Citaat:Wauw EG! Dat is wel een flinke afsprong zeg Wow!
En toch lijkt de afsprong op de foto veel kleiner dan in het echt. Hij was trouwens nog moeilijker, er stond op 2 galopsprongen voor de wal een smalletje van ± 1 m , dan 1 grote galoppas op de wal, eraf en dan op 2 galopsprongen nog een smalletje van ± 1m. De smalletjes waren ook helemaal niet aangeleund. Dat reed ze allemaal achter elkaar alsof ze het elke dag deden
Heb zelf de wal van links naar rechts gesprongen maar na 2 u vond ik het wel welletjes en ik had in de te diepe waterbak, het water was bij Plato kniehoog, de rechterpeesbeschermer aan gort gereden waardoor ik het risco niet durfde te nemen.
Super leuke middag gehad en ik wil zeker nog een keer terug !!
)!!! Het ging alleen niet echt zo bescheten als t eruit ziet
Pasjha springt zo'n afsprongen meestal mega economisch, dus zeg maar heel krap tegen de hindernis. Braaf paardje

Miss dat ik binnenkort nog ns met Ungaro terugga.... Nadine wil dan ook zeker weer mee
Hoezo doelen stellen
respect!
Ik ben op het laatst langs de punt gereden omdat daar iemand voor stond, dat is samen met 2 keer over een bordje wegspringen het enige wat ik aan weigeringen kan bedenken. 2de keer over het bordje wegspringen was nog de schuld van iemand van de orgnisatie, die bleef gewoon midden op het pad lopen terwijl ik aan reed
Nee, het wil nog niet echt lukken.