haha is wel een stukje groter!! Ik heb al wel een paar keer een hindernisje gesprongen en het ze stopt haast nooit. Haar balans en techniek is nog ver te zoeken, maar maakt ze een fout springt ze vervolgens nog hoger er overheen! Ben erg benieuwd!
Ik ben eigenlijk stiekem een beetje op zoek naar een andere.. Bij Vlaar zie ik zoveel leuke paarden! Maargoed, het lessen bij Sonja gaat ook erg goed dus met Joeri komt het ook wel goed.
Dat ukkie van je klinkt trouwens als een felle, maar wel eentje die het voor je wil doen!
Ik ga zometeen even naar Opmeer. Krack moet daar lopen en ze vroegen of ik meeging.. Nou, een dag hard werken of lekker relaxed naar een tentoonstelling.. Ik weet het wel
Haha tino? Voor een goed bod altijd Maar dan moet het wel een heel goed bod zijn!!! Ik denk alleen niet dat ik ooit nog zo'n fijn paard terug kan vinden als tino!
Die kleine is inderdaad erg fel, maar ik hoop echt dat ze het gaat doen!
Haha nou ik kijk nog even verder denk ik.. Het zou wel tof zijn als ik gewoon dit jaar nog een paardje erbij kan kopen. Nu alleen mn ouders nog even overhalen..
Als jij zo iemand bent die rustig blijft heb je aan dat felle juist ontzettend veel!
Ja dat is ook zo. Een fel diertje moet bij je passen. In het begin was het erg lastig, maar nu ben ik vaak eerder met mijn reactie dan haar bokjes of schrikkerigheid! Een felle is fijn, omdat die altijd blijft lopen!
Haha je mag tino altijd een keer proberen hoor als je er op hebt gezeten ben je meteen verkocht!
Hijs wel groot Heb er nu ook eentje van 164 ofzo. Maar ik ben zelf 180 Het ziet er nét niet lelijk uit, maar het scheelt niet veel... Nou ik zal gaan, Krack aaien
Die van mij is al 15 en heeft een opvolger nodig! En dus ben ik op zoek naar een (het liefts groot) nieuw paard, dat jonger is. Vanaf 2 jaar denk ik. Ik denk dat ik ga voor een springgefokt paard mét beweging. Zodat ik er alle kanten mee op kan
Leuke foto's Lielle! Gaat lekker met m of niet? Ziet er allemaal heel "simpel" uit, goed teken .
Je verkoopt jet paard wat je nu hebt niet Onide? Alleen een erbij?
Ons afstudeerverslag krijgt vorm, zie je tenminste resultaat . Heb woensdagavond proefles nieuwe instructeur, hoop dat het wat is! Dan ben ik klaar met zoeken en ben niet zo goed in afzeggen. Verder heb k zondag mijn endurancedebuut! Weer even heel wat anders. Hoop maar dat het fatsoenlijk weer wordt, mijn ouders willen mee ondet het mom we gaan wel fietsen daar . Moet het wel fietsweer worden .
Ja dat is zo Onide als je 1x op Tino hebt gezeten ben je verkocht hahaha!!
Maare ik heb het absoluut super gehad op vakantie ! Zoveel gedaan en gezien, er komt wel een verslag met foto's en alles maar dat kan wel ff duren heb geloof ik dik 700 foto's hahaha!!
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 07-08-06 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt