(let trouwens niet op die brakke kop op foto 13/14..., weinig slaap, veel drank en zere kop, daarom loop ik ook niet rechtop...)
Je begrijpt natuurlijk wel dat we daar nu juist op gaan letten Maar het ziet er wel leuk uit daar!
texelse
Geplaatst: 07-03-12 13:19
dat ziet er leuk uit Jeroen!! Hier hebben we op het achterste landje ook een rijtje bomen staan (nog rechtop hoor ) maar daar zou ik eigenlijk wel wat cross dingetjes willen, hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn, maar het is er wel altijd erg nat, dus maar even op een heeeeeeeel goed moment, in de juiste bewoordingen wat kleine hints geven......
Oje succes lielle Lau moet ook al sjeezen Renske nog nooit zo iets gehad, arme celeste.
daNiielle_
Geplaatst: 07-03-12 13:49
Goeiemorgen/middag
Sann wat heftig van je vriendin Mo/shanouk, grappig eigenlijk dat je elkaar dan niet herkent. Telefoon toestanden en rhino irritaties, ik kijk ook niet meer in het topic, stelletje paniekzaaiers. Ben echt heel benieuwd naar het nieuwe jureren voor het springen. Klinkt me tot nu toe allemaal niet zo leuk in de oren. Springen moet wel springen blijven! (ben nu wel maar wat blij met mijn dressuurmatige springlessen) Renske wat vreemd van Celeste! Heb ik nog nooit gehoord/gezien. Shanouk veel plezier, spannend voor de eerste keer er op! De eerste starttijden troubles zijn ook alweer aanwezig.
Vandaag zou eerst de smid komen, daarna auto rijles en daarna dressuurles. Maarja door die Rhino gaat dat niet door dus kan nu lekker rustig aan doen. Het filmpje is nu ineens wel gelukt, vreemd want ik heb er niets aan veranderd. Zo is het geworden, weet niet of jullie het kunnen zien. Een filmpje van buitenrijden, dressuur, springen en sgw door elkaar. Gewoon omdat ik dat leuk vind om tijdens verveling te doen. http://www.youtube.com/watch?v=VKYLKpp6 ... AAAAAAAAAA
Lau, als ik er ben kan ik wel een handje helpen hoor
Sannnn
Geplaatst: 07-03-12 14:24
Dat wordt idd sjeezen Lau. Goede test voor je conditie en knie.. En voor jou is het inderdaad wat lastig Lielle. Ik heb het wel prima, zit me alleen te verbazen hoe sommigen altijd heerlijke tijden hebben. Laat dressuur starten en als 1 van de 1en de cross in. Is of altijd geluk hebben of gigantisch zeiken... Haar kennende gok ik het laatste. voor als je weer meeleest.
Net lekker galoptraining gedaan in het bos, was zooo rustig. Geen enkel paard tegen gekomen, gebeurd me niet vaak. Vond het ook niet erg moet ik zeggen, hoefde ook niet steeds naar stap.
tijden zijn aangepast, heb nu 09:30 dressuur Ojee, 10.15 dressuur Ukkie, 11.13 springen Ojee. Nog niet echt fijn met Ukkie, maar het is wel te doen. Nu maar hopen dat ik kan starten, ook dat is nog helemaal niet zeker.