. Het kan mij niet gek genoeg, ik moet dus opletten dat ik niet meteen te veel wil voor Beau.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.BuenaVista schreef:Oeh.. Net bij Cacharel geweest. Hij begint onwijs te harsen..
Dacht vanmiddag al wel wat te hebben gezien dat zijn achterbenen vies waren.....
.
. Fijn dat Bea het springen en corssen zo goed door begint te krijgen.
. Moeders is helaas niet geslaagd, combi van zenuwen en een lijntje dat niet goed gebouwd was, in september gaan we voor de her, ze moet het makkelijk kunnen halen.
!
.
Ik zou natuurlijk wel kunnen vragen of die op de een of andere manier in de buitenbak mogen, die ziet er nu toch niet uit en ik ben de enige die zich erin waagt.
Ik wil twee keer naar Rob en eigenlijk zondag en woensdag starten hier in de buurt. Kijken of de dressuur met de tips van mijn juf en die van Joki wat beter gaat. Voor mijn gevoel loopt hij thuis super, maar ik ben echt een kneus met het rijden op cc. Ik kan ook echt niet losrijden.
die staat heerlijk op zijn wei te vreten, weet alleen niet of je bij hem kan komen, daar is hij erg wisselvallig in met benaderen bij anderen. Ik moet helaas werken..
als je henk jan vraagt waar hij staat (vanaf het springzandje zie je hem zo staan, staat dan 3e weidje links met een zilveren exceemdeken op met een Fries samen)
.
-moment toen ik zat te kijken: http://www.youtube.com/watch?v=B_YSNQ5Utfc
.
Effe kijken of er net als bij de Heartbreakers zulke duidelijke ''familietrekjes'' zijn hahaha. Ben benieuwd.
jammer van je moeder! Filmpje vond ik ook erg fijn. Wat een vertrouwen op elkaar.muts_marijke schreef:Oke, Geert heeft les van Henk Jan dus die vind ik zowiezo.Effe kijken of er net als bij de Heartbreakers zulke duidelijke ''familietrekjes'' zijn hahaha. Ben benieuwd.
familietrekjes.., dan staat er op de eerste wei zelfde lijntje als Bull ook een Manhattan, schimmel, die is vrij groot, dus lijkt in geen vergelijking op Bulleke..
, weet niet wat daar verder achter zit in de moederlijn. We geinen altijd dat zijn halfbroer langskomt..

Maar zo eens een paar keer tussen door is altijd goed.