Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ff laten zien hoe gezellig t cross wereldje is, en wat crossen inhoud.. Hij denkt er beetje te makkelijk over.
Wie weet gaat ie dan wel zuiniger lopen ofzo, als ie weet da ie een fanclub heeft

SGWuppie schreef:Nou, ik heb niks heftigs gedaan....zat ook in de verkeerde groep volgens Rob.
En de dingen die ze met de laatste groep deden waren wel lekker op niveau. Hij moet bijna naar het M en dan is het toch wel fijn om te weten dat hij nu de greppel zomaar deed

Madine sprong opzich hartstikke goed, maar ik bleek scheef erop te zitten waardoor ze nogal kriebelig werd. Gevolg: 1 langsloper (ja ik zat teveel naar rechts en die sprong stond op een linkerwending) en 2 balkjes. Allebei op de linkerhand. Pffff, vind het echt niet leuk, woensdag moet ik weer naar de fysio dus ik hoop dat hij er wat aan kan doen.
Balen van je rug andrea!
Ik heb nog gekeken maar die van mij is merkloos.
Maar later ging het wel beter, proefje nog geoefend en dat was maar goed ook want ik vrees dat onze bak thuis toch niet helemaal 20x40 is want de muziek kwam niet echt lekker uit.. Maarja hebben we straks nog wat te doen 
Maarja was dus wel even een geslaagdje ochtend
Was al om half 8 op stal en nu net een halfuurtje thuis! 
BuenaVista schreef:Ben net weer van het feest, was wel gezellig!! Kreeg een mail terug van Bathmen. Ze zitten al vol in de B. Sta op de wachtlijst.. baal baal. nou ik ga gauw slapen. over ruim 4uur gaat de wekker weer!! Doei
.. Neeeeh.. naja! Waarschijnlijk moest harrie toch werken die donderdag of is het paardje al verkocht. Zucht had graag mee gedaan.
Succes!