[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:05

Mijn ouders willen verhuizen naar de regio Utrecht, ze willen een mooi huisje met land eromheen en stallen aan huis :D !

Sannnn

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:07

Leuk! Waar in regio Utrecht willen ze gaan wonen of daar nog geen idee over?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 14:07

*Is jaloers* Wel jammer dat je dan ineens uit de regio weggaat!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:08

Spannend Evie!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:09

Nee nog niet echt concreet een plaats, waarschijnlijk wel ergens binnen redelijke afstand van de faculteit Utrecht, want daar wil ik gaan studeren en ik moet natuurlijk wel Bam (en eventuele andere paarden) blijven rijden.

edit:
Inderdaad wel jammer Mootje, maar ik vind het op zich ook wel erg leuk om in een nieuwe stad een frisse start te maken, en Zuid-Holland blijft natuurlijk nog redelijk dichtbij. (Bovendien wonen we dan een stuk dichter bij alle crossen, hoeven we ineens een stuk minder ver te reizen :D )
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 19-10-10 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 14:10

Evie, andere paarden, vertel 8-)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:11

Leuk Evie. Later wil ik ook graag wel in die regio wonen. NU alleen vriendje nog uit Amstersdm weg zien te krijgen....

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:13

Ik blijf het liefst mijn hele leven in Bathmen :o

Snoekiej

Mootje schreef:
Snoekiej, Balen dat Vorstin niet zo goed ging. Wanneer moet je weer terug naar DA/masseur/osteo? Leuk dat je Vorstin een keer mee moet nemen naar Ermelo. Moet je dan proeven rijden? Wel fijn dat je i.i.g. nu zelf met de trailer kan rijden.

Ik hoef niet meer terug naar de DA en osteo, HA masseuse komt over 3 weken, maar ik heb een berichtje gestuurd of ze niet eerder kan. Als dat niet werkt, wil ik misschien terug naar de DA. Wat ze in galop doet, hoort gewoon niet. Ze wil gewoon die bekken niet goed kantelen en de achterbenen er goed onder zetten.
In Ermelo gaan we alles wat we hebben geleerd in praktijk brengen, en we krijgen een beetje dressuurles. Sanne is ook GP amazone, dus dat is wel leerzaam :)

Eef_Bam

Nou het moet allemaal eerst nog maar eens echt gebeuren hoor ;) , ik moet hier eerst mijn eindexamen nog gaan halen, het huis moet verkocht en nieuw huis gekocht etc.

Maar als er eenmaal een huisje met stallen is is het wel de bedoeling dat er meer paarden komen, mijn moeder wil graag ook weer wat fanatieker bezig gaan met de paarden!

edit:
Snoekiej: Verevelend dat het toch nog niet helemaal lekker lijkt te zitten bij Vorstin.
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 19-10-10 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:14

@ Evie, dat zouden mijn ouders echt nooit voor me over hebben!
+ gewoon geen geld ervoor

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 14:15

Billy, Daar hoef je je toch niet voor te schamen?
Snoekiej, Doet ze het beide kanten op?

Ik ben een beetje aan deze regio gebonden qua werk. NH is jachtbouw (en dat vind ik niet leuk) en DR/FR/GR is kleine scheepsbouw met weinig toekomstperspectief, dus ik blijf hier in de buurt maar hangen!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:17

Nou ze hebben dat niet per se voor mij over, ze willen het zelf erg graag en hebben het helemaal zelf bedacht (ik had daar nog niet eens van durven dromen ;) ) , het liefst willen ze een klein pensionstalletje runnen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:19

@ Mootje, ze doet het allebei de kanten op. En ze doet het ook echt al heel lang, misschien een jaar of 2. Het is door de HA massage wel verbeterd, maar niet weg. Nu is de massage weer even geleden, en doet ze het weer heel erg.
Met aangalopperen kropt ze zich heel erg op, en wil niet naar voren. Ik moet dan óf mijn teugels helemaal losgooien en haar naar voren jassen, óf haar rond vragen van voren en dan naar voren jassen.

edit: kreeg net een berichtje terug dat de HA masseuse morgen nog een gaatje heeft! Dat is wel heel fijn zeg!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 14:21

Evie, Echt leuk :))
Snoekiej, Klinkt inderdaad niet goed :n En een goede osteo van bijvoorbeeld ICREO of Rodinde Hoogenraad?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:23

Spannend Evie!!

Mootje, ja klopt alleen wordt rijden na het veulenen lastig want ze gaat dan de wei op. Dus dan eind van de zomer pas weer.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:24

Wat leuk Evie! Ik zou ook graag nog 2e paard erbij willen, we hebben nog wel extra stal, de oude stal van mijn zusje. Maar mijn ouders willen het niet, begrijpelijk ook wel, en alleen kan ik het niet betalen helaas.

Richting Amersfoort is leuk Evie! Heb je ook hele leuke concoursen altijd. :D
Dat klinkt niet goed Snoekiej. :\ Osteo langs laten komen?

Gaat nu regenen.. Dan nog maar niet wandelen. :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 14:24

TG, ook 's nachts? Bij ons staan ze overdag buiten en wordt één van de merries na een paar weken 's avonds al weer bereden.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:27

Ik hoop ook echt dat het allemaal lukt, dat zou ik echt heel gaaf vinden, alhoewel ik wel de gezelligheid van de pensionstal waar ik nu sta zal gaan missen :o .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:29

Osteo is 2 weken geleden geweest. Ze zat aardig vast, maar dat zou nu weer goed moeten zijn. Ik heb eerlijk gezegd weinig verschil gemerkt voor/na de behandeling. Het was er wel 1 van ICREO.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 14:29

Hé, een naamsverandering :D
EB, Hoe is trouwens de trailerstalling bij jullie geregeld, want zoveel ruimte hebben jullie toch niet?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:31

billy1 schreef:
Ik blijf het liefst mijn hele leven in Bathmen :o

En ik in Haaksbergen. :o Ga over een aantal weken samenwonen in Enschede, maar dat zal zo wennen zijn. Pa en ma moeten meer doen met de paarden en mij gaat het allemaal veel meer tijd kosten.

@ evie: wat onwijs gaaf dat jullie buitenaf gaan wonen. Hopelijk wordt het huis snel verkocht! Hebben je ouders al iets leuks gezien? En die gezelligheid ben je denk wel snel vergeten als je ze aan huis hebt, das echt heerlijk hoor!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:33

Ja, ik wilde al een tijdje een iets anoniemere naam, maar ik ben nog steeds EB :D .

We hebben als je doorrijd naar achteren, een ruimte met meerdere parkeerplaatsen voor trailers, er is een beperkt aantal plekken (12 ofzo) maar op zich kan iedereen daar wel zijn trailer kwijt, als er plekken te weinig zijn wordt vaak dat stuk voor de springtuin (waar je zeg maar binnenkomt met het oefenspringen) als extra parkeerplaats gebruikt.

edit:
rowo: Mijn ouders zijn nog niet zo heel erg aan het rondkijken volgens mij, ze willen er eerst voor zorgen dat dit huis verkocht wordt en daar zijn ze de afgelopen weken druk mee bezig geweest, gesprekken met de makelaar, foto's van het huis e.d. Verhuizen wordt toch pas halverwege 2011, ik moet eerst hier nog mijn diploma halen!
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 19-10-10 14:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:33

Jij hebt ze ook aan huis Rowo?
Wat dat betreft zijn wij wel verwend, binnen paar minuten sta ik op stal. Zal voor mij ook wennen worden als ik hier weg ga.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:35

@ sann: ja wij hebben ze aan huis! Heerlijk! Jij ook?

Enschede is een kwartiertje met de auto, maar voor mij is het onwijs omschakelen en zie er best tegenop. Gelukkig wil vriendlief straks wel kopen in Haaksbergen :D