Valt ook nog mee qua afstanden. Wij hebben BN niet en Ysselsteyn niet. Lunteren zijn we vroeger ook vaak geweest. Minderhout ken ik ook niet. Wel leuk om dan een keer naar andere terreinen te gaan. Nu echt weltrusten.
Hier een vermoeid persoon. 3x Eruit geweest (1.30uur/3uur/4.30uur) En nog niks. Daarnaast nog 3x wakker geworden van het andere alarm. Zo maar even kijken of er veulen is bij een andere merrie.
Weet niet meer wie het zei/opviel. Maar dat klopt dat ik elk paard 'mannelijk' aanspreek. Vind ik makkelijker praten. Sorry. Marijke: Ik heb een aantal springlessen gehad met jullie nieuwe paard. Ik op Remember en de oude eigenaresse op jullie nieuwe topper!! Btw Cacharel is onze 4 jarige. Vorig jaar zadelmak gemaakt. IBOP gelopen en een paar B proefjes. Is drachtig van Eldorado en staat nu op knappen!!!
Ik moet om 10 uur in Harderwijk zijn, heb gesprek voor school(vervolgopleidinge) Werkse iedereen, en die naar school moeten succes!! Vanmiddag lekker rijden en dan 's avonds naar de manege om de statuten goed te keuren
EB jammer dat je moeder niet geslaagd is. Wat een topcijfers Anne leuk even zo fanatiek starten. Ik hoop dat de tips je helpen
En verder niet veel onthouden.
Als er niemand in de binnenbak les heeft ga ik misschien maar even 1 sprong neerzetten. Ik vind het toch wel weer zo prettig om een keer te weten hoe het gaat als ik zelf los spring
Goeiemorgen, Ik wordt ook wakker met keelpijn, verder wel aardig geslapen. Straks 1 uurtje les, dan weekend. Maar wel weekend met een hoop werk. Vandaag naar Soldaat van 16.30 tot 01.00, morgen van 17.00 tot 12.00 en daarvoor ook nog 3 uur schoonmaken, en dan dit weekend tappen in Hilversum!
Beterschap Mootje Lekker nachtje BV Werk ze Margriet
Evie; wat balen van je moeder, goede cijfers zeg trouwens! Shanouk: mooi initatief! Mirthe: anders gaan we een keer samen met beat en beau trainen in roden gewoon wat huppeltjes! Dienke: dacht ook dat dropke een ruin was ik spreek alles aan met zij omdat ik de laatste tijd alleen maar merries rijd/reed! En met winola ga je vast wel het Z halen Margriet: werkze!
Zit nu in strafprocesrecht college, vanavond eerste wedstrijd met ruby L1 (hc) ben erg benieuwd hoe het gaat
mistid
Geplaatst: 27-04-11 09:24
Goeiemorgen
BuenaVista schreef:
Weet niet meer wie het zei/opviel. Maar dat klopt dat ik elk paard 'mannelijk' aanspreek. Vind ik makkelijker praten. Sorry.
Doe ik ook altijd, praat gewoon veel gemakkelijker! Ook weinig mensen verwachten dat Kino een merrie is
Jammer dat er nog geen veulen is Dienke, is niet goed voor de nachtrust Sanne, daarna nog even naar het Dolfinarium? Haha vind het daar echt leuk met de dolfijntjes. Allemaal zieke/halfzieke mensen hier. Jeetje Shanouk wat heb jij een druk schema! Saar, goed plan! Wanneer wil je ? Leuk van je wedstrijd! Waar moet je starten?
Hier een duf hoofd. Wel lekker geslapen maar ga gewoon te laat slapen. Maar even wat strenger voor mezelf zijn en niet te lang op bokt/facebook blijven hangen 's avonds. Zusje had dit weekend trouwens wedstrijd gehad met Vos & Yoeri. Met Vos 2 wp en een 5e&6e prijs, met Yoeri 207 en 195, en 1e en ex aquo 1e . Andere zusje had dit weekend bixie en dat was gewoon schattig en hilarisch. Een parcourtje springen, en Dwarrel die kent dat als de beste, dus dat was sjoef sjoef Marieke rond .
Laatst bijgewerkt door mistid op 27-04-11 09:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Spannend vanavond, Evony! Gaat vast goedkomen Corien, Ik heb het ook fris hier... Gisteravond was het ook steenkoud in huis! Snoek, van 17.00 tot 12.00 of bedoel je 24.00
TeeGee
Geplaatst: 27-04-11 09:29
Morguh!!
In Twente/Achterhoek is alles hij toch Dienke? Daar hebben mensen het zelfs over hij als ze het over hun zus hebben. Ik noem het veulen ook een hij, snappen ze op stal ook niks van.
Mirthe, wat een schattige foto! Shanouk, werkse! Mo, lekker dat je zo last minute ook nog de ochtend vrij kan nemen.
Spannend vanavond, Evony! Gaat vast goedkomen Corien, Ik heb het ook fris hier... Gisteravond was het ook steenkoud in huis! Snoek, van 17.00 tot 12.00 of bedoel je 24.00
Zo, kon vandaag lekker wat langer blijven liggen. Gister avond heerlijk gesprongen met Bobo in de les . Sofietje liep thuis lekker dressuur. Vanavond even omwisselen. Bobo aan de dressuur en Sofietje wat springen.
Nu eerst even klaarmaken en naar school!
Dienke: Balen dat je een onrustige nacht had . Mirthe: Haha dat hoofd, te schattig.
jipje_niekje
Geplaatst: 27-04-11 10:21
Goeiemorgen! @Kim: De paardjes gaan lekker zo te lezen op het moment @Dienke: Balen dat er nog geen veulens zijn geboren na zo'n onrustige nacht... @Myrthe: Wat goed van je zusje! En wat een leuke foto van je andere zusje met de kleine pony @Snoekiej: Dat is in ieder geval wel lekker geld verdienen dan Maar je hebt het dus wel naar je zin bij je nieuwe werk? @Mo: Balen dat je niet fit bent! En hopelijk krijg je snel ' uitslag' van je baas over je toekomstige werkplek. @EB: Kan me voorstellen dat het flink zweten was in de binnenbak met het examen... Wel balen dat je moeder niet geslaagd is. En super van je eigen cijfers! @Noor: Volgens mij kunnen honden inderdaad ook flink verdriet hebben als ze iemand missen @TG: Stoere foto's van jullie veulen en Bari @Margriet: Veel succes op het werk, is niet tof als je je niet fit voelt... @MM: Veel plezier met trainen bij Henk Jan! En bij Rob is inderdaad leuk om te trainen En super resultaat van jullie onderlinge wedstrijd @Sann: Hopelijk is What nu wat gemakkelijker in zijn mondje na zijn tandarts bezoek!
Ik ben vandaag een dagje vanalles aan het regelen voor school. Alles zit even tegen op het moment, kan niet inschrijven voor mijn herkansingen, ze hebben weer in mijn cijferlijst zitten knoeien (in mijn nadeel) en docent die ik nodig heb blijkt langdurig ziek te zijn en niemand die enig idee heeft wie zijn vervanger is/wordt, waardoor niemand mij verder kan helpen Ben het even zat dus...
Corien: werkse! Mootje: heeft een dagje vrij genomen. Sterkte met je verkoudheid! Evie: nette cijfers weer! Jammer dat je moeder niet geslaagd is voor de ORUN. Mirthe: wat fijn dat Beau alles zo lekker oppakt. Goed dat je jezelf dan een beetje afremt. En wat een schattige foto van je zusje en dwarrel! Dienke: heeft een zware nacht gehad. Hopelijk zijn alle veulentjes er snel en gezond zodat je weer lekker kunt slapen 's nachts. Sanurie: succes vandaag! Joki: veel plezier met springen. Margriet: is helaas ook half ziek. Beterschap! Shanouk: heeft het heel druk met werken. En heeft keelpijn. Ook beterschap! Evony: succes vanavond met je dubuut! Kim: fijn dat allebei je paarden zo lekker aanpakken op het moment! JN: wat irritant dat de school niet mee wil werken! Ik kan je frustratie goed begrijpen.
Paarden staan weer lekker buiten. Hier schijnt wel een heerlijk zonnetje, maar het voelt wel frisjes aan buiten. De regeninstallatie staat op de bak, zodat we vanmiddag geen les hebben in het stof. Ik ben benieuwd hoe Vivre zich vandaag gedraagd. Ze was gisteravond bij mijn vader weer een behoorlijke ittepetit.
Shanouk, jammer dat ik niet in ZH woon, klinkt echt leuk! Evie, wat jammer dat je moeder niet geslaagd is! Ilse, gelukkig kan je weer alles met je duim. Nog redelijk snel gegaan? Benthe, jee wat stom zeg! En nu?
JN, Ik heb 2 bijeenkomsten gemist van mijn opleiding (in totaal 3 omdat ik 1 keer in Thailand zat) en mag nu eigenlijk geen examen doen. Had een coulanceverzoek gedaan en nu moet ik waarschijnlijk een vervangende opdracht doen om mijn afwezigheid te compenseren, zodat ik in juni toch nog examen mag doen. Hoop dat wel deze week nog te horen, want moet ook nog een andere mega-opdracht maken (en anders hoeft dat niet meer) Snoek, lekker veel werken dus Onze date van volgende week staat nog toch? Margriet, Beterschap! Evie, balen voor je moeder
Ben weer aan het werk, maar iedereen zegt dat ik maar naar huis moet gaan zo Ik ben vanmiddag dus weer vrij Ga ik lekker paardrijden
bianca1980
Geplaatst: 27-04-11 11:03
Goed nieuws voor diegene die willen starten in Ermelo: reactie van Gert, nadat ik gevraagd heb een deelnemerslijst te plaatsen zoals MB en WW. "Aangezien we er twee dagen voor uittrekken met eventueel de zondag nog als derde dag kunnen we alle inschrijvers een startplaats garanderen. We hebben immers alleen B en L."