Goedenavond.
Lau: Gave Chal, het is inderdaad meer springpaard om te zien, maar wel een hele leuke
.
Sann: Fijn dat What zo lekker sprong en zijn tanden gedaan zijn.
BV: Ik denk dat ik wel weet waarom velen hier, inclusief mezelf dachten dat Dropke een ruin is:
BuenaVista schreef:Oeh.. Net bij Cacharel geweest. Hij begint onwijs te harsen..
Dacht vanmiddag al wel wat te hebben gezien dat zijn achterbenen vies waren.....
Niet om betweterig te doen ofzo, het viel me gewoon op dat je alle paarden mannelijk aanspreekt, doet mijn moeder namelijk ook altijd bij onze poes
.
Mirthe: Ik ben ook erg in mijn nopjes met maar 7 examens, en dat met twee vakkenpakketen
. Fijn dat Bea het springen en corssen zo goed door begint te krijgen.
Sussie: Klinkt goed die baan en fijn dat het goed gaat met je duim!
Corien: Zijn je tijden zo erg?
Ik ben echt kapot, was bloedheet in de binnenbak voorr 1,5 uur, zelfs de examinatoren hadden medelijden met me
. Moeders is helaas niet geslaagd, combi van zenuwen en een lijntje dat niet goed gebouwd was, in september gaan we voor de her, ze moet het makkelijk kunnen halen.
Wel mijn cijfers van mijn herkansingen gezien, mijn twee laagste cijfers van dit jaar heb ik mooi op weten te halen, 4,6 voor natuurkunde is een 7,3 geworden en 5,0 voor latijn werd een 7,4
!
Ga met fijne cijfers het eindexamen in, alles tussen de 6,2 en de 8,1
.