Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
minnie_muis schreef:ja dat bedoel ik ja! Hmmm dat wil ik ook wel![]()
maar niet alle hindernissen voor mij, staan ook erg hoge hahha! duss maar staan er niet zo super veel hoor, huh 4 b hindernissen en 4 m en z hindernissen zoiets! maar daar dichtbij zit wel een paar meter alleen maar water en dat is geweldig omdoor heen te galopperen hhaha! maar is er bij jou in de buurt dan helemaal niks? 
heb ik tenminste 4 paarden!
afgekeurd!

(en een punt in het B is genoeg
)
Ik hoop dat beide paarden snel opknappen! En woon je alweer thuis?
maar niet de moed opgeven hoor
je zal een paardje vinden 
ik had alleen een mega kl*te bui vandaag ;/ (niet met rijde hoor maar de hele dag) en warom.. ik heb geen idee..
Ik hoop egt dat zer er weer super snel bovenop komen!! Egt wel heavy allemaal man... Sterkte!!missmuts schreef:Ik zal later bijlezen, maar ik wilde jullie vast even laten weten dat Canter is bevallen van een zoon! 10 Weken te vroeg, dus komende uren/dagen zijn behoorlijk spannend. Zodra ik meer weet, laat ik het jullie weten. Als ik zeker weet dat alles goed gaat, wil ik een kaartje sturen namens de Mutsen/Tutten. Doen jullie mee?

Ik hoop voor ze dat alles goed gaat! (idg doe ik graag mee aan een kaartje!)
Heb al dubbel onderwijs dit blok ivm dat examen medicijnleer en dan komt dit er ook nog eens bij...Terwijl er dus ook mensen in mijn groep zitten die geen medicijnleer hoeven te doen en ook nog eens geen communicatietraining hebben dit trimester

Ik ben arts en we krijgen twee patiënten voor seksuele anamnese. Wij hebben nogal veel moslimmeisjes in de groep en het is altijd erg leuk als die een oude man met erectieproblemen(oid) moeten spelen