[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 10:38

Ja oke zou niet goed zijn als ze nu beginnen :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 10:45

Goeiemorgen :Z
Vandaag druk dagje! Ik ga nu naar stal om Vorstin te rijden, daarna naar de uni om een presentatie te oefenen die ik morgen moet geven, en om 5 uur stap ik weer in de auto zodat ik om half 8 in Ermelo kan zijn.

TG, Bari heeft een mooi buikje :)
Mootje, is er niet iemand boven hem die zijn functioneren checkt? Dan ziet diegene toch dat hij zijn werk niet doet? Echt een kinderachtig mannetje zo te horen zeg!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 10:52

Snoekiej, Druk dagje zeg. Veel succes met rijden, presenteren en je cursus in Ermelo!
TG, Wat een mooi buikje heeft ze al!
TG & Billy, Leuk dat de veulens bijna tegelijk geboren zullen worden.
Corien, Nogsteeds ziek :(:) Het gaat echt niet lekker met je, hè?

Hij heeft een vier uur durend functioneringsgesprek gehad. Ik krijg weinig hoogte van zijn leidinggevende (en hijzelf gaat het mij natuurlijk ook niet vertellen). Net een kort gesprekje gehad met de COO over het functioneren van onze afdeling...
Ik heb mijn leidinggevende een politiek correcte mail gestuurd met wat vragen en opmerkingen, maar daar zal meneer wel weer niet op reageren :Z
Voor het einde van volgende week moet ik een functioneringsgesprek hebben gehad, dus hopelijk komt er dan meer duidelijkheid!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 10:53

Rijze Shanouk!!

Spannend Billy, ja moet nog even blijven zitten! Vorige keer begon ze met 7 maanden :(

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 10:55

Shanouk, succes!
TG, Bari ziet er goed uit. T is dus weer wat fitter? Vertelde het hier nog aan mijn zusje, die schrok zich ook rot.

Dorien, wat heb je gisteravond voor een bijzonders gedaan op les? Marielle smste me natijd nog. Met de tekst, wat een fijn paard is Uk toch! Ging het zo fijn gisteravond?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 11:00

Haha nee hoor niks bijzonders gedaan, maar Uk is toch ook gewoon een fijn paard! Ze gingen ook lekker!

Ga nu ff met mn hond richting dierenarts, even de hechtingen er uit laten halen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 11:06

haha ik zei gisteravond al tegen mijn ouders, die waren hier, goh, Dorien zal wel wat heel bijzonders met ze hebben gedaan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 11:29

Tientjeh, Leuk dat Mariëlle het zo naar haar zin heeft met Uk. Gaat het rijden nogsteeds goed met je buik?
Ik zou ook wel eens een lesje van Billy willen, maar ik woon zo ver weg ;(

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 11:30

Als troost dat ik niet kan crossen vrijdag heb ik me maar opgegeven voor dressuur met Bari zondag :D

Jantine, ja niks aan het te zien zo. Tis afwachten straks.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 11:31

Mo, kom je toch een keer overnachten bij ons! dan kan je zo een keer een training afspreken.

Billy1 geeft les op onze rijvereniging. Dus Marielle heeft altijd 1x per 2 weken springles van haar. Iedereen van de maandagavond lessen is zeer enthousiast over haar.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 13:05

Tientjeh: fijn dat het goed zo goed gaat met Mariëlle en Uk!
Billy: succes bij de dierenarts!
Snoekiej: Druk dagje! Veel succes met rijden, presenteren en je cursus in Ermelo!
TG: Bari heeft nog een heel net buikje hoor! Je kunt het zien, maar op dressuurwedstrijd zie ik ook wel eens zulke buiken voorbijkomen en die zijn niet drachtig.
Mootje: balen dat het nog steeds niet lekker gaat op je werk!
Corien: vervelend dat je gezondheid nog steeds niet meewerkt.

Ik heb vanochtend even tussen de buien door gereden met Weltsieger. Hij heeft denk ik wat spierpijn gehad van de nieuwe bodem in de bak, want zodra ik hem op het achterbeen wilde zetten kwam hij in protest. Maar hij had helaas voor hem pech want het moest toch. Na een paar keer protesteren gaf hij op. Daarna liep hij erg lekker.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 13:25

Sussie, Fijn dat het rijden uiteindelijk wel goed ging!
Tientjeh, Dat is een optie, maar dan moet Billy mij natuurlijk wel les willen geven ;) Misschien een keer een crosstraining, dat deed jij toch ook zo?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 13:48

Ben net naar de Zuidlaardermarkt geweest. Paarden zagen er op een enkeling na goed uit. Heb er 3 zien staan waarvan ik dacht dat risico durf ik wel te nemen. Maar ben met lege handen thuis gekomen haha.

@ TG Bari krijgt ook al een mooie buik. Die van mij wordt echt al rond. Die is 5 mei gedekt. helaas is er bij haar geen peil op te trekken wanneer zij gaat veulenen dus dat wordt weer spannend. Meestal loopt zij 2/3 weken over.

Ik ga even rijden (zal wel een blubberzooi zijn door de regen van vannacht) daarna snel eten want vanavond is het weer opdraven bij de bijscholing. Dat wordt weer 3 uur kou kleumen

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 13:49

Middag!

Succes in Ermelo Snoekiej! Ben er net nog langs gereden. :)
Vind het buikje van Bari wel meevallen, succes met je dressuurwedstrijd alvast TG!
Hopelijk heb je snel je functioneringsgesprek Mootje.

Heb net poos in de file gestaan. :(
Zo maar met Vero aan de wandel en dan maar eens gaan bedenken wat ik vanavond ga koken.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 13:55

@ karen: Bari ziet er goed uit. Mooi buikje al ! Hoe lang ga je haar doorrijden?

@ snoekiej: veel plezier vnvd! Hoe vaak moet je nog!?

@ mootje: jeetje, dus eigenlijk ben je nog steeds geen steek verder?

@ sannnn: wandel ze vnvd! Woon je op jezelf, dat je moet verzinnen wat je gaat koken?

Vnvd rijd ik Zetje maar weer in de springles op de club. Zondag moeten we voor het eerst in een jaar weer B springen (vorig jaar reed ik daar de laatste keer met haar) :oo
Laatst bijgewerkt door rowo op 19-10-10 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 13:58

Vorstin ging niet zo fijn. Ze blijft heel stijf in het begin en vooral met aangalopperen houd ze zich heel strak. Als ik haar maar heel rustig rijd en de tijd geeft, komt ze vanzelf wel los, maar dat duurt wel een half uur. En dan kan ik haar nog niet echt op druk zetten, want dan protesteert ze daar nog tegen.
Hierna moet ik nog 3x naar Ermelo, waarvan 1x Vorstin mee mag!

Fijn dat het rijden zo goed gaat met je zusje Tientjeh! Wel fijn dat zij hem gewoon ook wat door kan rijden!
Leuk dat je zondag gaat starten met Bari TG :D
Lekker dat het uiteindelijk wel fijn ging Sussie!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 13:59

Tot ze er plezier in heeft denk ik. Maar even kijken hoe het loopt. Tot wanneer heb je Zetje gereden?

billy1

Mootje schreef:
Sussie, Fijn dat het rijden uiteindelijk wel goed ging!
Tientjeh, Dat is een optie, maar dan moet Billy mij natuurlijk wel les willen geven ;) Misschien een keer een crosstraining, dat deed jij toch ook zo?

Natuurlijk wil ik dat wel!!

rowo

Gereden tot ergens in maart. 14 april was ze uitgerekend. Concours springen was eind okt laatst, dressuur half december.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:00

Oh dan mag ik nog even :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:01

Ik had achteraf in januari ook nog wel een dressuurconcoursje kunnen rijden, maar das altijd achteraf

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:01

rowo schreef:
@ sannnn: wandel ze vnvd! Woon je op jezelf, dat je moet verzinnen wat je gaat koken?

Woon nu nog thuis, woonde in Groningen wel op mezelf. Wil wel op mezelf, maar moet het financieel wel te regelen zijn. ;)
Maar had beloofd vanavond te koken, vandaar dat ik wat moet verzinnen!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:02

Hier is het verder rustig, ben met Toby naar een andere dierenarts geweest en deze vond hij wel lief ;) Dus dat ging nu gelukkig allemaal heel goed!
Hier is het trouwens nog steeds mooi weer, ga dus ook maar snel nog even met de hond naar het bos en paarjes rijden. Vanavond met Reus nog even naar de clubles.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:02

Goedemiddag.
Snoekiej: Veel plezier in Ermelo.
Tg: Die is nog behoorlijk strak, waarschijnlijk wel fijn met rijden :) .
Sussie: Fijn dat je Weltsieger toch lekker aan het lopen hebt gekregen.
Caro: Jammer dat je met lege handen bent thuisgekomen, succes met de bijscholing :(:) (geen verwarming daar zo te lezen?)
Sann: Irritant die files!
Billy: Fijn dat Toby deze dierenarts wel lief vond.

Nou het is nu officieel, het bordje hangt voor het raam en ons huis staat te koop!
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 19-10-10 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 14:03

TG, Bij onze fokmerries wordt de een tot de laatste snik gereden, terwijl de ander dan al 2 tot 3 maanden stilstaat. Beide merries geven goed aan of ze willen/kunnen werken! Hetzelfde geldt voor het rijden na het veulenen.
Billy, Leuk :j
Snoekiej, Balen dat Vorstin niet zo goed ging. Wanneer moet je weer terug naar DA/masseur/osteo? Leuk dat je Vorstin een keer mee moet nemen naar Ermelo. Moet je dan proeven rijden? Wel fijn dat je i.i.g. nu zelf met de trailer kan rijden.
EB, Waarom staat jullie huis te koop?
Caro, Succes met de bijscholing vanavond!