helaas, Uk moest weer mee terug naar huis. Hij was niet helemaal rad rechtsachter. DA kon er geen oorzaak van vinden, dus waarschijnlijk iets verstapt of uitgegleden. Dus keuring kon niet verder doorgaan. Rare gewaarwording. Je neemt afscheid, jankt de ogen uit je kop en uiteindelijk moet hij weer mee.
Over een week of 2 gaan we opnieuw keuren. Kopers willen hem nog steeds hebben. Die vrouw had ook de tranen in de ogen staan dat ze met een lege vrachtwagen terug moesten.
Mootje
Geplaatst: 31-12-09 19:25
Jantien: Dikke knuffel Dat is inderdaad niet leuk!
WolinLotte
Geplaatst: 31-12-09 19:55
Jantine, dat lijkt me inderdaad heel gek.. Ook van mij een knuffel . De vrouw is dus behoorlijk gek van Uk .
Vief, hoe was Joseph trouwens?
Een heeeeel goed uiteinde toegewenst, dat iedereen maar een heel mooi sportief en gelukkig 2010 tegemoet mag gaan, met veel gezondheid voor mens en paard.. Ik ga eten en nog even slapen als dat lukt ... en dan toch echt naar werk..
Aah Jantine, wat rot! Die mevrouw vind hem dan wel erg leuk iig, das wel positief.
Iedereen een fijne jaarwisseling!
Sim
Geplaatst: 31-12-09 20:07
Jee, wat een domper voor beide partijen Jantine. Wel heel tof dat de kopers hem nog een 2e kans geven! Yvet, een naam die echt bij je paard past komt snel genoeg als je haar een beetje leert kennen. Misschien Nondeju? Zit de JU er toch in....
Balen 10tje. Kan gebeuren maar daar reken je toch niet op. Gelukkig begrijpen de kopers dat dit kan gebeuren en heb je over 2 weken herkansing.
Ik dacht eigenlijk snel mijn startkaart aan te vragen, en dus nu snel een naam bedenken, maar heeft eigenlijk geen haast, want ga toch niet meteen starten. NondeJu(ul) vind ik wel lachen eigenlijk...tnx. Heb het centrale namentopic ook gevonden.
JOSEPH and the technicolor dreamcoat was erg leuk Hadden een mooie eersterangsplek, dus alles goed kunnen zien. Had er zelf alleen nooit zoveel geld aan uitgegeven, maar de musical was leuk Daarna lekker in Utrecht gaan stappen wat ook erg geslaagd was, want na nog even gekletst te hebben was het zo 4.45 uur toen we sliepen
Het oliebollenbakken overleefd Was gezellig alleen 5 uur in die walmen staan, boven het vet is wel lang. Wat een stank, was maar goed dat ik verkouden was zodat ik het niet zo heel erg rook. Hoef alleen echt geen oliebollen meer vanavond Daarna nog gezeur met de ov-chipkaartlijn. Zondag was hij nog onderweg, nu bleek dat mijn aanvraag niet eens in behandeling is genomen, zal jullie mijn frustraties en het hele verhaal besparen.. Moest het weer opnieuw aanvragen, dus dat maar gedaan. Heel benieuwd hoe ik vanaf morgen moet gaan reizen.. Wat een geze*k en wat een verschrikkelijke prutsers daar. Zooo zonde van me geld zulke grapjes en het vervelende is dat ik er zelf gewoon niks aan kan doen..
Nu in Enschede, nog even voordat de manege dichtging op Woll gereden. Plek van de prik was nog maar een kleine plek. Ze vond de knallen wel gek, hoorde je erg goed zo in een stille binnenbak, maar deed er verder niks op uit. Verder is ze stout. Heeft niet zo veel zin om aan het werk te gaan Ben wel heel blij dat haar beentjes en alles zo super gaat nu
jipje_niekje
Geplaatst: 31-12-09 21:57
@Jantine: Balen dat Uk niet goed was vandaag! Wel fijn dat die mensen hem nog een herkansing geven, maar kan je gevoel goed begrijpen! @Mistid: Leuke foto's! @Vief: Oliebollen bakken is wel gezellig, maar de lucht is inderdaad wel wat minder Fijn dat Woll wel braaf was! En dat alles nog steeds goed gaat met haar! Wel balen van je OV chipkaart, ik heb dat ding al een tijdje maar zou niet weten hoe ik het moet opwaarderen ofzo @Corien: Veel plezier! Maar wat moet jij in Garderen?? Toch geen oliebollen halen hoop ik?? @Hilde: Wat mooi gedaan zeg!!! @Lotte: Veel succes met je nachtdienst! Lijkt me inderdaad raar om op je werk oud en nieuw te vieren. Hopelijk kunnen jullie er toch nog iets gezelligs van maken @Snoekiej: Wat een gelijkenis bij die 2! En wat leuk dat je bij PB hebt kunnen rijden, erg leuke foto van jou en Amati!
Wij hebben 3 dagen concours gehad op de vereniging, dus daar aardig druk geweest. Daarnaast ook nog gewerkt, waaronder vandaag de hele dag. Was erg gezellig!! Maar nu toch wel een beetje erg moe. Ook hebben we nu even alle stallen vol staan met paarden, vanwege al het vuurwerk en carbit schieten hier, dus ook dat is wel erg druk. Gelukkig staat alles wel behoorlijk rustig, ondanks het flinke geknal nu al hier. Mijn ouders ook al niet meer gezien vanaf maandag, vader ligt nu lekker te ronken na bijna 36 uur achtereen oliebollen te hebben gebakken. Moeders ben ik nog op aan het wachten, die heeft de hele week buiten oliebollen staan bakken bij de winkel en dat is dus ook een wandelende oliebol Voor ons dus altijd een rustige oud en nieuw hierdoor, zij zijn beide gesloopt en ik ga vanavond waarschijnlijk nog even langs vrienden.
Voor iedereen in ieder geval alvast een Heel gezond, gelukkig, sportief en gezellig 2010!!!!!!!!
Gelukkig nieuwjaar!!! Ik wens jullie een heel mooi nieuw jaar toe, met veel mooie momenten, blijdschap, gezondheid, vriendschap en liefde!! Dat 2010 maar een heel mooi en goed jaar mag worden!! Liefs
yvetjes
Geplaatst: 01-01-10 09:25
Ook van mij: Het aller aller aller beste gewenst voor 2010!!!
Iedereen veel geluk toegewenst voor in het nieuwe jaar!
WolinLotte
Geplaatst: 01-01-10 15:13
Eén hele goede middag !!
Weer ontwaakt and alive ... Zijn toch nog aardig bezig geweest in de nachtdienst moet ik zeggen ..
Kon niet meer slapen, want het is hier schitterend weer . Wel wat frips, maar de zon schijnt volop bij een blauwe lucht!! Dat betekent natuurlijk wel even lekker een ritje voor mij en Wo .
Jetske
Geplaatst: 01-01-10 15:15
Wat balen zeg Tientjeh Hopelijk is ie over 2 weken gewoon weer goed.
Ik ga waarschijnlijk morgen met de merrie naar de manege even longeren. Denk dat ik maar een ruiter ga zoeken voor 2x per week rijden. Dan kan een vriendin van mij 1x per week rijden en de rest longeren. Ik verwacht dat ik niet voor 1-2 wat kan doen qua rijden en ze zijn van volledige training zo op de wei gekomen. 1 nadeel: ik heb sensibele karakterpaarden met een eigen mening. Zal mij benieuwen of ik iemand vind. Ze zijn braaf maar een bokje op zijn tijd is erg leuk... Wil ook niet iedereen erop hebben