Voor mezelf kan ik wel zeggen dat mijn band met mijn paard anders is geworden sinds hij thuis staat (nou is ollie ook best wel een moederskindje, dat scheelt ook). Ik ben de eerste en de laatste die mijn paarden zien op een dag. Ik denk ook dat het meer te maken heeft met elkaar zien dan met het daadwerkelijke vroeren of uitmesten... Zelf buitenzetten bv scheelt weer wel. Ik zie dat nl ook als momenten waarin "opgevoed" wordt.....
Enne.. goedemorgen!
moest 10 minuten praten over eventing, en ik wist nog wel veel maar alleen in het nederlands, dus was ff de draad kwijt
In de periodes dat ik nog regelmatig op een springstal kwam had ik ook met bepaalde paarden die ik regelmatig deed wel een band en die was echt niet heel veel anders dan met mijn eigen paarden thuis.
Mijn vriendjes paarden staan wel waar hij woont maar ik denk niet dat de band daardoor beter is. Ik ga namelijk ook erg veel naar stal aangezien ze hier dichtbij staat. Als ik in de buurt ben ga ik wel eens gwn een knuffel en een streel over haar neus gaan geven enzovoort
en wil er dan ook zo vaak mogelijk zijn
. Viel een uurtje uit, wel fijn dus.