie ging wel goed, maar de verdoving begint uit te werken en ik ben net even naar stal geweest. Helpen paarden binnen zetten en Nudine gevoerd, en da's niet bevorderlijk! Begint zelfs al een beetje blauw te worden. Ga nu dus weer lekker op de bank met een coldpack!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:36

ja, dat is ook zo. Maar ik ben dan iemand die thuis een grote bek heeft en vervolgens op het werk nog niets durf te zeggen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:55

Sterkte vanavond, zal nog wel even zeer blijven doen denk ik.. :(:)

Mijn cake was trouwens prima te eten al kan het ook door als complete maaltijd vult goed zegmaar.. :+

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:05

Noor, :(:) weet wat je doormaakt.

Vief :D wel prettig dat hij goed smaakte

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:17

In 30 uur 7 pagina's!!!!! Ik kan niet eens even een rondje paarden kijken zonder vreselijk op achter te komen met lezen.
Pffff, straks even op m'n gemak maar eens kijken wat jullie allemaal gedaan hebben.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:47

En nog wat leuks gevonden, Texelse???

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:54

mirthe. ik hou inderdaad ook niet zo van nokia's. Ik heb nu een abbo van hi en dat wil ik het liefst ook gewoon houden. Hi/Kpn hebben we hier thuis het beste bereik mee.
leuke foto
sterkte noor. koelen en pijnstillers
leuke frontriem karen
lautje heeft fijn getraint met de paardjes
mooie keuken margriet
marijke heeft haar mooie crossbeschermers binnen. Ze zijn zo mooi al vanaf ene plaatje
woll en GG hebben lekker in het grote weiland mogen rennen.
texelse en wat leuke gezien?

Zo weer terug van het werk en het was weer giga druk op het werk.
morgen ook hele dag werken en dan 'savonds laat nog weer taarten bakken want ma is donderdag jarig.
Vrijdag even proberen naar divoza te gaan.