[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:22

Avond! Net gewerkt en een wielerronde bekeken. Na een stuk of 10 rondjes was ik het hartstikke zat.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:24

Haha grappig al die boekenpraat! Dankzij mijn studie kom ik echt niet meer aan lezen voor mijn plezier toe. Ben toevallig wel Sprakeloos van Tom Lanoye aan het ontleden voor een eindewerkstuk. Het ontleden is niet veel aan, maar het boek is echt heeeeel erg mooi. Het is een soort ode aan zijn overleden moeder. Heel triest, niets spannends.
Vief gaaf al die pakjes!
Mirthe wat zonde van je capmuts! Kan die niet nog terug?

Ik ben een nieuwe dressuurwedstrijd aan het plannen, maar dat blijkt nog niet zo makkelijk. Ik kan pas 8 juli weer :+ Terwijl ik eigenlijk snel weer hoopte te gaan!
Vandaag geen Vies gezien, maar ik hoop dat de zon vanmiddag (na de regen...) zijn rug goed gedaan heeft. Als het morgen nog niet fijn is gaat hij aan de dubbele longe en dan toch met de regenjas naar buiten ook al is het eigenlijk te warm.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:27

Hier staan ze zelfs met een regendeken wat aan de binnen kant een fleece-je heeft Annetje, ik wil ze met dit weer niet in de regen EN kou hebben. En die van ons staan op rust maar zelfs dan wil ik die tocht niet op de rug en spieren hebben :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:29

Ik heb Sim, geheel tegen mijn principe, ook maar weer een dek opgedaan. Ze staat de hele dag buiten en een paar buitjes kan ze wel hebben, maar een paar dagen achterelkaar voornamelijk regen is toch echt niet lekker.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:30

MM Vies heeft het heel snel heet en gaat dan onder de deken zweten, waardoor het weer gaat broeien en nog weinig effect heeft. Daarom doe ik het eigenlijk alleen op wanneer het afgekoeld is. Andere jaren had ik twee regendekens. Een thuis die ik nog op kon gooien wanneer de stal al dicht was en ik het toch te koud vond en een die de eigenaar van stal voor me oplegt wanneer het te koud of te nat is wanneer ze naar buiten gaan. Nu heb ik er alleen maar een op stal liggen, maar wanneer stal op slot gaat is het echt voor Viesje nog te warm ben ik bang.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:31

Beau heeft ook weer een deken op :o die zat zo mooi in het haar, en na een bui en koud weer stond alles rechtop zegmaar. Chally heeft nog geen deken, maar als die het echt koud krijgt heeft Beau nog wel 1 te leen haha :)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:35

Logisch dat jullie een dekentje op hebben gedaan! Tis echt bizar slecht weer!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:37

@ annetje das wel lastig dan, ik heb natuurlijk wel het geluk dat ik ze bij huis heb.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:49

-O- TG staat buiten en ik voel me echt schuldig, al zal het waarschijnlijk vooral tussen mij oren zitten.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:01

Leuk hoor, als er straks weer een boktbaby bij komt. Hier iig niet, wij hebben aan Joey meeeeer dan genoeg. :D En ik geniet ervan dat hij wat ouder en zelfstandiger wordt, je kan steeds meer weer je eigen gang gaan. De tijd dat hij klein was heb ik ook van genoten, maar dit bevalt ook prima. Joey woog trouwens 9 pond bij de geboorte. :o

Edge liep eidnelijk weer eens lekker tijdens de crosstraining. Hij begon met miepen en had meteen klap te pakken, de toon was gezet. Daarna nog even miepen, weer direct een klap, ik was er echt klaar mee. Toen deed hij bij de trakhener nog even zijn handstandjes en omdat hij merkte dat ik wilde reageren ging hij wel even stijl overeind, dat was minder. Toch kreeg ik hem daarna echt lekker aan het lopen. Fijn ritme, goed over de rug en lekker aantrekken en dat op het gras...hij kan het wel! We deden ook meer lijntjes, dat deed hem wel goed. Dat getrut bij 1 hindernis wordt hij alleen maar kriegel van.

Annetje, je hebt vliegen en regendekens ineen, dat is misschien wel wat voor Vies emt dit weer. Daar zweten ze niet snel onder.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:02

zo wat een boeken praat en rammelende eierstokken.
ben wel benieuwd naar de nieuwe bokt beeb

druk op het werk. daarna bay gereden. ging best lekker.
nog 2 dgn te gaan daarna weekend. en dan beide dagen op concours

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:06

Jeroen, ja klopt bij groep 1 en 2 was ik er. De tenerife is onder het zadel echt een trage trapzak :x Maar vandaag was het de tangelo die veel te braaf bleef.
Perfect staat trouwens nog steeds op naam van de fokker ( :o) dus dan moeten we daar maar mee overleggen als we naar de keuring willen.

Hier geen dekens, ze vermaakten zich prima in de wei. Daarna opwarmen met een berg hooi, niks aan de hand. Maar kan me voorstellen dat de regendekens bij de meesten weer uit de kast komen. :)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:35

Pfff, geloof niet dat ik alles bij gelezen heb, maar meeste wel. Wat een hoop boeken worden er hier gelezen. Ik ben vooral van de detectives met hier en daar een fantasy-gebeuren: Harry Potter, de grijze jager en dat soort kinderdingen :o .

Giga heeft twee dagen deken om gehad, maar gisteren heb ik hem weer afgehaald. Was toch te warm. Moet wel er bij zeggen dat ze bijna hele dag op stal staat :o . Helaas helaas, maar ze kan gewoon niet de hele dag buiten: dan kan ze binnen een week niet meer lopen van vetheid ben ik bang.

De rest staat zonder deken en hebben zo hun baalmomenten :(:) . Ik was vanavond net te laat om Rebel binnen te halen voordat er een enorme hoosbui kwam: toen waren we dus allemaal zeiknat :Y) . Zo te zien vermaakt hij zich best, alleen op die hoosbui was hij heel kwaad := .

Qua geboortegewicht/lengte: ik was bijna 9 pond en 59 cm :+ .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:36

Pap en mam hebben smakelijk gelachen om de groene capcover :+ en eigenlijk is het nog eens zo gek niet!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:38

Ik vind hem erg gaaf Misted! Chelsea (mijn nichtje)had voor Freggle altijd alles appeltjesgroen, ik vind het een vrolijk kleurtje.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:41

FE appeltjes groen is erg leuk, maar met lila????
Leli jij was dan echt een reus!
Hier paardjes zonder dekens maar gelukkig ook niet veel regen gehad

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:49

Anne 8 juli heeft driel ook wedstrijd (ja die stal met die waardeloze buitenbak) op gras maar is wel een redelijke wedstrijd met twee dressuurringen en een springring, ik vond het vorig jaar voor springen wel een fijne wedstrijd. Dit jaar past hij niet in de planning omdat ik de twee weekenden ervoor thuis start en de twee weekenden erna cross

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:51

Bianca, misschien bestel ik nog wel een shirt (groen) met de capcover die bij de al bestelde trui hoort erbij :+

Afbeelding
Ze hebben de groene kleur alleen maar bij polo's met korte mouw.. das wel jammer

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:52

Lelie, is een graasmasker geen optie?
Ka, :(:) T'tje zal het vast beter vinden dan op stal!
Lelie, dat is echt enorm!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:52

Zo is het wel een lekker fris zomer setje Mirthe

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:53

Ik vind die kleurcombi wel geinig

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:56

ik vind dat roze met groen echt niet mooi :n

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:58

Joki schreef:
Anne 8 juli heeft driel ook wedstrijd (ja die stal met die waardeloze buitenbak) op gras maar is wel een redelijke wedstrijd met twee dressuurringen en een springring, ik vond het vorig jaar voor springen wel een fijne wedstrijd. Dit jaar past hij niet in de planning omdat ik de twee weekenden ervoor thuis start en de twee weekenden erna cross

Bedankt voor het meedenken! Ik heb echter gezien dat Uden op 7/8 juli wedstrijd heeft en die hebben altijd een super fijne baan. Sowieso zand, overal hekjes ipv enkel de hoeken afgezet en er is gewoon weinig te zien. Ben daar ook echt zo vaak gaan oefenspringen, 2x BB springen gedaan, heel wat concoursen gestart. Dus Uden voelt altijd als een thuiswedstrijd. Daar wil ik dus heen! Ik heb ze gemaild of ik op de zaterdag ook zou kunnen starten maar dat ik wel lesgeef tussen 12 en 2, ze zegt zelfs dat dat misschien wel gaat lukken om te passen en te meten. Dus ik geef me gewoon voor twee dagen achter elkaar op. Dan maar niet snel, maar dan wel meteen 4 proeven in een weekend :P

F_E heb je een linkje naar dat soort dekens? Ik ken ze niet!
TG Teegee heeft het vast prima naar zijn zin buiten hoor! Mijn paard is gewoon een watje.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 23:02

MISTID @ als je toch bestelt kun je net zo goed dat shirt doen met korte mouw bij het groene en een andere capcover bij de paarse set... ;) Ik vind dat groen wel heel fris en fel juist. Je ziet ze ook in fluoriserend geel en oranje rijden, het heeft wel wat.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 23:02

Vind het voor de zomer wel gaaf Mirthe! Helemaal op dat donkere van Beau!