[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:38

Ja Ilse is op bokt Ils_K. Van Zonanta, waar ik laatst eens foto's van heb geplaatst. Heeft M gecrosst met haar oude paard en heeft mij nu in Markelo & Westerbork goed helpen verkennen. Wel fijn zulke mensen in de vriendenkring :D .
Het kan mij niet gek genoeg, ik moet dus opletten dat ik niet meteen te veel wil voor Beau. :+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:38

Goedenavond.
Lau: Gave Chal, het is inderdaad meer springpaard om te zien, maar wel een hele leuke :D .
Sann: Fijn dat What zo lekker sprong en zijn tanden gedaan zijn.
BV: Ik denk dat ik wel weet waarom velen hier, inclusief mezelf dachten dat Dropke een ruin is:
BuenaVista schreef:
Oeh.. Net bij Cacharel geweest. Hij begint onwijs te harsen..
Dacht vanmiddag al wel wat te hebben gezien dat zijn achterbenen vies waren.....

Niet om betweterig te doen ofzo, het viel me gewoon op dat je alle paarden mannelijk aanspreekt, doet mijn moeder namelijk ook altijd bij onze poes :+ .
Mirthe: Ik ben ook erg in mijn nopjes met maar 7 examens, en dat met twee vakkenpakketen :D . Fijn dat Bea het springen en corssen zo goed door begint te krijgen.
Sussie: Klinkt goed die baan en fijn dat het goed gaat met je duim!
Corien: Zijn je tijden zo erg?
Ik ben echt kapot, was bloedheet in de binnenbak voorr 1,5 uur, zelfs de examinatoren hadden medelijden met me :+ . Moeders is helaas niet geslaagd, combi van zenuwen en een lijntje dat niet goed gebouwd was, in september gaan we voor de her, ze moet het makkelijk kunnen halen.

Wel mijn cijfers van mijn herkansingen gezien, mijn twee laagste cijfers van dit jaar heb ik mooi op weten te halen, 4,6 voor natuurkunde is een 7,3 geworden en 5,0 voor latijn werd een 7,4 8-) !
Ga met fijne cijfers het eindexamen in, alles tussen de 6,2 en de 8,1 :) .

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:40

muts_marijke schreef:
ja zo kan het idd prima. Doe jij het preventief of alleen als ze last hebben?

Had het gevoel dat What last had van zijn tanden, qua aanleuning en met eten ook wat. Morgen zullen we het merken! :)

Goede cijfers Evie!

Annetje

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:45

Vies heeft ieder jaar de tandarts op bezoek. De laatste keer merkte ik ook echt wel verschil. Hij was meteen niet meer zo aan het klooien met zijn hoofd.

EF wat een verschil in cijfers joh! Knap gedaan. Jammer van je moeder.

Mirte wat hebben jullie thuis staan? Wij hebben wel boomstammetjes liggen, maar die moet je denk ik verplaatsen met de traktor als je die zou willen gebruiken :P Ik zou natuurlijk wel kunnen vragen of die op de een of andere manier in de buitenbak mogen, die ziet er nu toch niet uit en ik ben de enige die zich erin waagt.

Ik heb zojuist een soort van planning gemaakt voor met Vies. Over drie weken kan mijn chauffeur een tijd niet ivbm operatie en daarom heb ik de komende drie weken even goed vol gepland :P Ik wil twee keer naar Rob en eigenlijk zondag en woensdag starten hier in de buurt. Kijken of de dressuur met de tips van mijn juf en die van Joki wat beter gaat. Voor mijn gevoel loopt hij thuis super, maar ik ben echt een kneus met het rijden op cc. Ik kan ook echt niet losrijden.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:48

MM @ Je kan Bull wel ontmoeten hoor zondag .. :D die staat heerlijk op zijn wei te vreten, weet alleen niet of je bij hem kan komen, daar is hij erg wisselvallig in met benaderen bij anderen. Ik moet helaas werken.. ;) als je henk jan vraagt waar hij staat (vanaf het springzandje zie je hem zo staan, staat dan 3e weidje links met een zilveren exceemdeken op met een Fries samen)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:52

Annetje: lekker fanatiek, heerlijk toch :D .

Even als tegenhanger van dat nare valfilmpje van Badminton, mijn grootste positieve :oo -moment toen ik zat te kijken: http://www.youtube.com/watch?v=B_YSNQ5Utfc
Dat zie je er niet bij, maar zowel amazone als paard reden de rest van het parcours al super, was echt onder de indruk en geweldig paard ook :D.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:56

Oke, Geert heeft les van Henk Jan dus die vind ik zowiezo. :D Effe kijken of er net als bij de Heartbreakers zulke duidelijke ''familietrekjes'' zijn hahaha. Ben benieuwd.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:57

Jeetje Evie wat een cijfers :D jammer van je moeder! Filmpje vond ik ook erg fijn. Wat een vertrouwen op elkaar.
Anne, wij hebben thuis een klein terreintje, zal binnenkort weer eens foto's van de hindernissen maken. Worden wel eens beginnerstrainingen gegeven.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:23

Goedenavond!
Jeetje, wat hebben jullie doorgekletst! Ik heb het zo half tussen de colleges door bijgelezen, maar eigenlijk echt niets onthouden.

Voor de Zuid-Hollandse ruiters heb ik wel iets heel leuks (al kan ik er nog niet zoveel over vertellen, wel meer via pb).
De Fokvereniging gaat waarschijnlijk tijdens de Springtoer Zuid-Holland een aparte wedstrijd uitschrijven, Teamspringen.
Tijdens de 5 wedstrijden van de springtoer (4 selecties, 1 finale in Rotterdam) kun je een team vormen van 2 B-ruiters en een L-ruiter. Het is gewoon tijdens de reguliere wedstrijd, dus ook gewoon voor wp. De B gaat op stijl, L op fouten. Als je minimaal 3 van de 4 selectiewedstrijden meedoet, mag je de finale rijden. Prijzengeld voor de 4 wedstrijden wordt al vrij hoog, voor de finale wordt de eerste prijs ong. 400 euro. Als jullie het een leuk idee vinden, kunnen jullie me dan een pbtje sturen en het doorvertellen aan springruiters? Meer info kan ik wel geven over details via de pb. Nog niet alle details zijn bekend, maar het idee is superleuk en het gaat dan ook echt al dit jaar plaatsvinden.
Ik zou het wel leuk vinden om een paar teams te vormen met mensen van hier. Ik dacht zogauw al aan Jetske, Corien, Laura, Evelien (weet niet of jij ZH bent), Corinne, Yvette, Evie, en zo zijn er vast nog veel meer.

De wedstrijden zijn:
26 juni in Delft
10 juli in Waddinxveen
14 augustus in Maasdijk
11 september in Maassluis
finale 23 september in Rotterdam
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 26-04-11 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:28

muts_marijke schreef:
Oke, Geert heeft les van Henk Jan dus die vind ik zowiezo. :D Effe kijken of er net als bij de Heartbreakers zulke duidelijke ''familietrekjes'' zijn hahaha. Ben benieuwd.

hahaha ben benieuwd.. _/-\o_ familietrekjes.., dan staat er op de eerste wei zelfde lijntje als Bull ook een Manhattan, schimmel, die is vrij groot, dus lijkt in geen vergelijking op Bulleke.. :+ , weet niet wat daar verder achter zit in de moederlijn. We geinen altijd dat zijn halfbroer langskomt.. /3

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:29

Snoekiej: Je hebt pb, leuk initiatief zeg :D !

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:30

Misschien lijkt die dan wel op Zeus, als ik foto's van bull bekijk zie ik een rank bloedpaardje, Zeus is mijn buffel ;)
Heb er zo'n zin in!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:32

Hoe laat moet je Marijke?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:38

Ik moet van half 12 tot 1 en Geert van 11uur tot half 1. Zijn er waarschijnlijk om 10uur kwart over 10 aangezien Geert ook bij Zeus eerst nog punten moet draaien want daar red deze muts zich niet alleen mee :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:39

Dat vind ik ook leuk Shanouk! Heb in ieder geval altijd wel een paard om mee te rijden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:40

Hmm, misschien kom ik nog wel even langswippen Marijke, maar dat ligt er helemaal aan hoe laat ik zelf naar BN vertrek. Nog geen idee want de indeling staat nog niet online. O:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:41

Leuk Sim!!! Heb jij ook cross training?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:43

Ja, wij gaan met Rob Jansen naar Tuytelaars in Baarle Nassau.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:45

Heb vanavond ook nog weer een filmpje van Rob gezien. Ga toch maar eens met Geert over leggen of we daar geen losse les zo maar eens tussen door kunnen krijgen (of doet hij daar niet aan) Vind het altijd leuk om ook eens van iemand anders les te krijgen.
Dat terrein bij Tuytelaars lijkt ook echt heel mooi!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:46

Jawel hoor! Je kunt Rob gewoon bellen voor een les. Is dan wel bij hem op het terrein in Hernen.
Deelnemen aan de groepstrainingen kan ook natuurlijk, mits er plek is. Dan kom je op andere terreinen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:48

Volgens mij gaan wij 15 mei naar Hernen. Soms hebben we gastinstructeurs dat heeft hij ook wel eens gedaan maar ik zelf heb nog nooit les van hem gehad.

Groepstrainingen wil ik niet omdat wij al 7 of 8 jaar bij regio oost rijden. Nog steeds leerzaam en ook veel te gezellig :D Maar zo eens een paar keer tussen door is altijd goed.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:49

Is een aanrader hoor Marijke!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:52

als ik die filmpjes zie van Laura bijvoorbeeld ziet het er ook heel fijn uit. Zag vanavond ook van een beginnende combinatie een filmpje en dat zag er ook fijn uit. Zal er voor volgend jaar eens over nadenken. Waar traint hij zoal dan? Wij doen meestal in Ede, Renswoude, Putten, Biddinghuizen en Hernen. (nu vergeet ik vast wel iets)

En nu ga ik ook echt slapen. weltrusten

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:55

Waar is trouwens die fijne zoekbalk gebleven? Als je dan op Actieve onderwerpen klikte en naar beneden ging kon je sgw en eventing aan klikken. Dat wil nu niet meer. Maar dat was zo'n fijn overzichtje

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:59

Ede, Renswoude, Baarle Nassau, Ysselsteyn, Lunteren, Lelystad, Minderhout.