CoriienRN schreef:wat kost dat bij alice?
50 euri voor 1 uurtje, maar daar kun je ook fout voor parkeren. Dat laatste blijkt bij sommige hier de voorkeur te hebben

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CoriienRN schreef:wat kost dat bij alice?
rowo schreef:Nou daar had ik helemaal niet de voorkeur aan. Ben er normaal ook pietje precies aan.. Vandaag ff niet en ik was de klos.
CoriienRN schreef:hshaha das niet slim![]()
maar als ik die van mij nog x scheer in december dan krijgt ze nog een onder dekentje op van 300 met der regen deken op
miss_jumpy schreef:bij mij staan ze nog onder een ongevoerde deken...
Miron is begin september geschoren en Os heeft zelf een dun vachtje en ze staan de hele dag buiten maar ze hebben het echt niet koud.
Ik heb voor de winter 300 grams dekens en eigenlijk vind ik die al meer dan dik zat voor de Nederlandse winters.
Maar 500 gram, die heb je toch gewoon niet nodig in Nederland?
Ik denk wel eens dat we paarden teveel betuttelen, vooral als we het zelf koud hebben
AntheaV schreef:Jeetje 800 gram bestaat ook al ????
Die van mij krijgen in de winter als het vriest er gewoon een dunne deken bij onder
rowo schreef:Ik doe er zeker niet een deken onder omdat ie het koud zou krijgen. Maar ben super blij met zijn vachtje nu en die wil ik graag zo houden. Nu staat ie 'alleen nog maar' onder een 300 grams. Met deze temperaturen lijkt me dat toch neit overdreven veel?
AntheaV schreef:500 grams heb ik ook wel eens gezien
MJ: 300 gram is een normale winterdeken.
Caatje1986 schreef:Wisten jullie dat de dikte van de vacht van je paard ook voor een groot gedeelte te maken heeft met het korter worden van de dagen? Het instinct dat dan meer haar aan gaat maken (jaja uit betrouwbare bron vernomen). Inpakken met 800 grams dekens lijkt me dan ook niet nodig.
Caatje1986 schreef:Wisten jullie dat de dikte van de vacht van je paard ook voor een groot gedeelte te maken heeft met het korter worden van de dagen? Het instinct dat dan meer haar aan gaat maken (jaja uit betrouwbare bron vernomen). Inpakken met 800 grams dekens lijkt me dan ook niet nodig.