DA was vanmiddag geweest.. hem leek het verstandigst om in te laten slapen.. maar dat dachten ze zelf eigenlijk ook al..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..

wat kunnen er toch rare dingen gebeuren. zo heb ik ooit eens meegemaakt dat tijdens de prijsuitreiking degene die de prijzen uitreikte de rozet bij het paard van mijn clubgenootje aan het hoofdstel wilde hangen. clubgenootje meldde hem van te voren nog dat het maar aan de laars moest, want aan het hoofdstel kon echt niet. maar de man wilde niet luisteren
en kreeg met pijn en moeite dat ding aan het hoofdstel, waarbij het paard zo in paniek raakte dat paard achterover klapte en clubgenootje er onder kwam

ik wilde altijd zo'n Husky hond

Hij begon ook nog over het paardrijden, dat het erg belangrijk was dat ook de ruiter bij eventing een goede conditie moest hebben haha, hij had er nog een beetje verstand van zelfs! 
Maarja, ik zal volgende week nog wel even een test moeten afleggen 

best scraal
maar mijn moeder houdt niet van dieren 
maja morgen weer en dag, verder wel redelijk braaf, linkergalop is nog een drama... ik zit zelf op de een of andere manier niet helemaal goed
op stal behoor ik nu tot de kneuzenclub dressuurmutsen
..