Ik dacht dat beestje van schoonmoeder en opa!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
geen flauw idee...
nu dus wel... 
Als je al niet hoeft te betalen, is dat coulance van het secretariaat! 

Lielle schreef:Ik heb er nog minder moeite mee om (een deel) te betalen als de wedstrijd helemaal niet doorgaat, maar afmelden uit gezondheidsoverwegingen en toch moeten betalen, terwijl er een wachtlijst is en de KNHS verenigingen adviseert geen inschrijfgeld te vragen, vind ik vreemd.
Ging niet anders, en heb wel doorgegeven dat ik dat niet ging redden. Ga wel vragen of ik iets eerder weg mag, maar deze werkgroepdocent is behoorlijk raar, dus dat zal wel niet mogen. Wel spannend, voor het eerst op Denzel 

anderen vinden het maar simpel (3***) 
is het leerzaam voor groen, B en L paarden. Zeker vlak voor een serie crossen kun je mooi oefenen. of na een blessure, lange stop, of om wat dingen te testen. Rijd je echter al simpel L/M rond, dan is er weinig uitdaging....
als het druk is heb je 5 minuten alleen het terrein, maar je kunt ook afspreken met 2 of 3 samen te gaan, dan heb je 10 minuten of 15 minuten... (gebeurd meestal), als het op dat moment rustig is, mag je gerust wat meer tijd nemen...