[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:07

Wat voor paardje is dat Mirthe?

Hoezo steek je zo mega je hand weg en zit je voorover alsof je over 1.60m gaat? Zo'n jong paard/pony heeft juist nog wat steun nog.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:09

@ mistid leuke foto
@ rowo mijn merrie kan ik ieder CC wel verkopen maar dan heb ik geen crosspaard meer. Ik zeg weleens voor de grap doe maar een bod..... De ruin gaat alleen naar een prof of een hele goede amateur.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:10

Maar nog genoeg goeie crosspaarden op de wereld hoor Caroline! :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:15

Ja klopt maar deze doet het tot nu toe zo gaaf. Plus is zij net ster geworden maar als er een idioot bod komt laat ik haar gaan. Wil eigenlijk Z worden...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:29

rowo schreef:
Wat voor paardje is dat Mirthe?

Hoezo steek je zo mega je hand weg en zit je voorover alsof je over 1.60m gaat? Zo'n jong paard/pony heeft juist nog wat steun nog.

De keer ervoor kwam ik niet zo mooi mee met mijn hand dus wilde hem nu echt niet in zijn mond zitten. Dat ik zo voorover meega komt omdat ie een kort halsje heeft, als je dan een beetje meegaat hang je meteen over zijn hele hals := .

Dit is Cuby, die ben ik voor zijn eigenaar aan het inrijden. Is maar een kleintje, denk dat ie nu rond de 1.41m zit?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 23:24

Goedenavond!
Prinsenstad springen was heel erg leuk! Had nog wel bijna een brutaal paard op schoot := Maar verder was het echt heel gezellig. Ben nu wel heel moe, dus ik duik er gelijk in! Morgen om half 6 de wekker!

Noor, ik heb nog niets gehoord helaas.. Fijn dat Jer nu wel lekker ging op S&T!
Evie_Bandido schreef:
Ben het er wel een beetje mee eens dat zodra je ergens naar een kliniek gaat je er gelijk een abbonement bij krijgt ;), en in Bodegraven krijgen ze het waarschijnlijk voor elkaar om zelfs een paard met een bult op zijn been met een rugbandblessure naar huis te sturen :x .

Inderdaad := Fijn dat je toch mag rijden Evie!
Wow mooie koop Vief :D Dat heb ik ook eens geprobeerd! Bleek uiteindelijk geen K&K te zijn, maar wel een hele fijn bitje!
Jammer dat de paarden zo vervelend waren Caroline!
Jammer dat je niet meer op het strand geweest was Corien. Veel plezier morgen!
Lekker zo'n paard Rowo :D
Fijn dat Amati en Trakkie het zo fijn deden PB! Gave foto's!
Lekker zo'n week vrij Lotte :D
Leuk dat Cuby het zo goed deed Mirthe! Wel rot van je rug :+ Leuke foto!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 23:26

Mooie foto's pb :j
mistid leuk beestje :)
TG je zit trouwens wel in de M sweer hahah gaaf hoor :D
rowo tis idd lekker het strand maar moet nu gewoon echt savonds gaan anders is het geen doen met allemaal honden en wandelende mensen.
Hoe komt het (als ik vragen mag natuurlijk) dat je zo veel slapenloze nachten hebt?

Ben behoorlijk verkleurt in me gezicht :o
nu snel slapen morgen vroeg naar vrouwenpolder!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 00:11

Goedenavond

Vief: Fijn dat je zo'n mooi bit voor zo'n mooi prijsje hebt kunnen krijgen.
Corien: Veel plezier morgen.
Rowo: Jeetje zeg, nog steeds geen veulen, ik gok dat ie vanacht komt ;) .
Pb: Fijn dat Trakkie en Amati zo gesprongen hebben, stoere foto's 8-) .
WL: Heerlijk een week vrij met dit weer :D .
Mistid: Leuke pony die cuby, hoezo was Yoeri niet braaf op wedstrijd?
Caroline: zo heeft elk paard wel wat, en als jij daarmee overweg kan dan is het ideaal toch.
Wat Bam bijvoorbeeld mist aan springtalent maakt hij juist weer dubbel goed met zijn dappere en koele karakter.
Shanouk: Veel plezier morgen (en succes met opstaan :P )
Ik las trouwens nog wat over je stal en het kleine weitje, blijf je toch daar staan of ga je nu toch op zoek naar een andere stalling?
Corien: Jij ook veel plezier in Vrouwenpolder morgen.

Ik heb vandaag het paard van een vriendin gelongeert, wat een dominant dier zeg, expres in de verkeerde galop gaan en proberen op je af te komen }> , heb maar even duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was, en toen was hij eigenlijk best braaf.

Bandido een half uurtje gereden, hij was wat stug in de aanleuning, niet zo verwonderlijk na zo lang stilstaan, maar hij liep als een tierelier en de bult blijft minimaal :) .
Als ik tegen iemand vertel over de bult op zijn been, en naar zijn been wijs zien ze hem nog niet :+ .
Als je echt gaat voelen en van twee kanten vergelijken zie je het wel maar anders zie je het niet.
Ik ga van de week wel nog even overleggen met de da over wat te doen, het is mooi dat hij er geen last van heeft maar die bult zit er waarschijnlijk al een paar maanden, en het hoort er toch niet te zitten.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:20

Goeiemorgen :wave:

CoriienRN schreef:
Hoe komt het (als ik vragen mag natuurlijk) dat je zo veel slapenloze nachten hebt?

Waken bij Zetje 's nachts ;) Eerst gingen pa en ik er elke ander half uur uit. Nu met alarm moet je er ook steeds uit. Ach je went eraan :+

@ caroline: Ik wou je net vragen of je bij een heel goed bod haar ook niet weg doet :D Maar k heb het antwoord al!

Ik ga zo met Avi oefenspringen in Eibergen. Daar is een groot springconcours en is 1 ring vrij voor oefenspringen. Kan ze vast mooi wennen.
Overigens nog steeds geen veulen hier :n

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:22

Goeiemorgen!

Veel plezier vandaag Shanouk!
En verder iedereen die gaat trainen & op wedstrijd gaat ook!

Fijn dat Bam goed ging Evie!

Yoer liep in de L 2 stops en 4 tijdfouten bij elkaar, en in de M heb ik maar afgegroet. Dat had geen zin meer. Denk dat ik alleen nog maar L met hem start, als ik al met hem start. Tis toch mijn laatste jaar met hem en dat is eigenlijk alleen maar voor het crossen. En naar crossen gaat ie ook niet al te ver meer mee, om 2,5 uur te rijden om vervolgens weer uitgebeld in het springen te worden is een beetje jammer. Denk dat ik er nog 3 of 4 rijdt, in ieder geval Nijeberkoop en Hattem.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:22

Poe, ze laat je wel wachten Rowo. Succes met het oefenspringen. Ik ga zo de Veluwe onveilig maken.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:25

Ja Simmie.. t is 'nog maar' 5 dagen over tijd, maar ben het wachten nu al zat :O

@ mirthe; waarom stop Yoeri steeds dan? Heeft het een reden?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:28

Wat balen Mirthe dat Yoeri steeds stopt. Ik ken het gevoel maar al te goed. Echt balen zoiets, zeker als je zelf wel goed zit met je ritme en afstanden en zo.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:30

Het is net hoe zijn hoofd staat en hoe het om hem heen is. Hij was vroeger van de buurman zoek op Bunne bij de boktzoekmachine en die heeft hem toen regelmatig onder handen genomen. Er hoeft maar iets te gebeuren of er is niets meer met hem te beginnen.
Maar hoe klein zijn hartje met springen is, zo'n oneindig groot hart heeft hij in de cross.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:30

K ben wel blij dat ik nog nooit een stopper heb gehad :o Als ze dan stopten lag het ook echt aan mij.

Simmie trouwens veel plezier op de Veluwe. Beter weer kun je er niet bij hebben!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:32

mistid schreef:
Maar hoe klein zijn hartje met springen is, zo'n oneindig groot hart heeft hij in de cross.

Klinkt bekend!

Thanks Rowo. Zal wel lukken. Ga lekker op tijd zodat het niet te warm is straks en ik ook nog wat aan mijn middag heb.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:35

Heb idd even gezocht mistid en als ik dat lees snap ik idd wel dat youri een wat klein hartje heeft.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:42

Jaa hij is niet helemaal zuiver in de bovenkamer die man. Alcohol doet meer met je dan je lief is.

Veel plezier op de Veluwe Simmie! Had je post net even gemist!

Kino, Meno en Ultra zijn gelukkig ook geen stoppers, al wil Ul soms wel even het bit tussen zijn tanden pakken en een stukje uit lopen gaan met mij. Heb trouwens weer 4 springwedstrijden met hem staan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 11:00

Afbeelding
<3

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 12:42

Wat een mega duik PB :D

Net wezen oefenspringen. Ze pakte onwijs braaf aan. Eerste rondje stopte ze nog wel 3x, tweede rondje sprong ze zo rond. Had het niet verwacht.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 13:31

Middag!
Mooie foto's PB! Wat pakt hij het toch fijn aan!
Mooi dat het oefenspringen goed ging Mandy!
Jammer van de stops Mirthe!

Gister heerlijk gelest met Jer. Hij liep echt superfijn!! <3 Zou het dan toch nog een dressuurpaard worden? ;)
Vandaag was mijn moeder mee op de fiets. Eerst met Nudine een stuk gestapt, die vindt het bar interessant dat ze weer wat mag doen. Daarna met Jer een buitenrit gemaakt. Was eigenlijk de eerste keer dat we bij ons een rondje gingen doen. Hij was superbraaf gelukkig. Over een spoorweg, langs auto's, water, het maakt het niks uit. 1 straat was al versierd voor Koninginnedag, dat was wel een beetje spannend maar hij ging toch braaf door. *D Heerlijk!

Gisteravond lekker gegeten met een advocate van mijn oude kantoor en haar vriend (en die van mij natuurlijk). Gingen mijn vriend en ik daarna nog wat drinken in een cafeetje, had een groep daar een stripact geregeld! := Zo maak je nog eens wat mee ;)
Nu even wat eten en daarna voetbal kijken bij vriendje en een borreltje drinken met de meiden ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 13:55

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 14:50

@Benthe: ja gaat lekker!!! Thanks!!
@Vief: wennen gaat goed!!! Af en toe nog wel even moeilijk, vooral als ik niks te doen heb. Maar ben rustig aan het solliciteren dus hopelijk vind ik wat leuks.
@Corien: haha ja wordt saai! Tijd voor een Z ertussen :P
@Mirthe, leuke pony en idd wat rowo zegt het is nog geen 1.60.
@PB: wow wat een gave foto!!

Helaas is TG beetje stuk, dik been al een paar dagen. Gelukkig wel rad en wordt na stappen en koelen wel gelijk dunner.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 14:54

Mooie foto PB !!!! ;)

Ik heb Bull vandaag toch even lekker gereden, hij vond het heerlijk en liep super, ik doe alleen stappen draven, maar dat is meer mijn eigen gevoel, de wond ziet er keuring mooi roze uit en gaat al langzaam meer dicht. De koker is nog wel wat dik, maar niet gevoelig en na het rijden al gelijk niets meer.

Straks maar even een en ander leren...heb woensdag examen... :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 15:03

Mooie foto hoor PB!
Balen van T, Karen! Hopelijk is het gauw over.
Bianca, fijn dat de wond zo mooi lijkt te genezen!

Ik ben gister ook in Lelystad wezen trainen. Uk ging erg lekker en de les was leuk. Vanochtend nog springwedstrijd gehad. Foutloos klassiek rondje, helaas in de barrage 2 balken. Mijn eigen schuld, paste al niet lekker op de eerste. Volgende stond op 5 galopsprongen en daar ging Uk dus op 6. Dus een balkje. Maar al met al wel heel tevreden.

Uk leek nog wel wat moe van gister. Had zn brokjes nog niet helemaal op. Vanmiddag was zn eetlust wel weer normaal. Weet overigens iemand nog een goede tip voor dikke benen. Uk had vanochtend wat vocht in zijn achterbenen, waarschijnlijk van de training gister. Doe er natijd altijd wel cooling gel op.