[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:05

Simmie --> Mij hebben ze eerst voor Chaam met Lucky ook -2 gegeven toen ik door die k*t jury werd uitgesloten na het springen.... Maarrrr toen heb ik even gebeld naar de KNHS, uitgelegd wat er aan de hand was. Dat ik dus helemaal niet van start ben gegaan in de cross maar was uitgesloten in het springen en toen hebben ze de -2 weer gewoon ingetrokken.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:08

minnie_muis schreef:
ja dat bedoel ik ja! Hmmm dat wil ik ook wel

haha ja het is wel makkelijk maar niet alle hindernissen voor mij, staan ook erg hoge hahha! duss maar staan er niet zo super veel hoor, huh 4 b hindernissen en 4 m en z hindernissen zoiets! maar daar dichtbij zit wel een paar meter alleen maar water en dat is geweldig omdoor heen te galopperen hhaha! maar is er bij jou in de buurt dan helemaal niks?

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:09

ik moet heel veel bijlezen

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:12

hmmm ja kan naar nijeberkoop gaan ik kon altijd te pony bij de 2e waterbak komen daar is hij ook over zijn waterangst overheen gekomen. Maar we zijn nu een stukje verderop gaan wonen dus is nu wel wat ver weg. En dan heb je alleen maar de 2e waterbak een afsprong en het theehuisje. Ik heb al een keer geprobeerd om bij de andere te komen maar dat lukt nie!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:18

haha lastig! voor mij is het dichtbij, ga de straat uit kom op het zandpad en dan die maar volgen en af en toe ff afslaan na een ander zandpad dus ideaal!! alleen mars wil niet alleen op buitenrit dus moet er telkens iemand mee! beetje irri!
maar ja als je volgende paard ook waterangst heeft kan je hem/haar daar in ieder geval van af helpen!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:22

nou Up & Down T was erg down vandaag

ik ga morgen een schaakspel kopen!! heb ik tenminste 4 paarden!
gatverdamme, ik word hier echt niet goed van!

paasei end rijden, toen nog een uur naar de kliniek..en ze was zo super braaf en lief...en gvd ik heb weer gelijk!! afgekeurd!
klinisch al!

ik ben er helemaal mee aan...

vief...heb je al weer een lijst voor me?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:24

Jeetje he dat is inderdaad niet erg leuk! Dus weer verder zoeken?

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:33

jeetje rt, jou zit het ook niet mee!
lijkt me ook echt vreselijk om steeds te moeten horen als je een leuk paardje hebt gevonden dat hij/zij afgekeurd is!
sterkte met verder zoeken!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:33

He RT, het zit je niet mee!

Sim, ik weet wel bijna zeker dat je geen verliespunten behoort te krijgen. Van Bitwise is ook een wp in het L2 verdwenen met Ienie, daar moet ik ook maar eens achteraan gaan.

We kijken nog of Chaam haalbaar is met Ienie. Eerst moet het springen veel beter worden. Ienie maakt de sprong nog niet fijn af, omdat ze zich nog te zenuwachtig maakt met springen.
Ik vond overigens dat Henk-Jan Lozeman dat heel fijn oppakte in de training pasgeleden.

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:35

zo ik heb alles weer bijgelezen
was heel wat, ik wou op vanalles reageren maar ben het al weer vergeten.

RT, balen zeg, ik hoop dat je snel wat vindt.
heb je trouwens het geld voor het logo al ontvangen?
zoniet, dan zal ik even 7.50 meenemen naar Nijeberkoop.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:41

Rt --> Wat onwijs balen. Het zit je niet mee..... Hopen dat je snel weer wat anders kunt vinden!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:43

Gewoon veel springen Scum. Wordt vanzelf beter (en een punt in het B is genoeg )

Wat ontzettend balen RT!
Maar weer verder op zoek dus...Heeft Mark Mul niet wat staan?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:45

GvdT, je hebt een lekkere week achter de rug zeg Ik hoop dat beide paarden snel opknappen! En woon je alweer thuis?

RT, jij hebt ook al geen leuk nieuws.... Ik hoop dat je toch snel een heel leuk en goedgekeurd paard kan vinden!!!

Scum en Bitwise, gefeliciteerd met topper Ienie!!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:52

he balen rt.. maar niet de moed opgeven hoor je zal een paardje vinden

Ik heb net even gereden ging lekker ik had alleen een mega kl*te bui vandaag ;/ (niet met rijde hoor maar de hele dag) en warom.. ik heb geen idee..

martinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:53

GvdT...egt klote voor je.. Ik hoop egt dat zer er weer super snel bovenop komen!! Egt wel heavy allemaal man... Sterkte!!

xxxxx martinuh!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:57

Ik zal later bijlezen, maar ik wilde jullie vast even laten weten dat Canter is bevallen van een zoon! 10 Weken te vroeg, dus komende uren/dagen zijn behoorlijk spannend. Zodra ik meer weet, laat ik het jullie weten. Als ik zeker weet dat alles goed gaat, wil ik een kaartje sturen namens de Mutsen/Tutten. Doen jullie mee?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:01

ja super missmuts!!!

jeetje dat had ik echt niet verwacht!! hopelijk gaat alles goed!! houd ons op de hoogte!!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:02

missmuts schreef:
Ik zal later bijlezen, maar ik wilde jullie vast even laten weten dat Canter is bevallen van een zoon! 10 Weken te vroeg, dus komende uren/dagen zijn behoorlijk spannend. Zodra ik meer weet, laat ik het jullie weten. Als ik zeker weet dat alles goed gaat, wil ik een kaartje sturen namens de Mutsen/Tutten. Doen jullie mee?

Ja, graag! Ik hoop dat het goed gaat, 10 weken is niet niks maar tegenwoordig is de zorg wel heel goed!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:02

Rt: he wat jammer zeg, had ik ook steeds toen we na een paard zochten.

Ik ben vandaag druk aan het scheren geweest, Prodeo moest wat haren kwijt voor de cross, steeds mijn scheermachine vol met haren, liep ie weer vast.
Morgen even netjes maken, de haren zij er in ieder geval af!!
Trouwens Prodeo is nog niet weg of ik heb al weer een nieuw paard, naja nieuw.
De eigenaar van Martino vroeg ofdat ik hem wil kopen.
Wie kent martino van de wedstrijden en kan mij advies geven?
Zal ik het wel of niet doen?
Als we het over de prijs eens zijn dan haha.
Gister kwam de fotograaf (foto bij het interview) haha die wer nogal chagerijnig, Prodeo is zo'n hangerd he, wilde de hele tijd op mij hangen maar dat is niet echt mooi op de foto. ben erg benieuwd na het resultaat.
Nog 3 daagjes en dan Princehage.Heb er zin in
Nu even paardjes binnen zetten
Canter: gefeliciteerd emt de baby!!
Gr margo

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:03

Wow 10 weken!! dat is niet zo best, ik geloof dat het bij Anky ook 10 weken was....dus dat wordt dan nog spannend! Als je inderdaad zeker weet dat het goed komt doe ik graag mee met het kaartje! Maar eerst maar even afwachten...

Verder heb ik nog maar weinig tijd om te bokken, hele dag hard aan het werk, maar wel heel erg leuk!!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:08

Tja lastig margot.....is maar net wat je ermee wilt gaan doen en of je er tijd voor hebt. Voor in de cross springt hij niet erg economisch en aangezien je al een tijdje crosst zal dat ook wel niet heel veel beter worden. Maar dat kun je ook weer compenseren met foutloos springen en goede dressuur....
Als springpaard heb je er denk ik wel een hele goede aan! En als je geen tijd hebt kruipt Huub er wel op volgens mij
Hmm...bij mij zou het van de vraagprijs afhangen, vind het wel een gaaf paard!

RT: balen zeg! Gelukkig zijn de paarden die ik heb laten keuren wel steeds goedgekeurd....kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt.

GvdT: 't zit jou ook niet zo mee....hondenbeet, koliek, inbraak...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:18

10 weken te vroeg is wel vroeg zeg Ik hoop voor ze dat alles goed gaat! (idg doe ik graag mee aan een kaartje!)

Gaat lekker zo GvdT

Ik ken dat paard niet LOve, durf er dus niets over te zeggen

martinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:24

Rt: ik hoop egt voor je dat je een tof paardje vind!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:26

martinero, heb jij wel eens trainingen van regio west gevolgd, op zondagochtend?? Volgens mij hebben wij wel eens in dezelfde les gereden... Kan dat? Rij jij met iemand anders met dezelfde achternaam..??

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:37

Ik moet maandagochtend uit naam van mijn groep college geven van minimaal een half uur. Iedereen ging elkaar stom aan zitten kijken en na 5 minuten heb ik mezelf maar aangeboden. Heb er nu wel spijt van. Heb echt helemaal geen tijd om even een goede presentatie in elkaar te zetten. Die man wil hem vrijdagochtend uiterlijk 8 uur hebben...Dat wordt weer nachtwerk
Morgen zit ik ook de hele dag vast op de VU nl...

Baal er echt van Heb al dubbel onderwijs dit blok ivm dat examen medicijnleer en dan komt dit er ook nog eens bij...Terwijl er dus ook mensen in mijn groep zitten die geen medicijnleer hoeven te doen en ook nog eens geen communicatietraining hebben dit trimester

Maar goed, we moesten in tweetallen en nummer twee kwam ook niet spontaan. Heb vier mensen direct aangesproken die allevier gingen zitten draaien, uiteindelijk stelde iemand zich vrijwillig beschikbaar. Jammer alleen dat die geen computer heeft, niet met powerpoint overweg kan en niet voor de collegezaal durft te staan...

Heb er beetje spijt van dat ik mezelf weer naar voren heb geschoven om van het gezeur af te zijn. Eigenlijk komt dit me nu wel extreem beroerd uit...Ga princenhage toch echt niet afzeggen en ik zal zondag toch ook gewoon moeten werken. Wordt dus weer lekker nachtwerk deze week. Moet voor morgen ook nog communicatie, medicijnleer en klinisch onderwijs voorbereiden naast wat ik voor het normale blok moet doen. En daar komt nu dus ook nog even een presentatie bij.
Heb even zwaar de pest in. Ga zo eerst maar eten en de paarden rijden, ben nu toch zo opgefokt dat er weinig uit mijn handen komt

En toen had mijn trein ook nog een megavertraging door een stroomstoring en mijn studiemaatje voor medicijnleer kan niet meer uitbrengen dan "ja, ja, ja, dat denk ik ook wel ja".
Hoezo baaldag

En toch vergat ik het allemaal spontaan door het nieuws van RT en Canter...morgen ben ik ook wel weer vrolijk denk ik

Communicatietraining wordt vast leuk morgen Ik ben arts en we krijgen twee patiënten voor seksuele anamnese. Wij hebben nogal veel moslimmeisjes in de groep en het is altijd erg leuk als die een oude man met erectieproblemen(oid) moeten spelen