[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ibonn

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:25

Citaat:
Wauw EG! Dat is wel een flinke afsprong zeg Wow!

En toch lijkt de afsprong op de foto veel kleiner dan in het echt. Hij was trouwens nog moeilijker, er stond op 2 galopsprongen voor de wal een smalletje van ± 1 m , dan 1 grote galoppas op de wal, eraf en dan op 2 galopsprongen nog een smalletje van ± 1m. De smalletjes waren ook helemaal niet aangeleund. Dat reed ze allemaal achter elkaar alsof ze het elke dag deden Cool

Heb zelf de wal van links naar rechts gesprongen maar na 2 u vond ik het wel welletjes en ik had in de te diepe waterbak, het water was bij Plato kniehoog, de rechterpeesbeschermer aan gort gereden waardoor ik het risco niet durfde te nemen.
Super leuke middag gehad en ik wil zeker nog een keer terug !!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:26

Dat is dan inderdaad een moeilijke combinatie zeg, helemaal knap dan!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:28

Gave foto Ruud (lees bewijsmateriaal Extreme duivel )!!! Het ging alleen niet echt zo bescheten als t eruit ziet Clown Pasjha springt zo'n afsprongen meestal mega economisch, dus zeg maar heel krap tegen de hindernis. Braaf paardje Haha!

Floor: Ibonn en ik gaan voor t EK over 2 jaar trainen Tong uitsteken

Gdvt: mag je een jaar niet starten ?? Verward

Ibonn, Madelene & Floor: ja! Het was echt kei leuk hé *LOL* Miss dat ik binnenkort nog ns met Ungaro terugga.... Nadine wil dan ook zeker weer mee Bloos

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:31

Het was net even spitsuur hier bij de ingang van de vogelopvang. 3 auto's tegelijk met allemaal vogeltjes...
En aangezien ik toch thuis ben mag ik voor een deel van de rotklusjes opdraaien... Heb dus even voor het slapen gaan straks een heel schattig lief vogeltje dood gemaakt... Verdrietig

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:33

Citaat:
Floor: Ibonn en ik gaan voor t EK over 2 jaar trainen

Dat had nog niet openbaar gemaakt mogen worden Bloos! Hoezo doelen stellen Haha! Zijn al wel goed op weg hé?
Laatst bijgewerkt door Ibonn op 18-05-07 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:33

Mooie foto's trouwens Ibonn!!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:34

Met dank aan mijn vriendje die heel stoer 2,5 u op de mountainbike door de bossen achter ons aan gemountainbiket heeft. Hij is nog bijna fanatieker als ik aan het worden Haha!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:35

Ow sorry, maar ik moet jou meestal toch n beetje overtuigen dus zo ligt t alvast effe vast Schijnheilig

Die trakhener was ook gaaf hé! Ziet er zelfs op de foto's best diep en groot uit Haha!

Ruud: Go jij! Go jij! respect!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:39

Nee, maar als er nog eens iets gebeurt dan mag ik een jaar niet starten. Ik vind het een beetje overdreven vooral omdat er eigenlijk niets duidelijk was en de omroep dingen ging omroepen toen het M al bezig was. Parcoursbouwer had tegen mij gezegd dat je over het smalletje moest. Later werd het mocht en nog weer later was het verboden.

Ze hadden gewoon beter moeten afvlaggen, en betere controleurs neer moeten zetten Lips are sealed Ik ben op het laatst langs de punt gereden omdat daar iemand voor stond, dat is samen met 2 keer over een bordje wegspringen het enige wat ik aan weigeringen kan bedenken. 2de keer over het bordje wegspringen was nog de schuld van iemand van de orgnisatie, die bleef gewoon midden op het pad lopen terwijl ik aan reed Gestoord

Ik heb er wel melding van gemaakt, maar voor een officiele klacht moest ik 75€ betalen heb ik niet gedaan omdat ik toch al was uitgesloten. Gaat ook een boze brief naar de KNHS en misschien ook nog wel een naar het secretariaat.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:40

Joh, wat vervelend dit!!
Ben benieuwd of meer mensen die daar gestart hebben zoiets gehad hebben...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 22:42

\Jee Roos, EL heeft dus een behoorlijk dikke staart voor jou gehad. Ik denk dat je idd het beste even met Anja van het secretariaat contact op kan nemen. Zij is echt niet de beroerdste (in tegendeel zefs!) en zal je vast zo goed mogelijk willen helpen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:11

JJ: he wat goed!!! Haha! Abcoude heb ik 3 jaar geleden eens gestart, was mooi concours, maar heb het idee dat het dit jaar bij de springers niet zo in is aan de startlijsten te zien Bloos

ik ga morgen met de flemmingh op stap, mag weer B hc lopen.... ben benieuwd!

veulen is ook weer thuis...gaat goed Haha! beter dan die er vanmiddag naast lag in de kliniek Bloos! die was al een dag dood Verdrietig
alleen de merrie geeft nog niet echt super veel melk Bloos

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:16

GvdT schreef:
Nee, maar als er nog eens iets gebeurt dan mag ik een jaar niet starten. Ik vind het een beetje overdreven vooral omdat er eigenlijk niets duidelijk was en de omroep dingen ging omroepen toen het M al bezig was. Parcoursbouwer had tegen mij gezegd dat je over het smalletje moest. Later werd het mocht en nog weer later was het verboden.

Ze hadden gewoon beter moeten afvlaggen, en betere controleurs neer moeten zetten Lips are sealed Ik ben op het laatst langs de punt gereden omdat daar iemand voor stond, dat is samen met 2 keer over een bordje wegspringen het enige wat ik aan weigeringen kan bedenken. 2de keer over het bordje wegspringen was nog de schuld van iemand van de orgnisatie, die bleef gewoon midden op het pad lopen terwijl ik aan reed Gestoord

Ik heb er wel melding van gemaakt, maar voor een officiele klacht moest ik 75€ betalen heb ik niet gedaan omdat ik toch al was uitgesloten. Gaat ook een boze brief naar de KNHS en misschien ook nog wel een naar het secretariaat.

Jeetje wat vervelend zeg.
Soms zijn ze egt een beetje vervelend bezig.
Vorige keer hadden wij ook zoiets met een brief.
Mijn vader kon niet meedoen omdat hij een zwaar ongeluk had gekregen met een paard.
Hierdoor moest hij zich afmelden voor ongeveer 3 crossen. Dus hij zich netjes afgemeld.
De 1e nog gewoon betaald. Maar de laatste 2 niet, de startlijsten waren nog niet gemaakt en de inschrijving stond ook nog open. En wij krijgen ook ineens een brief thuis over de derde wedstrijd dat we niet betaald hadden enzo. Uiteindelijk moest hij als 'bewijs'een doktersverklaring van het ziekenhuis, longarts en huisarts opsturen. Het is wel goed gekomen maar het heeft wel lang geduurt!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:19

Ollie: wat is je email adres? Heb 2 korte filmpjes uit Renswoude, maar ben te stom om ze ergens op internet te kunnen zetten, dus probeer ik ze te mailen...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:59

jollyjoker schreef:
Ik ben ff bijgelezen, verder weinig tijd Bloos
Curious doet het super.
Uniek heeft gisteren eerste x B-springen gestart, ging hartstikke goed!
Ze staat nu ff weekend thuis want morgen is hier concours Abcoude. Ze loopt echt heerlijk dus hoop wel op 2 winstpuntjes Clown

Zag je al op de lijst staan Ja
Succes morgen Ja

Als je tijd hebt om bij het springen te kijken dan moet je maar even kijken of de papa van nowie meeloopt in het Z, die zou geloof ik wel mee naar abcoude.

Wat een gedoe GvdT. Daar zou je toch bijna een sik van krijgen Clown

BT: abcoude is natuurlijk twee keer achter elkaar niet doorgegaan ivm de bodem. Of één jaar afgeblazen en een jaar heel slecht, dat weet ik natuurlijk niet meer precies. Dat merk je dan meteen aan je inschrijvingen Bloos

Gave foto's van Genk, krijg er weer helemaal de kriebels van!

Ik ben weer terug van dienst. Heb net eens gekeken hoeveel ik gewerkt heb deze week, zit nu al op 62,5 uur excl reistijd(ongeveer 10 uur) Clown en dan mag ik morgen ook nog 8,5 uur werken op de pomp Bloos Tussendoor doe ik nog twee paarden, bijbokken en modwerk en studeer ik nog wat.
Vraag me af hoe het kan dat ik niet moe ben *LOL*

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 01:37

viefdepief schreef:
missmuts: Al een lieve, grote, crossende Lusitano gevonden?!

Nee, het wil nog niet echt lukken. No Cheer

GvdT, wat irritant! Misschien toch nog even contact opnemen met het secretariaat?

Verder zag ik hele indrukwekkende foto's langskomen. Gaaf, EG!!
OK dan!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 08:38

Stoere foto's!

Arm vogeltje Nickeltje, dat zullen niet de fijnste klusjes zijn. Leuk dat het jonge beestje zo goed gaat.

GvdT, wat een ge*ikel zeg. Wel goed om te reageren inderdaad, wie weet kun je ze nog op andere gedachten brengen.

Grote rooie Ier gaat nog steeds niet goed, ik zie het echt somber in. Hij kan zich gewoon amper bewegen en eet slecht. Straks maar weer kijken hoe hij er bij staat.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 11:32

Wat raar allemaal GvdT. En hebben de anderen geen brief gekregen?

Je gaat toch niet voorniks helemaal zo'n afstand reizen om daar het verkeerde parcours te gaan rijden? Vreemde bedoening daar hoor.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 13:23

GvdT: wat balen zeg!!

EG en Ibonn: mooi doel Haha!! Ik kom jullie wel aanmoedigen dan!

Vandaag liep Hercules niet erg lekker in de les. Ik kreeg hem wel gereden, maar de manier waarop.... Boos!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 14:23

EG had nog niet zo'n brief gehad en die ging ook verkeerd. Lees de brief nu goed en zie dat ze als datum 9 april hebben neergezet. Toen heb ik niet eens gestart in E-L.
Nu gaat er zeker een mail naar de KNHS.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:03

GvdT: Wat raar zeg! Je bent toch al genoeg gestraft als je uitgesloten wordt! En dan zeker als het allemaal zo onduidelijk is. Ook vreemd dat jij als enige een brief hebt gekregen en dat ze dan ook nog eens de verkeerde datum er op zetten.... Gestoord

Nickeltje: Dat zijn niet de leukere klusjes die bij de opvang horen.... Wel knap van je dat je het doet want voor het beestje is het waarschijnlijk alleen maar beter!

EG en gang Clown : Mooie foto's zeg! Die Wal en die trakhener zijn echt indrukwekkend!

Ik ga morgen voor het eerst met Ultra starten op onz eigen concours, B HC. Ben benieuwd wat hij er van vindt, al die drukte..... Eerlijk gezegd ben ik nogal zenuwachtig.... Nagelbijten / Gniffelen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:45

Mja... de dood hoort er bij. En als we zeker zijn dat een dier niet meer te redden is, is een spuitje heel nuchter gezien het beste.
Maar sommige gevallen zijn net iets minder vervelend om te doen dan anderen. Ik weet dat mn moeder er heel veel moeite mee heeft en ik kan het geloof ik iets makkelijker van me af zetten dan zij, dus als ik thuis ben en we hebben een uitzichtloos diertje, dan doe ik het maar...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:59

Jippie!!
Ben heel optimistisch vandaag los in de bak op Zeph gestapt. Mn zusje in het midden met een lijn in haar handen om hem op afstand aan te kunnen sturen, maar dat was niet eens nodig!!
Hij was zo super lief. Ben echt heel erg trots op het ukje!
Toen hij begon te vervelen ben ik og net even een paar rondjes door gegaan en toen hebben we mn kleine(re) zusje er ook nog 2 ronden op laten stappen, zodat hij snel went aan andere ruiters op zijn rug. Hij vod het allemaal best...

Even een paar foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mn houding is niet erg mooi, maar eigenlijk zat ik iets voorover voor als de verwachte explosie kwam...

Zusje ook nog even:
Afbeelding
Hij loopt het makkelijkst als er iemand voor hem uit loopt...

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:57

Nickeltje: ziet er braaf uit!!!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:34

wat een stille boel is het hier...
Ik ga de douche maar in denk ik. Morgen even heen en weer naar Gent om voor mn bestte vriendin voor haar bruiloft haar vrijgezellenfeest teregelen en dan s'avonds door naar Leiden. Volle dag in de trein dus...

Mn kaak doet nog steeds erg veel pijnj, terwijl ik nu de laatste dagen de dosis pijnstillers al steeds een beetje op moet voeren.
Ben er dus niet echt blij mee...
Veel plezier morgen iedereen en tot ergens in de avond wel weer...