Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Had ook spijt dat ik niet de hengstenketting had om gedaan terug naar het land
.. maargoed.. ik heb nog even gekeken daarna, ze ging op een rad-drafje door het land.. Maar bevorderlijk is het absoluut niet!! Simmie schreef:Gelukkig maar, maar de schrik slaat je toch om het hart bij zulk soort acties. Maar ja, leg maar eens uit aan je paard dat hij/zij mak aan moet doen.
)
, als zij heel passief wordt dan weet ik wel echt dat 't foute boel is. Zo'n actie is niet handig voor haar been
, maar ik kan wel merken dat ze weer opknapt.
Een How's Racesafe van Canter!

)
.
. Verder gaan we zo met z'n 4tjes eten koken en gezellig eten. Verder leker bankhangen. Gister hadden we feestje. Twee vriendinnen gaan de hele zomer (2 maanden) in Mallorca werken. Dus die zien we een tijdje niet. Dus een soort afscheidsfeestje. Was echt super gezellig. Hun hele huisje was vol
. Beetje klein voor zoveer personen haha. Daarna nog de kroeg in geweest en half 4 lagen we in bed. Om half 8 ging de wekker weer
. Dus vanacond maar lekker optijd naar bed.
Klinkt ook allemaal erg gezellig 

Oordopjes in, handdoekje erbij en lekker buiten leren. Zelfs nog even pootje gebaad in ons zwembadje. Tentamen van vanmorgen wacht ik rustig af. Heb werkelijk geen idee.. Net even een pot boer'n yoghurt gekocht en het overgebleven deel van mijn ovenschotel van gister staat nu in de oven
!! Zouden morgen eigenlijk naar de Efteling gaan, maar dat ziet nu zwart van de schoolkindertjes, dus maar even een andere periode
..