Amber_ schreef:Hoe lang doen jullie erover?
Ik verwacht dat we met een uurtje in W'werf zullen aankomen. Denk dat RK zich gaat aanmelden, dan sprint ik wel naar 't dressuurterrein.

Als jij zorgt dat je een boekje bij je hebt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amber_ schreef:Hoe lang doen jullie erover?

Kylyco schreef:@ jolien: Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met die theorie. Ik kreeg bij mijn paard ook het idee dat mevrouw door had dat met crossbeschermers en springschoenen die balken er zo afliggen. Terwijl met gewone beschermers je toch beter de benen wel in kan trekken. Klinkt niet zo lief maar het is bij mijn paard vaak luiheid als ze de balk eraf gooit.
En de stoten laat ik altijd zitten. Omdat ik het een gepiel vind om er tussendoor uit te halen en ik daarnaast die beschermers dus al moet wisselen, haar in moet smeren met eventing cream en ook nog even langs de dierenarts moet voor controle. Tja dan blijft er meestal niet zoveel tijd meer over voor andere dingen
(tis een dressuurgefokte) De laatste tijd gaat echt heel veel beter, en Alice zei dus, dat als ik netjes bleef wachten en niet naar de sprong toe "rij" ze heel goed springt en ook mooi haar voorbeen intrekt. En dan heb je dus stukken minder balken. Maar aangezien ze HEEL goed weet dat ze mag crossen wordt ze nog drukker en onvoorzichtiger, en dan ook nog beschermers waar ze nauwelijks iets mee voelt
Dus zei Alice als ze nu gaat reageren op balken als ze er 1 afgooit, laat die crossbeschermers int springparcours dan maar voor wat ze zijn, en doe normale bescherming om, misschien dat dat helpt bij haar.
) 

)