[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 11:55

TeeGee schreef:
Noor, Rectiligne Maryland laarzen, Mandy heeft ze ook. Erg fijn!

Welke maat? Hebbie ook foto? O:)

rowo

Hele fijne laarzen Noor :j Ik ben er echt heel blij mee! Ondanks dat ze een rib uit mijn lijf hebben gekost.
Laatst bijgewerkt door rowo op 28-01-11 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Ik heb ook niet zoveel dekjes, 3 voor springzadel en 3 voor dressuur denk ik.
150 euro voor een andere kleur jeetje? Ik dacht 100 euro… Waarom moeten die dingen zo duur zijn.

Rectiligne laarzen heb ik ook gehad, zijn idd heel fijn. :j
Je zit al snel in de sneeuw JN! Denk dat je echt super sneeuw/ weer hebt, hoorde van vriendin die er deze week was dat het regelmatig sneeuwde en de sneeuw top was. Nu is het zonnig en 0 graden volgens het weerbericht. *\o/* Veel plezier iig alvast!

Net weer bij fysio geweest, nu zo aan de studie en vanmiddag met Vero naar club. Kan thuis niet rijden alles is hard. Wou eigenlijk naar springwedstrijd, maar dat vonden mijn ouders niet zo’n puik plan. Helaas, het viel te proberen. ;)

Ga je nog het bos in Sim denk je dit weekend? Als het weer goed blijft tenminste.

Sim

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 11:59

Ja, dat is wel het plan Sann, zaterdagmiddag want zondag gaan we een poging tot dressuur doen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:00

Misschien anders samen gaan? Maar pb je wel even, is makkelijker. ;)

Ben nu heel bokt aan het bekijken naar leuke topics, studie ontwijkend gedrag. O:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:02

Mmmmz, ik ga mezelf een ban geven. :7

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:04

Ik moet mezelf ook bannen, maar heb dat nog nooit gedaan :o

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:06

Noor ik heb je wat foto's gestuurd. Ik weet niet of het wat is voor jou, het lijken mij nu leuke laarzen voor iemand als haar eerste paar leren.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:07

Ik ga mezelf eens naar stal brengen. Dressuurles. Hopelijk is de buitenbak goed! Tis zulk mooi weer!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:07

TeeGee schreef:
Noor ik heb je wat foto's gestuurd. Ik weet niet of het wat is voor jou, het lijken mij nu leuke laarzen voor iemand als haar eerste paar leren.

Voor eerste paar leren laarzen vind ik ze nieuw wel erg duur!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:10

Ja maar de mijne zijn ook niet meer nieuw :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:10

Nee, jouwe niet. Maar zien er wel goed uit nog toch?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:11

@Mandy: Ik ga inderdaad een weekje naar Oostenrijk ;)
@Sann: Het heeft van de week in ieder geval lekker gesneeuwd in Saalbach :D Vandaag is het er ook heerlijk weer en begin van de week ook nog als ik de weersvoorspellingen mag geloven :j Ik heb er in ieder geval megaveel zin in :D
@TG: Lichte tour rijden en dan niet weten hoe een fatsoenlijke schouderbinnenwaarts eruit moet zien :x :x En dan M jury cursus doen.....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:12

Het ging ook over de mijne. Ja zien er super uit, ik vind ze bij mij alleen te laag geworden.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:15

Effies over de airjackets:
als je ze in Engeland besteld kosten ze daar €375, incl accessoires!
En ik vind 200 euro verschil echt veel te veel hoor!
Toeslag kleur staat er niet bij maar dan maar in het zwart.

En by the way: Canter biedt ze aan voor € 550,00, ik bedoel maar.

Ik heb trouwens net even naar Engeland gefoond maar als er iets met het/de airjacket is kun je hem ook naar de dealer in Nederland brengen.
Een coloured jacket kost € 520,00.
Alleen mogen ze de canister niet verzenden dus die moet je dan in Nederland kopen.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 28-01-11 12:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:17

Kan goed begrijpen dat je er veel zin in hebt Benthe! : Zou ook zo weer een weekje terug willen, maarja dat kan helaas niet. Sneeuw was de laatste 2 dagen toen wij er waren ook goed, nu ligt er nog meer. Dus kan alleen maar beter zijn. :D

In Engeland bestellen is idd een goede optie, met BP ook gedaan. :j

Nu ga k echt aan de studie anders heb ik straks nog meer herkansingen. :wave:

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:21

TeeGee schreef:
Het ging ook over de mijne. Ja zien er super uit, ik vind ze bij mij alleen te laag geworden.

Ik las het eerst als dat je het type op zich als leuke beginnerslaars aanmerkte. Beetje te snel gereageerd :o
Bevallen je bruine ook nog steeds?

@ Sann: succes met leren!! Is het moeilijk?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 12:31

Goeiemorgen!
Ik heb straks les met Vorstin, en morgen ga ik lekker even het strand onveilig maken! Gelijk kijken of ik daar netjes kan dressuren, want ik mag mee met een fotogravenmeeting op het strand, Vorstin mag model spelen :D

Oornetjes voor de leuk vind ik ook niets. Vind ze ook niet vaak mooi staan. Maar als er een medische reden (of kopschudden voor de vliegen) voor is, dan is er natuurlijk niets op aan te merken.
Wat betreft dekjes, die spaar ik wel een beetje :D Ik heb 4 dressuurdekjes, 2 vzh dekjes en 2 witte dekjes. Als er een dekje bijkomt moet er van mij ook altijd weer eentje weg.

@ Sannn, zullen we dan met zn tweeën een groepje vormen?
@ Mootje, gefeliciteerd met je nieuwe auto!
@ Noor, Jer had er zin in dus :D Fijn dat ie lekker ging. En mooi dat ze eindelijk gaan beginnen!
@ Benthe, heeel veel plezier!
@ Margreet, jeetje dat scheelt nogal wat! Ik ga eens even kijken of mijn moeder nog wat voor mijn veiligheid overheeft O:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 13:22

MARGREET @ dat scheelt effies een bulk geld ?? en dat canister...(schrijf ik het nu goed.. :o ) dat zijn die patronen?? spannend hoor als ze ontploffen tijdens het verzenden. :D Dit is dan toch wel een heel lucratief idee !!!! Ik wilde heel graag een kleur, maar dat is toch wel duur en ik moet denk ik nog steeds eerst aan een zadel....(zucht).
heb jij een website van die lui ??uit Engeland ....... misschien bestellen voor mei (vakantiegeld) voor die tijd zijn de crossen ook nog niet heel mega gevorderd, dan wil ik denk ik wel een royal blue met geel of zijn die dingen in 1 andere kleur bestelbaar ??

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 13:31

Bianca, zoals Noor al eerder schreef: misschien als je bv. 5 besteld dat je dan via de Europese distributeur nog korting kan krijgen. Ze willen mij vanuit Engeland daar wel het telefoonnummer van geven. Nee heb je, ja kun je krijgen. En eerlijk gezegd, ben ik denk ik vrij goed in afdingen (lukt niet altijd, maar bij Anky lukt het wel om 80 euro van een stel laarzen af te krijgen).
En een kleurtje is wel heel erg leuk maar om daar nu weer zoveel extra geld voor te betalen...... En ze zijn er alleen in een uni kleur.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 13:43

Ik ga eens nadenken over de airjacket. Ze zijn vreselijk duur, maar als ik straks weer aan het crossen ga, moet ik er niet aan denken dat me wat overkomt als ik een kleintje thuis heb zitten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 13:46

Ik heb hem ook via Engeland besteld en dat scheelde aanzienlijk. Overigens heb ik hem in Engeland besteld en geleverd gekregen van de Benelux distributeur en was hij er in 2 dagen! Nu echter mogen ze niet meer vanuit Engeland naar Nederland verkocht worden. Dus als het lukt mag je heel erg in je handjes klappen.
Heb geloof ik 475,- voor een zwarte betaald. 375,- is wel heel bizar laag qua prijs.

Hier is de bak weer bevroren. Echt onwijs balen, zeker nu ik morgen klanten krijg en ik die liever niet afbel.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 13:47

Noor, Air jacket vind ik ook eigenlijk te duur :o
Tientjeh, Ik kan het begrijpen dat je er een wilt, als je thuis een kleintje hebt zitten :j
JN, Heel veel plezier op vakantie!

;( Ik heb net maar mijn leidinggevende medegedeeld (voor de goede orde) dat ik geen secretaresse ben }:) Wat denkt die man wel! -:(- Ik heb net weer een werkje gekregen van de kapitein... Nu moet ik alleen nog wachten tot het op de officiele route bij mij aankomt, zodat ik in ieder geval niet de gebeten hond ben als het fout gaat :O
:z

Edit:
Lau, Voor wie komen er klanten dan?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 14:01

Klopt Laura, dat mag ook niet meer i.v.m. de canister. Maar ik heb het vanmorgen gevraagd en zonder canister willen ze hem opsturen, alhoewel ik denk dat het inderdaad misschien wel via de Europese distributeur gaat.

Ha! Zit net nog even te kijken, is de prijs aangepast!!!!!! Hij stond eerst voor 323 GPB en nu 433.
Stelletje {x) {x) {x)
Ze zullen wel gedacht hebben, er gaat iets niet goed.

Maar je kunt hem in Nederland het beste dan bij Canter bestellen.
Dacht ik weer voor een koopje klaar te zijn.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 14:15

Ik wou al zeggen Margreet, die prijs is wel heel bizar. En 433,- pond is denk ik net zoveel als in NL bijna. is een ruime 500,-euro.
En ze mogen het niet verkopen naar het vaste land.