[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:38

Er moet echt niet teveel sneeuw gaan vallen. Ik moet morgen naar Enschede :=. Niet leuk met dit weer..

Mandy: Erg fijn ja :). Het zijn binnenbakken voor prive gebruik zegmaar. Dus niet een hele manege met manege lessen etc. Wel voor privelessen en eigen gebruik natuurlijk ;).

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:41

Wat leuk dat er nog een cross bijkomt in het Noorden! Westerbork kan ik waarschijnlijk niet heen, dan zit ik als alles meezit in China :D (ook niet verkeerd natuurlijk) Ben iig wel super benieuwd naar de kalender!!

Hier sneeuwde het net ook. Hopelijk blijft het verder droog. Heb vanavond nog les en zou daarna met een vriendin Groningen nog even ingaan, maar dan moeten de wegen dus wel begaanbaar zijn.

Billy: Leuk kleurtje!

caro29

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:45

Hier zijn de wegen heel slecht. Het heeft eerst tot de middag geregend, daarna kwam de hagel en toen kwam mijn favoriet...de sneeuw! Lekker glijen..
De kalender mag van mij ook wel komen

@ bvw vanmiddag hebben ze de wedstrijd gewoon door laten gaan.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:38

Wow, jullie hebben weer veel gepraat sinds gisteren. :oo
Ben niet naar springles gegaan, vond het te glad. Vandaag begint ook het kerstconcours bij ons, vriendin was wel van plan te gaan. Heb haar maar even ge-sms’t dat het echt spekglad is. Bij ons is het idd beetje het zelfde als Caro geweest. Tot een uur of 3 heeft het alleen maar geregend, toen hagel en nu dus al poos sneeuw.

Ga nu even bijlezen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:39

Heb ook lekker op bed gelegen :o

dorien leuke kleur!!
Sussie := dat zou ik idd ook erg vreemd vinden :j
Caro lekker dan zo'n terug weg naar huis!!

Ik heb een pizza in de oven gegooit en dan straks vanavond naar een vriendin gaat voor het eerst op treden :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:48

Avond :wave:

Lekker gekletst weer :D
Las wat over kappers, kerstpakket, kerstvakantie en er was nog iets met een k... Oja de kalender :+

Wat een geweldige smiley hebben we trouwens {x)

Wel heel toepasselijk. Wat een eng en stom weer zeg! Eerst de hele middag natte sneeuw en daarna echte sneeuw.
Super glad op de weg en de bus besloot dan ook om alleen maar naar de eindbestemming te rijden na 2 haltes. Stopte nergens meer, dus was blij dat ik er op het eind ook echt uit moest :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:55

Las het 1 en ander over namen. Vero heeft ook verschillende familieleden die zo te herkennen zijn: Ziezonieke/ Annemieke/ Nannemieke/ Dominieke etc. Wel grappig want ik rij met de dressuur tegen die Ziezonieke, haar volle zus is dat!
Fijn dat je dagje proef studeren zo goed beviel EB! Keuze is gemaakt dus. :)
Mooi dat springen zo lekker ging gisteren Mootje. Is een e- reader zo’n soort ipad?
Wat balen dat je nog niet gebeld bent Weule, alles goed gegaan in Enschede?
Succes nog met de studie vandaag Laura en alvast veel succes met je tentamen!
Leuk dat je vriendin weer even terug is uit Cambridge Snoekiej. :)
Zag de datum voor de cross in Diepenheim al staan, zet die gelijk in mijn agenda!
Fijn dat het goed gaat met jou en de merrie Roos. Sterkte met het afwachten van de autopsie.
Kreeg je ook nog een lief bedank cadeautje van de stagiar Noor? :P Heel netjes idd!
Fijn voor jullie Texelse dat de SGW 3 weken eerder kan! Ook heel leuk dat het samen valt met een ander evenement. Ga het als de kalender helemaal bekend is hier in de groep gooien. Wat leuk ook dat er nieuwe SGW bijkomt!
Ik vind dat wel een mooie kleur Billy, weet alleen niet of je hele witte huid hebt? Anders wordt je er denk ik nog witter van..
Haha, dan heb je idd wel een heel bijzonder kerstpakket. :D
Geweldige smiley inderdaad, had die nog niet gezien. :D

Zo, ben weer bij!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:03

Sussie mooie bijlees actie :)
Vief lekker dan :( hier ligt echt niks :=

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:05

Ik ben ook erg benieuwd naar de kalender!
Texel is voor mij ook een heel eind maar ga misschien wel die kant op, maken we er gewoon een weekend weg van. Mijn paarden zijn eigenlijk heel rustig op de wagen dus dat scheelt ook wel. :)
Dat kerstpakket! Hahaha... heeeel apart.
Billy, ik vind het een erg mooie kleur! Heb zelf ook een keer zoiets gehad.

Mijn wedstrijd voor vanavond is ook afgelast, terecht want het is spekglad!
Ik heb vandaag al mijn leer spul gepoetst, ben zeker 2 uur bezig geweest. Kwam er achter dat ik slechts 6 hoofstellen heb. 8)7
Verder heb ik mijn kast nog opgeruimd, ga van de week maar eens een verkoop-topic maken. Heb nog twee K&K bitten liggen maat 13,5 die te groot zijn voor mijn paardjes en een berg dekjes die ik nooit gebruik, vind het zonde om het in mijn kast te laten zitten.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:12

Eef wat wat je hebben voor die KK bitten?
Midnight heeft 13,5

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:14

Evelien groot gelijk :) lekker bezig geweest :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:24

@ vief: hihi das wel echt een coole smiley idd 8-)
En je hebt nog geluk dat de bussen rijden denk ik. T is echt spekglad op de weg.

@ Sann: goeie bijleesactie +:)+ Jullie kerstindoor is dus deze week?

@ Kim: echt beter zo'n binnenbak op korte afstand. Wij hebben er ook genoeg binnen 10min maar bijna nergens kun je terecht helaas.

@ Evelien: goed bezig gweest zeg. En wie weet zit er nog wat voor mij bij als je wat gaat verkopen (heb eigenlijk niks nodig maar ja).

Zo net de paardjes (incl. pony) uitgebreid gepoetst. Hopelijk kan ik snel weer rijden....

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:25

Rowo hoezo kunnen julie daar geen gebruik van maken? das wel jammer zeg!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:26

De bakken zijn s avonds altijd bezet. Plus een aantal springstallen die wel een hal hebben, maar er eigenlijk niet op zitten te wachten dat je komt rijden. Vragen dus gewoon 10euro per paard per keer.
Maar vnvd heeft de vereniging gesprek met de nieuwe manege eigenaar en dan horen we de nieuwe plannen. Die gaan iig 2 20x60 banen maken en 1 20x40. Wie weet blijft er s avonds 1 vrij voor vrij gebruik.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:28

Het Kerstindoor is niet bij ons op de club, maar meer die van onze buurt zeg maar. Vandaag tot en met zaterdag avond is dressuur voor de paarden, zaterdagavond finale. Dan volgend volgens mij Maandag/ Dinsdag pony's springen, dan vrijdag dacht ik mennen. Dan begint 27 december tot 29 december springen paarden. Uit mijn hoofd even dan.. :)
Wel heel zuur voor de organisatie, vorig jaar viel het 1e deel (paarden dressuur) ook al in duigen vanwege het weer. Hopelijk is het nu alleen vanavond.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:28

Oh dat 10 euro is bij ons ook hoor :j
lisse is 10 euro mag je wel longeren 2 binnnebakken bij ons op stal 8 euro maar dan mag je van 8 uur smorgen's tot 1700 savonds :)

Dat zou wel fijn zzijn :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:29

Dat is inderdaad wel balen Rowo! 10 euro per paard, dan wordt het wel een duur grapje.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:29

Bij ons kan je ook een abbo nemen voor 100 euro kan je hele winter rijde :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:30

Eenmalig is dat niet zo erg die 10 euro. Maar ik moet waarsch nog zo'n 1,5 maand een paar keer per week naar de manege. Dan is dat niet te doen.

@ Sann: Dat is idd balen voor de organisatie. Maar het weer is ook wel erg hopeloos nu :x

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:33

Ik heb hetzelfde Rowo, kan idd wel ergens anders in een binnenbak gaan rijden, maar ook 10 euro. Nou sorry, dat ga ik niet doen. Club is zo nu en dan ook te rijden, dus dan pas ik me maar aan. Het is niet anders...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:35

Een eigen binnenbak zou natuurlijk het allermooist zijn. Ach we blijven dromen :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:35

Hier zijn diverse hallen waar je voor 5 euro per paard kan rijden. Ik betaal afdracht stichting bij mijn oude club. Beetje jammer dat er geen strooibeleid is. Voorzitter was van mening dat hij 4 zakken zout genoeg vindt voor de hele winter en dat er al 1 op was. Dan hou je maar een winterstop.. niet voor niks weggegaan haha

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:36

Bij ons kost het 7 euro als je van buitenaf komt rijden. Er staan nu ook een aantal mensen bij ons op stal die komen overwinteren. :))

Corien, dat is wel een mooie prijs voor heel de winter!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:38

Voor 100euro zou ik het ook zeker doen. Maar dan wel als ik weet dat ik er ook s avonds terecht kan. Nu moet ik me aanpassen aan de tijden dat het kan, maar is het wel gratis (zit bij de contributie van de rijvereniging in).

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:43

hellow...

ff snel bijgelezen, las iets over sneeuw, en over komische kerstpakketten, en de kalender, heb hem onderhand ook gekregen, maar ben beetje moe, afgelopen nacht amper 6,5 uur geslapen.
Vanmiddag bij BV thuis geholpen, stuk of 30 stallen gemest en helpen voeren etc.... net pannenkoeken gegeten, en half slapend in de kamer....

heb bericht gehad van mijn opdracht, blijven enthousiast, 7 januari weer gesprek, zijn zeer geinteresseerd en eigenlijk is het wel zo goed als zeker dat ik er aan de slag kan. Ga iets doen voor de knhs, SRP, Fnrs op het gebied van wet en regelgeving, ruimtelijke ordening en paardenhouderij, stukje welzijn/registratie erbij...

billy1: keer blond doen?? :P helemaal wat anders.

je PB net gelezen, ga morgen bezig en binnenkort maar keer 'daten' ;) hahaha (wat zal de rest nu nieuwsgierig zijn....)

rowo: slaapkop!!!!