Precies wel geluk gehad dan Daaph, zal geen deugd gedaan hebben. Gelukkig had je tok op!
Veel succes allemaal voor morgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
had graag ook meegedaan
Zo blij! dat was men doel deze winter
Indien het haalbaar is, wil ik toch liefst al een eind de B2 door zijn of zelfs L1 startgerechtigd tegen volgende winter...
Ik had me miskeken!! Alle had het eerlijk gezegd ook niet door hoor, want de speaker riep af, super snelle tijd, ik dacht, ik ben hier 4 seconde te laat, super snelle tijd... Niet dus...; Oeps... Maar ik heb geen gas moeten geven, gewoon op het temp dat hij aangaf... Misschien toch maar denken om naar licht te gaan.
)

morgen wordt de DA gebeld.
denk dat jullie echt wel klaar zijn voor L!
hele gave foto van de ereronde trouwens!
en heb op de wei aan de longe 20 minuutjes gestapt en gedraafd. Echt braaf, geen kik gegeven. Zo fier op haar! 
!
! En knap paard!!
. Maar Kdoe da wel nog graag. Maar kzou nooit alleen jonge willen rijden, zou echt slecht voor mijn rijden zijn denk ik. Canch was echt een verademing om nadien mee te rijden dan. Canch deze week gewoon wat rustig losgewerkt en vandaag wandeling int zalige zonnetje gedaan. Morgen mag ze er weer echt invliegen
!
. Mooie foto ook Florence! Winnie toch goed dat je zo'n goed gevoel had in je cross! Het nadeel van de airjacket meteen ontdekt...
. Eens zo leuk om dan op uw Canch te stappen achteraf!
Gavere is zo'n schone cross... Ochja, het komt ons dressuurwerk ten goede
. En dan kalender toch nog eens goed bekijken om te zien hoe we ons seizoen toch een beetje gaan vullen!
ziet er een leuk beestje uit 
ze wordt mama volgend jaar
ik had advies gevraagd aan de veearts die mijn paard behandeld en hij juigt het alleen maar toe om ze te laten veulenen
met een 5 jaarse had ze in 1 foutje in de barage in 1m10. met de andere twee had ze 1m20 ingeschreven. ze was met alle twee dubbel nul, maar we hadden geen idee wat haar tijd was en wat de eerste tijd was. we dachten zo wie zo wel dat ze nog prijs zou hebben maar toen kwam het. ze was eerste en 4. Haar man was nog 8 ste met een 6 jaar die de eerste keer 1m20 sprong. klein feestje
het lange wachten werd beloond
Moet toch dringend nog eens een goeie foto maken, ik weet wel eigen kind, schoon kind, maar tis echt een knappe
ik ben vrijdag gaan kijken, heb ook verschillende mensen er over aangesproken die ook mijn merrie kennen en die waren ook vol lof over hem ook dat hij zeker veel kan verbeteren aan mijn merrie
het zijn ook goede conditie.
Foto van Florence zag er ook super uit, laat ze nu nog maar eens zeggen dat eventingpaarden geen dressuur kunnen lopen
en de jonkie van Antonius is inderdaad heel knap. Zoals Hanne al zei: "mijn ding!".
Gelukkig hadden ze via de organisatie iemand anders geregeld voor in mijn plaats te rijden dus moest ik niet betalen (heel lief van hen). 'S avonds dan maar een rondje op Merend*ree gaan rijden. Was wel eens leuk maar wel supernat… Dus niet zo heel veel gesprongen. Ook nog de trailer bijna vastgereden, en was helemaal alleen dus was echt eventjes
Ponylief was wel overdreven fanatiek. Dus hier en daar slechte afstanden. Ben super benieuwd naar Gavere! Niemand anders die op zaterdag rijdt waarschijnlijk?
hij schijnt heel erg cool te zijn volgens de eigenaares kan ook praatjes zijn natuurlijk
Vind het wel een heel aansprekend dier. En lijkt inderdaad cool van karakter