Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vertrekken is altijd tricky, maar in Overpelt ben je wel direct weg van de groep dus dat zal ook al een grote hulp zijn. Bovendien gaat mijn vriend mee met de zweep voor het geval dat, als hij het nu wéér flikt is het bbq denk ik
Mijn doel is rondgeraken zonder dat de voorpootjes van de vloer zijn geweest. Dat hij eens twijfelt kan ik mee leven, zeker bij het water omdat hij er echt moeite mee heeft maar vechten en blijven vechten kan ik echt niet mee om. PrietPraat schreef:Antonius, ik heb je volledig gemist met je nieuwe kleurenKmoet er nog aan wennen. Kzag het nu op de foto en kvind het erg mooi!!
maar bedankt! Ben er ook wel tevreden over.
. Mijn klein spook ook in 4 er door
.
.
Ik zit met mijn bende een beetje uit de richting zeg maar, dat maakt het niet makkelijker. Woensdagavond of donderdag breng ik dan Tibor en de 2 kleintjes naar hun weiland.
De smid moest toch komen, dan is het handiger als hij ze eerst nog alle 4 op 1 locatie kan doen. Eens het weideseizoen begint staan de kleintjes op een andere plek dan de grote...