Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:Wat voor paardje is dat Mirthe?
Hoezo steek je zo mega je hand weg en zit je voorover alsof je over 1.60m gaat? Zo'n jong paard/pony heeft juist nog wat steun nog.
.
Maar verder was het echt heel gezellig. Ben nu wel heel moe, dus ik duik er gelijk in! Morgen om half 6 de wekker!Evie_Bandido schreef:Ben het er wel een beetje mee eens dat zodra je ergens naar een kliniek gaat je er gelijk een abbonement bij krijgt, en in Bodegraven krijgen ze het waarschijnlijk voor elkaar om zelfs een paard met een bult op zijn been met een rugbandblessure naar huis te sturen
.
Fijn dat je toch mag rijden Evie!
Dat heb ik ook eens geprobeerd! Bleek uiteindelijk geen K&K te zijn, maar wel een hele fijn bitje!

Leuke foto! 

.
.
.
)
, heb maar even duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was, en toen was hij eigenlijk best braaf.
.
.

CoriienRN schreef:Hoe komt het (als ik vragen mag natuurlijk) dat je zo veel slapenloze nachten hebt?
Eerst gingen pa en ik er elke ander half uur uit. Nu met alarm moet je er ook steeds uit. Ach je went eraan 
Maar k heb het antwoord al!

Als ze dan stopten lag het ook echt aan mij. 

Zou het dan toch nog een dressuurpaard worden? 
Heerlijk!
Zo maak je nog eens wat mee