Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. De vrouw is dus behoorlijk gek van Uk
.
... en dan toch echt naar werk..
maar lees wel mee hoor

Hadden een mooie eersterangsplek, dus alles goed kunnen zien. Had er zelf alleen nooit zoveel geld aan uitgegeven, maar de musical was leuk
Daarna lekker in Utrecht gaan stappen wat ook erg geslaagd was, want na nog even gekletst te hebben was het zo 4.45 uur toen we sliepen 
Was gezellig alleen 5 uur in die walmen staan, boven het vet is wel lang. Wat een stank, was maar goed dat ik verkouden was zodat ik het niet zo heel erg rook. Hoef alleen echt geen oliebollen meer vanavond
Daarna nog gezeur met de ov-chipkaartlijn. Zondag was hij nog onderweg, nu bleek dat mijn aanvraag niet eens in behandeling is genomen, zal jullie mijn frustraties en het hele verhaal besparen.. Moest het weer opnieuw aanvragen, dus dat maar gedaan. Heel benieuwd hoe ik vanaf morgen moet gaan reizen.. Wat een geze*k en wat een verschrikkelijke prutsers daar. Zooo zonde van me geld zulke grapjes en het vervelende is dat ik er zelf gewoon niks aan kan doen.. 
Ben wel heel blij dat haar beentjes en alles zo super gaat nu
Fijn dat Woll wel braaf was! En dat alles nog steeds goed gaat met haar! Wel balen van je OV chipkaart, ik heb dat ding al een tijdje maar zou niet weten hoe ik het moet opwaarderen ofzo
Toch geen oliebollen halen hoop ik??
Voor ons dus altijd een rustige oud en nieuw hierdoor, zij zijn beide gesloopt en ik ga vanavond waarschijnlijk nog even langs vrienden.
!!
... Zijn toch nog aardig bezig geweest in de nachtdienst moet ik zeggen
..
. Wel wat frips, maar de zon schijnt volop bij een blauwe lucht!!
.