Joki schreef:Anne 8 juli heeft driel ook wedstrijd (ja die stal met die waardeloze buitenbak) op gras maar is wel een redelijke wedstrijd met twee dressuurringen en een springring, ik vond het vorig jaar voor springen wel een fijne wedstrijd. Dit jaar past hij niet in de planning omdat ik de twee weekenden ervoor thuis start en de twee weekenden erna cross
Bedankt voor het meedenken! Ik heb echter gezien dat Uden op 7/8 juli wedstrijd heeft en die hebben altijd een super fijne baan. Sowieso zand, overal hekjes ipv enkel de hoeken afgezet en er is gewoon weinig te zien. Ben daar ook echt zo vaak gaan oefenspringen, 2x BB springen gedaan, heel wat concoursen gestart. Dus Uden voelt altijd als een thuiswedstrijd. Daar wil ik dus heen! Ik heb ze gemaild of ik op de zaterdag ook zou kunnen starten maar dat ik wel lesgeef tussen 12 en 2, ze zegt zelfs dat dat misschien wel gaat lukken om te passen en te meten. Dus ik geef me gewoon voor twee dagen achter elkaar op. Dan maar niet snel, maar dan wel meteen 4 proeven in een weekend 
F_E heb je een linkje naar dat soort dekens? Ik ken ze niet!
TG Teegee heeft het vast prima naar zijn zin buiten hoor! Mijn paard is gewoon een watje.