[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 19:07

Goedenavond, ik ben weer thuis!
Bij het eerste paard had ik eerst zoiets van: Is dit m nou, maar toch was ie wel erg leuk. Vond hem fijn lopen, en onder het zadel gaf ie ook een fijn gevoel. Helaas sprong ie niet heel apart, en ik moet er toch wel een hebben die goed springt.
Daarna doorgereden naar Jan. Die heeft ook leuke paarden staan! Alleen jammer dat ze nog niet zadelmak zijn, en dat wil ik wel graag, omdat ik een paard wil wat een fijn gevoel geeft met rijden. Als ze nog niet onder het zadel zijn, vind ik het ook echt lastig om er wat over te kunnen zeggen. Ik vond het zeker mooie leuke paarden, maar of ze dan voor mij hét paard zijn, vind ik heel lastig om te zien. Dus als Jan leuke zadelmakke dieren heeft staan (en ik nog extra gespaard heb), kom ik zeker terug!

Arme T Karen :D
Heerlijk dat jullie zo fijn getraind hebben Eef en Kris

Evony

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 19:13

Lau: ik word ook altijd hebberig als jij paarden van jan post :Y)
Shanouk: die eerste viel dus wat tegen om zo te zeggen? Jammer!
Itsme: de muffins zijn er goed gelukt :9

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 19:15

Hij viel niet tegen, het was echt een paard wat me aansprak, maar het springen was voor mij gewoon niet goed genoeg.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:02

Jammer Snoek, zag er op de foto zo leuk uit. Jammer ook dat Jan geen beleerde paarden heeft. Weet je al wat voor Vorstin?
Kris en Eef hebben lekker getraind zo te lezen. :)
Mooie kast Noor, veel plezier dit weekend ook!
Las hier nog het 1 en ander of dialect. Als ik thuis ben kan ik ook behoorlijk boers praten. :+ Ergens anders valt het wel mee, praat meestal alleen wel erg snel..

Vandaag toch eigenwijs naar stage geweest, kan ’t merken want voel me nu weer behoorlijk ziek. Vanavond maar even rustig aan doen, morgen dressuurwedstrijd en zondag springen! Druk weekendje dus, wel leuk. :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:07

Vorstin is nog ff afwachten, die moet nog 2 weken wandelen en daarna mag ik haar wss weer opbouwen. Dus als ze weer opgebouwd is, ga ik haar verkopen. En ben je weer eigenwijs geweest :P? Leuk dat je lekker wedstrijd hebt as weekend!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:16

Evony schreef:
en ik heb het ook niet heel erg, met lezen bijvoorbeeld totaal geen problemen, ik gooi ook geen letters door elkaar. Maar gewoon woorden schrijven kan voor mij lastig zijn.

Hier hetzelfde! Met lezen totaal geen last, tekstverklaren was ik altijd heel goed in maar schrijven geeft af en toe problemen.

Sommige dialecten vind ik wel leuk maar plat Brabants vind ik ik verschrikkelijk! :=

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:19

Braaf bijgelezen en ik sluit mij aan bij alle bijleesacties.
Las wat over dialecten.
Ik heb bij Rotterdam gewoond en kwam daarna in Drenthe tegen de groningse grens terecht. In het begin verstond ik er niks van maar ben toen gaan werken op een hengstenhouderij. Die oude boertjes spreken echt geen ABN. Dan leer je het wel snel verstaan. Op mijn werk spreken de echte groningers gewoon gronings onderling. Ik spreek het niet gelukkig niet. Twents, fries, limburgs en overijssels heb ik veel meer moeite mee.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:20

Snoek en Lau zijn bij Jan geëindigd :P
Lau, Jullie hebben inderdaad wel gave paarden staan :j Soms is het mijn smaak niet, maar kwaliteit heeft het wel!

Net heerlijk geborreld en indiaas gegeten op het werk :9
Verder heb ik mijn paspoort terug, dus maandagochtend een afspraak op het gemeentehuis voor een spoedaanvraag van een tweede paspoort :Y)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:23

Even blond waarschijnlijk, maar waarom moet je 2 paspoorten hebben?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:32

Mijn paspoort lag bij de visumdienst en dat duurt nog een week of vier voordat ik die terugheb, maar ik ga vrijdag een weekendje weg.... Dus had ik mijn paspoort nodig om een tweede paspoort aan te vragen :) Tweede paspoort is ook om stempels in twee paspoorten te krijgen, want sommige landen accepteren je niet als je in een land als india / rusland / iran bent geweest!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:35

rowo schreef:
Jou dyslextie is mij nog nooit opgevallen Evony.

Maak je hier nu expres twee taalfouten in :D ?

Wij hebben een prijs gewonnen in de postcode loterij *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Een pot met hyacinthen _O- .

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:39

Hahahahahaha mooie prijs!

Mo, dat wist ik niet. Welke landen zijn dat? Ben wel benieuwd. :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:40

leuke prijs haha :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:46

Margriet fijn dat ze zo braaf was
Itsme fijn dat je tweede rondje een stuk beter ging
Noor kast ziet er goed uit
TG fijn dat T braaf was
Lau balen van je knie
Kris fijn dat de crosstraining goed ging
Evony fijn dat Ruby zo goed gaat
Sultank nijntje is cool, maar een hele ochtend er naar kijken word je volgens mij heel melig van
EB gaaf een vos
Snoek jammer dat het paard voor jou niet goed genoeg sprong
Leliaardje wat een top prijs. Alles wat ik win is een ijsje. Ik vind jouw prijs origineler

Ferrose wordt altijd aangezien voor een hij

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:48

Eef, De VS, Iran en Israel zijn landen die enorm moeilijk doen over stempels van andere landen :+
Ferrose vind ik er ook niet uitzien als een merrie :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:55

Beat wordt ook vaak als een hij aangezien, zeker op wedstrijden als we moeten springen ofzo want dan wil ze zichzelf nog wel eens oppompen :Y) Echt zo'n klein propje met een dikke hals er op is het dan.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:56

Goedenavond!

Hier ook geen dialect. Althans, ik geloof van niet. Evelien en Sim heb ik een dialect?

Morgen komen er weer kopers voor Linardo.
Vandaag met Obi gekoeld en gestapt. Gister met crossen iets geraakt en bij thuiskomst had ze 4 wondjes onder haar beschermer en boven de kroonrand. Aangezien dit haar mokbeen is was het meteen dik, dus gewassen met betadine en gestapt. Vandaag dik been in de wei, 20 minuten gekoeld en half uur gestapt op het harde. Toen nam de zwelling iets af, maar niet veel. Been zit ook vol met beurse plekken, kun je heel goed zien op dat korte geschoren witte been. Arm paard. Ik heb het met crossen ook echt niet gemerkt :oo

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:11

Nee hoor Kris. Wat balen van Obi! Japanners al geweest voor Linardo? Was vandaag toch?

Ik heb ook regelmatig prijs in de PC-loterij. De ijsprijs..... :+ maar wie het kleine niet eert......

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:19

Ik heb nog nooit een lot van iets gekocht :+
Balen van Obi, Kris!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:22

Kris, wat vervelend van Obi! Hopelijk knapt hij/zij snel op!
Spannend wat de kopers betreft!

Wij hebben inderdaad ook al een keer ijs gewonnen, mijn ouders een keer een lang weekend naar Barcelona en wij hebben ook een keer een echt gave prijs gewonnen: we mochten voor een bepaald aantal punten producten kopen op een speciale duurzame website (allemaal energie-zuinige dingen of recycle-dingen): dat was echt veel (we hebben ook nog eens twee loten): Tomtom, TV, laptop, koelkast/vrieskistcombi, wasmachine, vakantie naar Sauerland, de computer ook nog geloof ik: het was niet normaal: op het laatst hadden we nog steeds punten over, die hebben we toen maar aan een paar goede doelen geschonken.

Nou, ik ga maar eens stallen mesten en dan nog met Giga richting Laurie. Even spiertjes losmaken voor het crossen zondag.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:22

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:23

Op zich geen verkeerd paard zo op het oog, maar wel verkeerde prijs. En de springfoto vind ik ook niet echt representatief.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:25

Ik vind het weinig interessant, zeker voor die prijs!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:26

Mijn gedachte ook Sim, leuk paardje maar die prijs? Ook is het in mijn ogen geen allrounder, spring foto toont nou niet echt potentie.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:28

Ik heb het vermoeden dat ie iig niet voor die prijs verkocht gaat worden ;)

Japan komt morgen Sim! Iets met lastige vluchten, want ze zouden idd eigenlijk vandaag komen.