Net als het topic van iemand die zijn pony wil AFleren in de trailer te plassen. Ik ben al 3 jaar bezig om Jer juist WEL te laten plassen (waar dan ook!).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

):viefdepief schreef:
Geweldig..
.. wat een naar bericht..
...
Mijn glimwormpje!
..

. Terugweg was hij ook superbraaf, over het bruggetje, onder op volle toeren draaiende windmolens door in een rustig galopje naar huis. Geen druppeltje zweet had ie eruit 

Af en toe uitdunnen is dus gewoon noodzakelijk!

Misschien gaat ie het leren!
Bij ons op stal zijn het ook vroege vogels. Gaan rond half 7 altijd al naar buiten 

hoe ziet dat beest er uit? gefeliciteerd met je oma's

daarna wel heeerlijke oefeningen kunnen doen
) 
Gebaar was dus blijkbaar niet duidelijk genoeg. Op het moment dat die auto mij in wilt halen gaat die diablo de lucht weer in en springen er 2 kinderen uit de sloot langs de weg. Vero weer overeind en draait zich op d’r achterbenen om, bijna tegen die auto aan. Schrok me echt rot hoe dicht die auto langs mee heen reed. Ging maar net goed.
Het ene kindje moest huilen. Ik rij al een dik jaar elke week het bos in en heb mijn paard prima onder controle. Kunnen genoeg mensen bevestigen, maar het is en blijft een vluchtdier kan dus altijd wat gebeuren. Werd wel boos dat toen ik verder wou rijden ze weer met die diablo begonnen. Toen maar andere route gekozen.
, alhoewel ik die van het plassen nog wel kan waarderen, Bam ziet de trailer ook als openbaar toilet en staat daardoor uren in de ammoniaklucht, ik ga maar eens proberen of ik hem ook "Bucket-trained" kan krijgen
.
!
, ik dacht ik zet Bam en zijn maatje even in het pad tussen de weilandjes omdat alle landjes toch leeg waren, ze leken wel rustig en stonden na 1 sprintje te vreten, ik loop naar binnen en word gelijk geroepen dat ze uit hun kanarie aan het gaan zijn, probeer ze te vangen maar ze liepen elkaar telkens op te jutten, had ik de een bij zijn vliegenmasker ging de ander weer aan de haal, was echt link omdat het behoorlijk glad was maar lol dat ze hadden
.
Ik heb alles maar schoongemaakt met betadine en biotex, gelukkig komt de smid van dat paard morgen al omdat hij al een los achterijzer had.
omdat ze al een paar dagen de wei niet op zijn geweest.
.
), grote trakhener, nieuw dik boompje het water in, wit smalletje met hoge rietkraag en een Heeel smal hindernisje waaraan ook nog maar 1 zielig vlaggetje hing, Bam heeft weer ouderwets alles in een keer gesprongen, op naar WW
!
Avond!
Linkerkant heup, kont en been zijn flink blauw.... Net dus maar in een warm bad gelegen en goed ingesmeerd met traumeel in de hoop dat ik morgen nog fatsoenlijk naar dressuurwedstrijd kan
Maar Jipje heeft zulke dikke manen dat ik af en toe wel moet trekken. Voor de rest knip ik ze zoveel mogelijk bij als de dikte dat toelaat. 

Daarna springles gehad, paard liep als een trein maar paardrijden blijft moeilijk! Mootje schreef:Vanavond manen getrokken. Ik heb er een cm of 8/9 afgehaald. Nu hopen dat ze snel genoeg groeien dat er 5 sept. weer knotten in kunnenDaarna springles gehad, paard liep als een trein maar paardrijden blijft moeilijk!
Het wordt tijd dat we het strand weer op kunnen!
!
Ook heeft een klein kind een keer haar staart vastgepakt. Het is dat mijn moeder alert reageerde, anders was het een enkele reis geweest voor dat kind...(Nudine stond destijds niet bekend als een braaf en betrouwbaar paard - zacht uitgedrukt-). En die ouders stonden erbij en keken ernaar.. Tja...
heb nu wel naast me neus op me wang een beurseplek.. van alles wat vast zit.
...
Shock en horror... manen van Wolin zijn inderdaad wel lang
, twee en een halve hand denk ik.. moet de schaar er ook maar weer 's in zetten.. aan de andere kant: zij is een van de weinige die geen last heeft van vliegen op haar hals als ze buiten staat
....Op de foto zijn ze wel uit de pijpenkrul gehaald, dus dan zijn ze ook nog een stukkie langer
(bij de schoft, zie je dat de krul er nog een beetje in zit)
Insluiper!
.
.. Wel mooi but van dat ijzer van 't andere paard.. 

Dressuur of springen?
sterkte met je verkoudheid Corien
Wel lekker dat ze verder goed aanpakte