Vind vooral voor dat ze dicht bij de knie komen...
(ze mist inderdaad een ijzer voor...)
Eef_Bam
Geplaatst: 11-03-11 23:02
Sf: Zo te zien zitten ze goed, maar het valt niet goed te zien. Over het algemeen moet je kijken naar waar je klittenband wijst: die moet aan de buitenkant zitten en dan naar achter "wijzen" . Om te zien of ze te lang zijn zou ik het vergelijken met je peesbeschermers, die zijn ook langer aan de binnenkant dus als ze evn lang zijn zitten ze goed, de lengte likt zo van dichtbij wel te kloppen.
Sann: Ik snap wel dat je daar gefrustreerd van raakt . Ik zit trouwens in de 6de, dit is dus mijn laatste tentamenweek voor het CE, wat dus ook betekent dat ik over 2,5 maand zo goed als klaa rben en 3 maanden vakantie heb. wat kijk ik daar trouwens naar uit zeg, ben school ook behoorlijk zat !
Ik denk dat je ze bij de voorbenen nog ietsjes lager kunt doen. Ze lijken mij gewoon de goede maat hoor.
Wij zijn vanavond naar divoza geweest op zoek naar van alles en nog wat. Onder andere een springsingel, maar die hadden ze niet in de goede maat. Een bruin kieffer hoofdstel voor bij mijn springzadel, maar ook die hadden ze niet. Ik heb van mijn moeder wel een leuk bruin jasje gekregen voor op springwedstrijden
Ik ga zo naar bedje toe, ben me toch moe! En morgen is het weer vroeg dag.
Balen dat ze het niet hadden Annet! Ik heb dat steeds bij Divoza, ga er daarom ook niet vaak meer heen. Wel leuk van het jasje! Lief van je moeder!
De styles zijn wel langer dan mijn peesbeschermers... Maar als ik de voorbenen ietsje lager doe, zal het wel goed komen. Van de week even een sprongetje ermee proberen.
Eef_Bam
Geplaatst: 11-03-11 23:12
Mijn crossbeschermers zijn ook wel iets langer dan mijn peesbeschermers hoor, ik bedoelde dat meer om te vergelijken qua hoogte waarop ze moeten zitten (van onderaf gezien) , op de foto lijken de beschermers voor net te passen maar ze hadden ook niet groter moeten zijn,lik zou gewoon kijken of de pony er fijn mee loopt .
Margriet_
Geplaatst: 11-03-11 23:14
Op de site van sgw westerbork staan voor de liefhebbers al wat foto's!
Edit: zie iig dat de hindernis waar ik vorig jaar vol tegen een boom ben aangereden er weer inzit.
Laatst bijgewerkt door Margriet_ op 11-03-11 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuke foto´s van Westerbork. Het crossen gaat alweer kriebelen, maar eens maar eens zien dat ik weer een beetje aan het springen kom
Jetske
Geplaatst: 11-03-11 23:54
Even een egoberichtje, ik ben terug uit Parijs. Ik heb echt een hele leuke week gehad. Borex staat vanaf vandaag dus hier, die staat inderdaad heel erg relaxed.
Bijlezen ga ik morgen netjes doen. Ik ben nl onwijs moe
Laatst bijgewerkt door Jetske op 11-03-11 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt
jeeej Jetske is terug! Fijn dat je zo'n leuke week hebt gehad! En wat fijn dat Borex er is en dat hij er rustig onder is! Maak je snel foto's van je nieuwe knappe aanwinst?
SF: Voor lijkt hij wel wat dicht op de knie te zitten. Heb bij mijn pony een paar keer gehad dat hij dikke benen kreeg na het crossen, bleken toen ook de beschermers te zijn die nét wat te hoog hebben gezeten waardoor het been na de training/wedstrijd toch wat op liep.. Jetske: Fijn dat je het zo leuk gehad hebt en natuurlijk helemaal leuk dat je nieuwe paard al in zijn stal stond bij terugkomst
Ik ga even wat wasjes doen, mijn brood ophalen (benieuwd of zij er weer is ) en vanmiddag komt mijn papa even deze kant op om Wolles weer eens te zien en even te rijden. Denk dat dat zonder zadel gaat worden, ben benieuwd Zal hem ook eens vragen of hij wat foto's van het rijden met Oscar wil maken, ben wel benieuwd hoe de plaatjes nu zijn ter vergelijking met een paar maandjes terug
Ik heb straks oefencross. Poeh! Ik wist niet dat ik zo zenuwachtig kon zijn! En waarom precies? Geeeeeen idee, ik mag het in mijn eigen tempo doen, halverwege nog beslissen het niet te doen, hindernissen overslaan enz... en toch, ik heb er zelfs niet van kunnen slapen en zit nu met tegenzin wat beschuitjes naar binnen te werken
Ik had die foto's niet moeten kijken gisteren Toen werd ik zenuwachtig. Snap nog steeds niet waarom, maar oké. Hopelijk zakt het straks, anders maak ik het paard ook nog zenuwachtig.
Ik ga naar stal, paard klaarmaken.
viefdepief
Geplaatst: 12-03-11 10:33
Annetje: Wat vervelend zeg... Ik ben zelf altijd erg rustig en heb me voor iets met de paarden dan ook nog nooit zo gevoeld.. Onbewust voor jezelf toch doelen gesteld waar je zenuwachtig voor bent? Gewoon lekker rijden, geniet van alles en leren van wat er niet goed gaat en trots zijn op wat wel goed gaat Veel plezier!!
Evony: Je bent niet de enige jaloerseling haha. Ik heb al maanden niet gesprongen (op Oscar telt niet, die springt eigenlijk niet eens..) dus zou ook echt heeeeel erg graag een crosshindernis willen springen
caro29
Geplaatst: 12-03-11 10:39
Goedemorgen
Ik heb alleen even snel bijgelezen. Slaap een paar dagen bij mijn ouders omdat zij met vakantie zijn. Heb het nu alleen er druk.
Merrie staat met een behoorlijk dik been en is licht onregelmatig. Hoop niet dat het een gevalletje einschuss wordt. Kijk wel of vanmiddag het been wat dunner is na een dag weidegang. Verder zit zij er fit uit en rent ook wel gewoon door de wei.
Gisteren naar de hengstenshow van Reini Tewis geweest. Knappe Advance gezien. Die wordt echt steeds mooier en beter. Biscayo viel mij positief op. Hij heeft ook een nieuwe hengst Der Senaat III. Wauw wat kan die springen . Paar knappe veulens gezien! Vanavond gaan we weer als het goed is... Ga nu even snel de stal doen en kijken of de ruin braaf is!
@ evony. Ik trok haar donderdag met een bloedend been uit de wei. Net gebeurd. Gelijk afgespoten en er wat op gedaan. Zijn niet echt diepe wondjes maar wel vervelende. Als het been nog dikker wordt dan bel ik de DA. Show van Reini is leuk! Vanavond is de officiele en de dag ervoor is voor zijn klantenbestand.
Caro wat ontzettend vervelend! enig idee hoe ze het opgelopen heeft? Als je bang bent voor einschuss zou ik de da even bellen, we hebben het bij Sabine wel eens gedacht!
Dat is niet fijn van je merrie Caro. Hopelijk valt het mee. Fijn dat je leuke week gehad hebt Jetske! Succes Annetje, komt vast helemaal goed!
Zit nu op school. Heb m'n 1e toets niet gehaald.. Hij kon zien dat ik goed zelf geoeefend had maar dat ik nooit feedback heb gehad van een docent. Goh... Dat had ik van te voren ook wel kunnen vertellen. Hij vond het lastig, wou het me laten halen vanwege de situatie maar dan zou ik straks op m'n stage er mee zitten. Uiteindelijk besloten dat ik hem net niet heb, maar dat we afspraak gaan maken en dat hij me helpt zodat ik de volgende keer het dik haal. Want hij kon gewoon zien dat ik niets van een docent had. Ga zo weer naar hem toe want moet als laatste nog keer vaardigheden toets doen, die heb ik ook zelf geoefend. Zonder feedback docent, die kon ik nergens vinden. Dus ga dan vragen of ik hem dan deze keer niet hoef te doen en dat we dat ook kunnen oefenen. Weet toch bijna zeker dat ik hem nu niet red. Heb het wel even goed gehad hier op school, sorry dus voor mijn lange verhaal.