Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Onide schreef:Gewoon nog even doorzettenIk ben eigenlijk stiekem een beetje op zoek naar een andere..
Bij Vlaar zie ik zoveel leuke paarden! Maargoed, het lessen bij Sonja gaat ook erg goed dus met Joeri komt het ook wel goed.
Maar ik ken het gevoel 
Pinacolada schreef:Verder heb k zondag mijn endurancedebuut! Weer even heel wat anders. Hoop maar dat het fatsoenlijk weer wordt, mijn ouders willen mee ondet het mom we gaan wel fietsen daar. Moet het wel fietsweer worden
.
Groomen moeten ze 

.
..zou van alles doen..buiten.. 

).

maar wel een mooi foutloos rondje... de barrage een pechbalkje en een stop op het water
ik reed hem iets schever aan dan in het basisparcours, maar ze had echt zoiets HUH wat is dit...opnieuw RECHT aangereden en toen was het goed. ik denk dat ik net buiten de prijzen zat. want ik had me wel geselecteerd voor het Win Or Lose
erg gaaf hoor. hele tribunes bomvol! onwijs druk!(wat wil je met dit weer...! ) Muisje vond het wat spannend, bij 2 had je 1 balk en de rest was een enorm groot geel bord. dus die was wel eng. bij 4 werd ze iets wat loperig en daar had ik dan ook een balkje, helaas, maar moest de baan verlaten.
in het parcours ook. direct op tijd. ze pakte het super op! en sprong ook nog eens top!
foutloos. uiteindelijk goed voor een 2e prijs (heeee 80 euro
) ook met Oet mocht ik het Win or Lose spelen. (even voor de duidelijkheid...8 hindernissen die geld waard zijn, maak je een fout moet je eruit, je mag halverwege ook stoppen) met Oet kwam ik tot 6, daar had ik een banketstaaf balkje. maar al met al een mooie dag!
AntheaV schreef:BT: muis gaat echt goed! gefeliciteerd
ik wou aankomende zaterdag met paard gaan springen in schildwolde maar de wedstrijd gaat niet door. Ze hadden maar 17 aanmeldingen bij de paarden en 10 bij de pony's
L0ve schreef:Marieke: je hebt 20 euro gewonnen, staart en manen spray en een tasje! Best de moeite waard nog!!

L0ve schreef:S avonds lekker gefeest was errug gezellig, he Jiska!
(hoe is het met jordy trouwens?)
Zaterdag gedressuurt, helaas had mijn voorlezer wat moeite met voorlezen. En kende ik mijn proef niet goed genoeg.
toch jammer dat je zaterdagavond afgehaakt hebt!! 
ga zo door

!